ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΕ ΑΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΜΑΣ
Οδηγός Εργασίας και Μαθητείας ΕΠΑΛ 2023
Διαφημιστικό Φυλλάδιο
Οι Τομείς του σχολείου μας
|
|
|
|
ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΑΣΦΑΛΗΣ ΠΛΟΗΓΗΣΗ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
ΑΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΩΡΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ (14- 10 -2024)
Διαχείριση Άγχους Εξετάσεων (Συνοπτικός Οδηγός)
ΟΔΗΓΙΕΣ ΚΑΤΑΘΕΣΗΣ ΔΕΛΤΙΟΥ ΑΠΟΓΡΑΦΗΣ ΣΤΡΑΤΕΥΣΙΜΩΝ ΚΛΑΣΗΣ 2028 (ΓΕΝΝΗΜΕΝΟΙ ΤΟ ΕΤΟΣ 2007)
Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας 2ου ΕΠΑΛ Αγρινίου 2024-2025
Κάντε κλικ εδώ να δείτε το έγγραφο (pdf).
Αχ Ελλάδα σ΄αγαπώ και βαθιά σ΄ευχαριστώ
γιατί μ΄έμαθες και ξέρω ν΄ανασαίνω όπου βρεθώ
να πεθαίνω όπου πατώ και να μη σε υποφέρω
στίχοι: Ρασούλης Μ.
Το σχολείο μας τίμησε φέτος την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου 1940 με μια όμορφη θεατρική παράσταση, με τίτλο «Ο Καλός Στρατιώτης Κλάους».
Την Παρασκευή, 25 Οκτωβρίου 2024, η κ. Παππά Αγγελική διάβασε το πρακτικό του Συλλόγου Διδασκόντων, όπου ανακοινώθηκε η σημαιοφόρος και οι παραστάτες για την παρέλαση. Αμέσως μετά, η Διευθύντρια του σχολείου, κ. Βούλγαρη Χριστίνα, παρέδωσε με τιμή τη σημαία στη μαθήτρια της Γ΄ τάξης, Πολύζου Αναστασία.
Στη συνέχεια, οι μαθητές μας παρουσίασαν το θεατρικό έργο που ετοίμασαν με την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών Ανδρέου Αγγελικής, Γεωργίου Ειρήνης και Νικητοπούλου Μαρίας. Τα σκηνικά της γιορτής επιμελήθηκε ο εκπαιδευτικός κ. Νιαβής Σ, μαζί με τους μαθητές του τομέα Εφαρμοσμένων Τεχνών. Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με τον Εθνικό Ύμνο, τον οποίο έψαλαν όλοι μαζί, μαθητές και εκπαιδευτικοί.
Ιδιαίτερες ευχαριστίες στην κ. Βετσοπούλου Ελένη, που αποτύπωσε τις όμορφες στιγμές της γιορτής.
Συμμετοχή του 2ου ΕΠΑΛ Αγρινίου σε Πρόγραμμα Ενημέρωσης για την Έμφυλη Βία, τις Διακρίσεις και την Ισότητα των Φύλων
Τη Δευτέρα 21 Οκτωβρίου 2024, το 2ο ΕΠΑΛ Αγρινίου έλαβε ενεργά μέρος σε τηλεεκπαίδευση και ενημέρωση στο πλαίσιο των δράσεων της Αξιολόγησης Σχολικής Μονάδας, «Μαθαίνω να ζω με τον άλλο» και «Ενδυνάμωση Κοινωνικής Ευθύνης και Ενεργής Συμμετοχής σε Κοινωφελείς Δράσεις».
Κάντε κλικ εδώ να δείτε όλο το άρθρο (pdf).
Έκδοση οριστικού πίνακα κατάταξης υποψήφιων μαθητευόμενων για το Μεταλυκειακό Έτος – Τάξη Μαθητείας - περιόδου 2024-2025
Κάντε κλικ εδώ για να δείτε το έγγραφο της απόφασης (pdf).
ΦΕΚ 5130/τ.Β΄/10-09-2024 που δημοσιεύθηκε με υπ’ αριθμ. 102791/ΓΔ4/10-09-2024 Κοινή Υπουργική Απόφαση με θέμα:
«Ρύθμιση θεμάτων που αφορούν στην έναρξη και λήξη του σχολικού και διδακτικού έτους, στις αργίες, στις διακοπές, στις εγγραφές, στις μετεγγραφές, στη φοίτηση, στις απουσίες, στα παιδαγωγικά μέτρα, στον χαρακτηρισμό της διαγωγής και στην οργάνωση των σχολικών μονάδων της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης»
Για να δείτε το έγγραφο κάντε κλικ εδώ : ΦΕΚ_5130
Πρόσκληση υποβολής αιτήσεων μαθητευόμενων για συμμετοχή στο Μεταλυκειακό Έτος - Τάξη
Μαθητείας - περιόδου 2024-2025
Κάντε κλικ εδώ να δείτε το έγγραφο.
Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης Σχ. Ετους 2023-2024
Ενημέρωση σχετικά με συμπληρωματική προκήρυξη διαγωνισμού για την εισαγωγή στις Στρατιωτικές Σχολές, με το σύστημα των εξετάσεων σε πανελλαδικό επίπεδο, το ακαδημαϊκό έτος 2024-2025, όσον αφορά τον αριθμό εισακτέων
Σας γνωρίζουμε ότι αναρτήθηκε στο διαδίκτυο στην ιστοσελίδα του ΓΕΕΘΑ: www.geetha.mil.gr η συμπληρωματική προκήρυξη του αντίστοιχου διαγωνισμού για την επιλογή σπουδαστών/τριών ΑΣΕΙ, ΣΣΑΣ, ΣΑΝ & ΑΣΣΥ ακαδημαϊκού έτους 2024-2025, όσον αφορά τον αριθμό εισακτέων
Μπορείτε να δείτε εδώ την Συμπληρωματική Προκήρυξη
2ο ΕΠΑΛ Αγρινίου: Πρωτιά για την ομάδα robotics2EPAL σε διαγωνισμό ρομποτικής
Βεβαίωση Συμμετοχής στο Φεστιβάλ εκπαιδευτικής Ρομποτικής και Τεχνολογίας προωθώντας την Καινοτομία 2024 Έδεσσα
Παραγόμενο υλικό από τις καινοτόμες διδακτικές πρακτικές στο σχολείο (π.χ. ομαδοσυνεργατικές τεχνικές, συνθετικές εργασίες – projects, εννοιολογικούς χάρτες, χρήση σύγχρονων διαδικτυακών λογισμικών, χρήση διεπιστημονικών εκπαιδευτικών υλικών κ.ά.) στα πλαίσια της δράσης Ευφυή Συστήματα- Αυτοματισμοί
Δείτε εδώ το παραγόμενο υλικό της Δράσης
«Η εκπαιδευτική αλληλεπίδραση μεταξύ του 2ου ΕΠΑΛ Αγρινίου και του 7ου Δημοτικού Σχολείου Αγρινίου επί της Ρομποτικής»
Την Τετάρτη 29 Μαΐου 2024, στο πλαίσιο της Δράσης Ευφυή Συστήματα-Αυτοματισμοί, οι εκπαιδευτικοί Γεωργίου Ειρήνη, Μαμουζέλου Άννα και Μαρνέζος Αναστάσιος επισκέφτηκαν το 7ο Δημοτικό Σχολείο Αγρινίου. Πιο ειδικά, οι εκπαιδευτικοί επισκέφτηκαν και ενημέρωσαν τους μαθητές της Ε΄ και Στ΄ Δημοτικού και τους εκαπιδευτικούς ύστερα από επικοινωνία και συνεργασία με τον Δ/ντή του σχολείου κ. Μποκώρο Παναγιώτη και την εκπαιδευτικό του σχολείου, κ. Κατσούδα Ευσταθία κλ ΠΕ06.
Αφίσα Τομέα Εφαρμοσμένων Τεχνών
Δημιουργία κωδικού ασφαλείας για την ηλεκτρονική υποβολή Μηχανογραφικού Δελτίου (Μ.Δ.) ΕΠΑ.Λ. για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
Εθνικό Θεματικό Δίκτυο εκπαίδευσης για την αειφορία με τίτλο: «Διατροφή, Περιβάλλον & Υγεία»
«Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας στο Εθνικό Θεματικό Δίκτυο εκπαίδευσης για την αειφορία με τίτλο: «Διατροφή, Περιβάλλον & Υγεία» τη σχολ . χρονιά 2023-2024.
Σας στέλνουμε τη βεβαίωση συμμετοχής του Σχολείου.
Τις φετινές δράσεις και αναρτήσεις σχολείων μπορείτε να τις δείτε στο padlet μας:
https://padlet.com/kpeierap/padlet-fvd4byplahbrbzh5
Σας ευχόμαστε καλό Καλοκαίρι και ευελπιστούμε να συνεργαστούμε και του χρόνου.
Η Π.Ο. του ΚΕΠΕΑ Ιεράπετρας - Νεάπολη»
Βεβαίωση συμμετοχής στο δίκτυο "Βιώσιμη πόλη"
«Αγαπητές/οι συναδέλφισσες/οι,
Σας στέλνουμε τη βεβαίωση συμμετοχής του σχολείου και των εκπαιδευτικών στο Εθνικό Δίκτυο "Βιώσιμη πόλη: η πόλη ως πεδίο εκπαίδευσης για την αειφορία" για τη φετινή σχολική χρονιά.
Σας ευχαριστούμε πολύ για τη δραστήρια συμμετοχή σας και για τις εργασίες και δράσεις που μοιραστήκατε μαζί μας. Είμαστε σίγουροι ότι όλοι μαζί κάναμε ένα βήμα (μικρό ή μεγαλύτερο) προς ένα καλύτερο και πιο αειφόρο σχολείο, προς πιο ενεργούς μαθητές - μελλοντικούς πολίτες.
Καλό καλοκαίρι!
Η Παιδαγωγική Ομάδα του ΚΕΠΕΑ Ελευθερίου Κορδελιού. »
Ορισμός Εξεταστικών Κέντρων Ειδικών Μαθημάτων (Αγγλικά)
Υποβολή δικαιολογητικών για τη χορήγηση Βεβαίωσης Πανελλήνιας Σχολικής Αθλητικής Νίκης για τους σχολικούς αγώνες 2023-2024
Εξεταστικά κέντρα ειδικών μαθημάτων έτους 2024
ΔΕΛΤΙΟ_ΤΥΠΟΥ_ΕΚ_ΕΙΔΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΣΥΝΟΛΙΚΟ
Εξεταστικά κέντρα ειδικών μαθημάτων έτους 2024
ΟΔΗΓΙΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΗΣ ΕΞΕΤΑΣΗΣ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΔΟΚΙΜΑΣΙΑΣ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΣΤΑ ΤΕΦΑΑ ΕΤΟΥΣ 2024
Οδηγίες και πρόγραμμα Δυτ. Θεσσαλονίκη (pdf)
Όρια και βαθμολογίες αγωνισμάτων (pdf)
Οδηγίες και πρόγραμμα Λάρισα (pdf)
Ορισμός εξεταστικών κέντρων ειδικών μαθημάτων
Κάντε κλικ εδώ για να δείτε τα εξεταστικά κέντρα.
Υποβολή ηλεκτρονικού Μηχανογραφικού Δελτίου για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση υποψηφίων που πάσχουν από σοβαρές παθήσεις, σε ποσοστό 5% επιπλέον των θέσεων εισακτέων, έτους 2024
Πανελλαδικές εξετάσεις υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες Ημερησίων και Εσπερινών ΕΠΑ.Λ. έτους 2024
Εξεταστικά Κέντρα Πανελλαδικών Εξετάσεων Ειδικών Μαθημάτων, έτους 2024
Δείτε εδώ τα εξεταστικά κέντρα πανελλαδικών εξετάσεων 2024
Δελτίο Τύπου για την υγειονομική εξέταση και πρακτική δοκιμασία των υποψηφίων για την εισαγωγή στα ΤΕΦΑΑ ακαδημαϊκού έτους 2024-2025
Πρόγραμμα ενδοσχολικών εξετάσεων 2ου ΕΠΑΛ Αγρινίου - Εξεταστική περίοδος Μαΐου - Ιουνίου 2024
Εκτέλεση πειραμάτων από τον υπεύθυνο Ε.Κ.Φ.Ε.
Στα πλαίσια της εκπαιδευτικής δράσης με τίτλο: «Πειραματική διδασκαλία θετικών επιστημών», τη Δευτέρα 15 Απριλίου 2024, επισκέφτηκε το σχολείο μας ο Υπεύθυνος του Εργαστηριακού Κέντρου Φυσικών Επιστημών (ΕΚΦΕ) Αγρινίου κ. Φάνης Ντασιώτης. Η επίσκεψη πραγματοποιήθηκε μετά από πρόσκληση του Πύργα Ευάγγελου, συντονιστή της δράσης. Σκοπός της επίσκεψης ήταν η εκτέλεση πειραμάτων επίδειξης.
Τα πειράματα παρακολούθησαν οι μαθητές και των πέντε (5) τμημάτων της Α λυκείου. Τα πειράματα (στα οποία συμμετείχαν και μαθητές) ήταν σχετικά τόσο με την διδακτέα ύλη των φυσικών επιστημών στο λύκειο αλλά και στο γυμνάσιο. Πραγματοποιήθηκε και ένα πλήθος εντυπωσιακών πειραμάτων.
Πιο συγκεκριμένα τα πειράματα που εκτελέστηκαν ήταν σχετικά με: 1. Τα διαλύματα και τη διαλυτότητα, 2. Τον περιοδικό πίνακα των χημικών στοιχείων, 3. Τα οξέα, βάσεις, άλατα, οξείδια και δείκτες, 4. Τις χημικές αντιδράσεις, 5. Τη θερμοχημεία κ.ά. Τα πειράματα διήρκησαν τέσσερις (4) διδακτικές ώρες και εντυπωσίασαν τους μαθητές.
Στο σημείο αυτό θα πρέπει να ευχαριστήσουμε τον Υπεύθυνο ΕΚΦΕ κ. Ντασιώτη για την άρτια παρουσίαση και εκτέλεση πειραμάτων, όλους τους εκπαιδευτικούς που βοήθησαν σημαντικά στην ομαλή διεξαγωγή της παρουσίασης και τέλος όλους τους μαθητές για το πολύ μεγάλο ενδιαφέρον και ανταπόκριση κατά την διάρκεια διεξαγωγής των πειραμάτων.
Συμμετοχή της ομάδας ρομποτικής του 2ου ΕΠΑΛ Αγρινίου/ ΕΚ Αγρινίου σε Εβδομάδα Μαθητικών Φεστιβάλ
Οι διαγωνισμοί ρομποτικής έχουν καθιερωθεί τα τελευταία χρόνια και στην Ελλάδα και προσφέρουν στα παιδιά την ευκαιρία να αλληλεπιδράσουν και να αναδείξουν τις γνώσεις και τα ταλέντα τους. Κάθε χρόνο, ομάδες εκπαιδευτικής ρομποτικής βάζουν τα δυνατά τους και συνθέτουν τις σκέψεις τους, για να επιλύσουν προβλήματα, που στηρίζονται σε προγραμματισμό, μαθηματικά, τέχνες και μηχανική.
Η εκπαιδευτική ρομποτική καλλιεργείται πλέον συστηματικά στο 2ο ΕΠΑΛ/ΕΚ Αγρινίου με την ομάδα των εκπαιδευτικών Πληροφορικής του σχολείου μας και των μαθητών και των τριών τάξεων του σχολείου.
Η ομάδα της ρομποτικής συμμετείχε από τις 17 και έως 19 Απριλίου 2024 στα παρακάτω Φεστιβάλ:
1) Συνεχίζοντας την παράδοση των τελευταίων δώδεκα ετών, η ομάδα της ρομποτικής την Τετάρτη 17 Απριλίου 2024 συμμετείχε στο 13ο Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας (Κόμβος Δυτικής Ελλάδας) . Φέτος, η ομάδα ρομποτικής του σχολείου μας 2ο ΕΠΑΛ / ΕΚ Αγρινίου προτείνει, ένα σύστημα αυτοματοποιημένου πάρκινγκ με τη χρήση της Τεχνητής Νοημοσύνης. Η πρόταση της ομάδας μας είναι η εξής: Μία μια κάμερα αναγνωρίζει το αυτοκίνητο και όταν εντοπιστεί το αυτοκίνητο πελάτης επιτρέπει την είσοδό του. Στην συνέχεια έναν αυτοοδηγούμενο όχημα παραλαμβάνει το αυτοκίνητο και το οδηγεί στη προκαθορισμένη θέση του, χωρίς την παρέμβαση του οδηγού.
3) Την Παρασκευή 19 Απριλίου 2024 η ομάδα μας συμμετείχε στην ειδική παρουσίαση του έργου της σε πανελλήνιο επίπεδο, στα πλαίσια του 13ου Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας, ως ένα επιλεγμένο έργο μεταξύ των άλλων έργων από την υπόλοιπη Ελλάδα.
3) Επίσης, την ίδια μέρα, Παρασκευή 19 Απριλίου 2024 συμμετείχε στο Φεστιβάλ που διοργανώθηκε από την Περιφερειακή Διεύθυνση Α/θμιας & Β/θμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας, τον Οργανισμό Ανοιχτών Τεχνολογιών (ΕΕΛΛΑΚ) και τα Εργαστηριακά Κέντρα Φυσικών Επιστημών (Ε.Κ.Φ.Ε.) Αργολίδας, Δράμας, Ευόσμου Θεσ/νίκης, Ηλιούπολης Αττικής, Λακωνίας, Πέλλας, με την υποστήριξη της ΠΑΝ.Ε.Κ.Φ.Ε. και του Δήμου Πέλλας.
Η συμμετοχή της ομάδας ρομποτικής του σχολείου μας στο Φεστιβάλ Εκπαιδευτικής Ρομποτικής 2024 εντυπωσίασε μέλη άλλων ομάδων που έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Η εμπειρία ήταν μοναδική καθώς στο φεστιβάλ συμμετείχαν ομάδες με πολύ ενδιαφέροντα και πλούσια project.
Η ομάδα ρομποτικής αποτελείται από τους μαθητές:
Κλειτσίκα Χαράλαμπο, Καρτσακλή Σωκράτη, Στράτο Αρκούδη, Γαλανό Δημήτρη, Τσιλίκη Ορέστη, Κοσμά Ελευθερία, Σκαμνέλη Χρυσή, Ζάρρας Ιωάννης,
και υποστηρίζεται από τους καθηγητές:
Παπαθανασίου Λεωνίδα, Μαρκή Γιώργο, Τίτη Άγγελο, Λουρόπουλο Αθανάσιο, Γεωργίου Ειρήνη και Μαμουζέλου Άννα οι οποίοι στηρίζουν τη δράση με παιδαγωγική ευθύνη και επιστημονική κατάρτιση δίνοντας ερεθίσματα για τις μελλοντικές διεξόδους στους μαθητές .
Μπορείτε να δείτε την παρουσίαση στον σύνδεσμο:
https://view.genial.ly/66145d4f01fc6e00145af6b9/presentation-ai-automated-parking
Αγαπώ την ποίηση
Την Τετάρτη 24/4/2024 μαθητές της Α τάξης με τους συνοδούς καθηγητές τους επισκέφτηκαν το μουσείο "Άγγελος Σικελιανός" στη Λευκάδα στα πλαίσια της Δράσης "Νους υγιής εν σώματι υγιεί".
Οι μαθητές χωρισμένοι σε ομάδες ξεναγηθήκαν στο μουσείο σε μια προσπάθεια γνωριμίας με τον κορυφαίο Έλληνα Λευκαδίτη ποιητή Άγγελο Σικελιανό. Στη συνέχεια, περπάτησαν στους δρόμους που περπάτησε και εμπνεύστηκε ο ποιητής σε μια προσπάθεια να αντιληφθούν από πού αντλείται η ποιητική έμπνευση και πώς μπορεί κάποιος να γίνει ποιητής.
Είχαν προηγηθεί συναντήσεις στη Βιβλιοθήκη του σχολείου, όπου οι μαθητές είχαν διαβάσει αποσπάσματα από τα ποιητικά έργα του Σικελιανού (καθώς και άλλων Ελλήνων ποιητών), είχαν συζητήσει για την αξία της ποίησης και της ανάγκης ύπαρξής της στη ζωή μας και έτσι αυτή η εκδρομή ήταν η ολοκλήρωση της προσπάθειας οι μαθητές να αγαπήσουν τον ποιητικό λόγο.
Υπενθύμιση για την έκδοση προκήρυξης διαγωνισμού για την εισαγωγή υποψηφίων στις Σχολές των Ακαδημιών Εμπορικού Ναυτικού
Υπενθυμίζεται ότι, σύμφωνα με την σχετική προκήρυξη του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής η προθεσμία για την υποβολή των σχετικών δικαιολογητικών των υποψηφίων για τη συμμετοχή τους στις προκαταρκτικές εξετάσεις των Ακαδημιών του Εμπορικού Ναυτικού λήγει στις 25-04-2024 για τους υποψηφίους/ιες που επιθυμούν να εισαχθούν στις ΑΕΝ με τη διαδικασία των πανελλαδικών εξετάσεων του ΥΠΑΙΘΑ.
Η προκήρυξη διαγωνισμού για την εισαγωγή σπουδαστών/σπουδαστριών στις Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού Ακαδημαϊκού Έτους 2024-2025 είναι αναρτημένη στο διαδίκτυο στην ιστοσελίδα του ΥΝΑΝΠ: www.ynanp.gr.
Δελτίο τύπου του Υπουργείου Παιδείας Θρησκευμάτων και Αθλητισμού
Διεξαγωγή υγειονομικών εξετάσεων και πρακτικών δοκιμασιών των υποψηφίων για τα ΤΕΦΑΑ από 17/06 έως 28/06
Από το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού σας υπενθυμίζουμε ότι η υγειονομική εξέταση και πρακτική δοκιμασία (Αγωνίσματα) των υποψηφίων για τα Τ.Ε.Φ.Α.Α., θα διεξαχθούν από τη Δευτέρα 17 Ιουνίου 2024 μέχρι και την Παρασκευή 28 Ιουνίου 2024.
Κατά τη διάρκεια του τρέχοντος σχολικού έτους (2023-2024) οι μαθητές της τελευταίας τάξης, των ΓΕΛ και ΕΠΑΛ καθώς και οι απόφοιτοι των Λυκείων που επιθυμούν να είναι υποψήφιοι για τα ΤΕΦΑΑ, κατέθεσαν αίτηση - δήλωση στο Λύκειό τους για συμμετοχή στις πρακτικές δοκιμασίες, προκειμένου να δημιουργηθεί ένα αρχείο υποψηφίων για τα Τ.Ε.Φ.Α.Α. Υποψήφιοι που δεν δήλωσαν συμμετοχή στις πρακτικές δοκιμασίες για τα Τ.Ε.Φ.Α.Α, ΔΕΝ μπορούν να συμμετάσχουν στις δοκιμασίες αυτές (αγωνίσματα) κατά τις ημέρες διεξαγωγής των εξετάσεων στα αγωνίσματα, διότι η αίτηση - δήλωση ήταν δεσμευτική.
Όσοι απόφοιτοι διεκδικούν την εισαγωγή τους στα ΤΕΦΑΑ με τη διαδικασία του 10% των θέσεων εισακτέων, χωρίς νέα εξέταση, συμμετέχουν στη διαδικασία επιλογής με βάση τη βαθμολογία της τελευταίας εξέτασής τους στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα και πρακτικές δοκιμασίες. Οι υποψήφιοι αυτοί δεν έχουν τη δυνατότητα ή δικαίωμα να εξεταστούν ξανά στις πρακτικές δοκιμασίες για τα ΤΕΦΑΑ.
Oι υποψήφιοι κατά την προσέλευσή τους στις Επιτροπές υγειονομικής εξέτασης και πρακτικής δοκιμασίας, πρέπει να είναι εφοδιασμένοι με:
α) δύο (2) μικρές φωτογραφίες
β) το δελτίο εξεταζομένου από το Λύκειό τους, όπου αναγράφεται ο κωδικός αριθμός του υποψηφίου και το οποίο θα τους χορηγηθεί πριν τις πανελλαδικές εξετάσεις
γ) Δελτίο Αστυνομικής Ταυτότητας ή Διαβατήριο ή άλλο αποδεικτικό της ταυτότητας έγγραφο, και
δ) τις κάτωθι ιατρικές εξετάσεις από νοσηλευτικό ίδρυμα του Δημοσίου ή Ν.Π.Δ.Δ. ή ιατρό του δημοσίου ή και από ιδιώτη γιατρό:
i) βεβαίωση οπτικής οξύτητας,
ii) ακτινογραφία θώρακα με σχετική γνωμάτευση και
iii) καρδιογράφημα με σχετική γνωμάτευση,
είτε
αντί των ανωτέρω ιατρικών εξετάσεων, αντίγραφο δελτίου υγειονομικής εξέτασης ή βεβαίωση ικανότητας στα οποία θα αναγράφεται ότι ο υποψήφιος έχει κριθεί κατάλληλος από τις αρμόδιες Υγειονομικές Επιτροπές των Στρατιωτικών Σχολών ή των Αστυνομικών Σχολών ή των Σχολών Πυροσβεστικής Ακαδημίας ή των Σχολών Λιμενικού Σώματος Ελληνικής Ακτοφυλακής.
Οι υποψήφιοι για τη συμμετοχή τους στη διαδικασία της υγειονομικής εξέτασης και πρακτικής δοκιμασίας (Αγωνίσματα) για την εισαγωγή τους στα Τ.Ε.Φ.Α.Α., υποβάλλουν σχετική αίτηση μαζί με τα ανωτέρω δικαιολογητικά κατά την πρώτη ημέρα προσέλευσής τους στις έδρες των Επιτροπών υγειονομικής εξέτασης και πρακτικής δοκιμασίας οι οποίες θα ανακοινωθούν σε επόμενο Δελτίο Τύπου.
Επιμόρφωση των καθηγητών του σχολείου μας στις πρώτες βοήθειες
Στο πλαίσιο των δράσεων για την αυτοαξιολόγηση στις 19/4/24 πραγματοποιηθηκε επιμορφωση των καθηγητών του σχολείου μας στις πρώτες βοήθειες από το ΕΚΑΒ.
We have 64 guests and no members online