Η ανάγκη να βρει το σχολείο και ο δάσκαλος τρόπους, πέρα από το αναλυτικό πρόγραμμα, όπου οι μαθητές θα «μαθαίνουν» να διαβάζουν και να γράφουν με χαρά, θα μαθαίνουν να κατακτούν νέες γνώσεις, να σκέφτονται κριτικά απέναντι στα δρώμενα των σύγχρονων κοινωνιών, θα μαθαίνουν να συνεργάζονται, να νιώθουν δημιουργικοί και τέλος ικανοποιημένοι από τη συμμετοχή τους στη σχολική πράξη, είναι διάχυτη σε όσους εμπλέκονται στην εκπαιδευτική διαδικασία. Μια ανάγκη που γίνεται φανερή τόσο από τη στάση των μαθητών απέναντι στον στερεότυπο τρόπο διδασκαλίας, όσο και από την επιθυμία των εκπαιδευτικών να δοκιμάσουν νέους τρόπους διδασκαλίας, ξεφεύγοντας από την ανία της επανάληψης του αναλυτικού προγράμματος και την αποδεδειγμένη αναποτελεσματικότητα του για μια μεγάλη μερίδα μαθητών. Επίσης δεν είναι λίγοι εκείνοι, που βλέπουν πλέον τη σύνδεση του σχολείου με το κοινωνικό, πολιτιστικό περιβάλλον ως μία αναγκαιότητα στην σύγχρονη εκπαιδευτική πολιτική. Τις παραπάνω εκπαιδευτικές ανάγκες, τόσο από την πλευρά του παιδιού όσο και από την πλευρά του δασκάλου και του σχολείου, επιχειρεί να ικανοποιήσει η έκδοση μια μαθητικής εφημερίδας . Η κα Ξένου Εύη ειδικότητας Βρεφονηπιοκόμων , εκπαιδευτικός, με ιδιαίτερη ευαισθησία και προβληματισμό για την εκπαιδευτική διαδικασία, ανταποκρινόμενη στην επιθυμία των μαθητών ,ήταν ο εμπνευστής και δημιουργός της «ΜΑΘΗΤΟΤΥΠΙΑΣ», εφημερίδας του σχολείου μας. Αποφασιστική ήταν η συμβολή του εκπαιδευτικού κ Μαρκή Γεώργιο, ειδικότητας Πληροφορικής ,που αγκάλιασε το πρόγραμμα και πρόσφερε πολύτιμες υπηρεσίες και συμβουλές για την υλοποίησή του. Επίσης βασικός συντελεστής της συντακτικής ομάδας υπήρξε ο μαθητής Ραφτογιάννης Ιωάννης και οι λοιποί μαθητές που αρθρογράφησαν. Τέλος, εκφράζουμε ευχαριστίες στον κ. Κωστούλα Φώτιο, Πρόεδρο της ΠΑΕ Παναιτωλικός, που υπήρξε ο αποκλειστικός μας χορηγός , αποδεικνύοντας άλλη μια φορά έμπρακτα την αγάπη του για την νέα γενιά και την υποστήριξη πρωτοβουλιών που προάγουν το πολιτισμό. |
We have 85 guests and no members online