ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΕ ΑΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΜΑΣ
Οδηγός Μαθητείας και Εύρεσης Εργασίας
Διαφημιστικό Φυλλάδιο
Οι Τομείς του σχολείου μας
|
|
|
|
ΑΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
![]() |
|
|
|
|
ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΑΣΦΑΛΗΣ ΠΛΟΗΓΗΣΗ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Διαχείριση Άγχους Εξετάσεων (Συνοπτικός Οδηγός)
Νεανική Παραβατικότητα
Η ραγδαία αύξηση της παραβατικότητας ανηλίκων απασχολεί έντονα τους ειδικούς, την εκπαιδευτική κοινότητα καθώς και το ευρύτερο κοινωνικό σύνολο. Η πρώιμη αντικοινωνική συμπεριφορά μας οδηγεί στο συμπέρασμα ότι οι ίδιοι οι φορείς κοινωνικοποίησης και ιδιαίτερα η οικογένεια χαρακτηρίζονται από κοινωνική «παθογένεια», η οποία τους αφαιρεί την ικανότητα να αναπαράγουν νέους πολίτες με την απαραίτητη κοινωνική, ηθική συνείδηση και ευθύνη.
Την Τρίτη 22/03/23 πραγματοποιήθηκε διαδικτυακή επιμορφωτική ομιλία με θέμα «Νεανική Παραβατικότητα» από την ψυχολόγο του σχολείου μας κα Αντιγόνη Βλάχου. Στόχος της παρουσίασης ήταν η όσο το δυνατόν πολύπλευρη προσέγγιση του φαινομένου. Υπήρξε αρχικά αναφορά στους παράγοντες κινδύνου, τον καταλυτικό ρόλο της οικογένειας και το ψυχολογικό προφίλ του έφηβου παραβάτη.
Η ομιλία ολοκληρώθηκε με αναφορές στο ρόλο του σχολείου επισημαίνοντας τη σημασία της συνεργασίας μεταξύ εκπαιδευτικών όπως επίσης και τη δημιουργία ενός κοινού σχεδίου αντιμετώπισης κρίσεων. Κλείνοντας, υπήρξε σύνδεση με το ισχύον νομικό πλαίσιο όσον αφορά τους έφηβους παραβάτες.
Πατήστε εδώ για την παρουσίαση (pdf).
Προκήρυξη για την εισαγωγή σπουδαστών σπουδαστριών στις ΑΕΝ 2023-2024
Προκήρυξη για την εισαγωγή συνολικά 1.716 σπουδαστών/σπουδαστριών (860 Πλοιάρχων και 856 Μηχανικών) στις Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού για το ακαδημαϊκό έτος 2023-2024, εκδόθηκε από το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής.
Παγκόσμια ημέρα κατά της σχολικής βίας
Στα πλαίσια της παγκόσμιας ημέρας κατά της σχολικής βίας (6 Μαρτίου), πραγματοποιήθηκε παρουσίαση σχετικού ενημερωτικού υλικού και προβολές βίντεο στους μαθητές και των τριών τάξεων του σχολείου μας προκειμένου να ευαισθητοποιηθούν γύρω από το κοινωνικό αυτό πρόβλημα. Την παρουσίαση επιμελήθηκαν οι καθηγήτριες κα. Γεωργίου Ε., Ξένου Ε. και την ψυχολόγο του σχολείου κα Βλάχου Α.
Ποτέ ξανά
Σήμερα 8/3/2023 ,με πρωτοβουλία των μαθητών 5ου ΓΕΛ Αγρινίου και 2ου ΕΠΑΛ Αγρινίου σχηματίστηκε στον κοινό αύλειο χώρο του συγκροτήματος, με τις τσάντες τους το μήνυμα «ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ» για να εκφράσουν βουβά τα συναισθήματα τους με αφορμή το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη στις 28/02/2023.
Βήματα για τη συμμετοχή στο διαγωνισμό εισαγωγής στις σχολές της Πυροσβεστικής Ακαδημίας
Εκδόθηκε σήμερα από το Αρχηγείο του Πυροσβεστικού Σώματος η προκήρυξη διαγωνισμού για την εισαγωγή υποψηφίων στις Σχολές Αξιωματικών και Πυροσβεστών της Πυροσβεστικής Ακαδημίας, για το ακαδημαϊκό έτος 2023-2024.
Η ηλεκτρονική υποβολή της Αίτησης – Υπεύθυνης Δήλωσης στην ιστοσελίδα του Πυροσβεστικού Σώματος θα γίνεται από την Δευτέρα 13-03-2023 έως και την Δευτέρα 20-03-2023.
Συγκέντρωση ανθρωπιστικής βοήθειας για τους σεισμοπαθείς σε Τουρκία και Συρία
Το 2ο ΕΠΑ.Λ Αγρινίου θα ήθελε να ευχαριστήσει δημόσια όλους τους μαθητές και εκπαιδευτικούς μας που ανταποκρίθηκαν θετικά και έσπευσαν να προσφέρουν τρόφιμα και είδη πρώτης ανάγκης για τους δοκιμαζόμενους, από το σεισμό, λαούς της Τουρκίας και της Συρίας.Τέτοιες ενέργειες βοηθούν ουσιαστικά και δείχνουν το ισχυρό αίσθημα ανθρωπιάς και αλληλεγγύης σε ιδιαίτερα δύσκολες συνθήκες, στέλνοντας παράλληλα μηνύματα ελπίδας και αισιοδοξίας. Το υλικό που συγκεντρώθηκε έχει μεταφερθεί στον Ιερό Ναό Αγίου Θωμά Αγρινίου και θα αποσταλεί άμεσα στις σεισμόπληκτες περιοχές της Τουρκίας και της Συρίας με τη συνδρομή της Ιεράς Μητροπόλεως Αιτωλίας και Ακαρνανίας.
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΠΡΩΤΩΝ ΒΟΗΘΕΙΩΝ
Την Τριτη 21 Φεβρουαρίου 2023 πραγματοποιήθηκε στο σχολειό μας σεμινάριο πρώτων βοηθειών στα πλαίσια της δράσης του σχολειού μας «Πρώτες Βοήθειες με χρήση απινίδωση». Η παρουσίαση του σεμιναρίου πραγματοποιήθηκε από τους εκπαιδευτικούς του σχολειού μας κ. Χριστίνα Μακρυγιάννη ΠΕ87.08 και κ. Γεώργιο Μπαρτσώκα ΠΕ87.08 και Παπαδογεωργου Σπυριδούλα ΠΕ87.03.
Πρώτες βοήθειες είναι η βοήθεια που δίνεται σε κάθε πρόσωπο που υφίσταται μια ξαφνική αρρώστια ή έναν ξαφνικό τραυματισμό με φροντίδα που παρέχεται για την διατήρηση της ζωής, την πρόληψη της κατάστασης από την επιδείνωση και την ανάρρωση.
Οι συνάδελφοι παρουσίασαν με άρτιο επιστημονικό τρόπο πρώτες βοήθειες οι οποίες είναι πολύτιμες τόσο στο προσωπικό όσο και στο σχολικό. Αναλυτικότερα έγινε αναφορά στις κινήσεις που πρέπει να εφαρμοστούν στην περίπτωση της λιποθυμίας:
καθως στις περιπτωσεις πνιγμου και ιδιαιτερως στη λαβή Χαιμλιχ η οποια είναι μία θεραπευτική τεχνική για την αποφυγή πνιγμού ατόμου λόγω απόφραξης του αναπνευστικού του σωλήνα από ξένο σώμα και στον τρόπο μπορεί ένα άτομο να πραγματοποιήσει λαβή Χαιμλιχ στον ίδιο του τον εαυτό.
Τελος εγινε παρουσιαση του εκπαιδευτικου απινιδωτη που διαθετει το σχολειο μας και στον τροπο λειτουργιας του. Ο απινιδωτής είναι ιατρική συσκευή η οποία σε συνεργασία με καρδιοαναπνευστικη αναζωογονηση μπορεί να ανατάξει μια θανατηφόρα καρδιακή αρρυθμία,αυτό επιτυγχάνεται μέσω ενός ηλεκτρικού σοκ. Στη συνεχεια παρουσιατηκε η τεχνικη της καρδιοαναπνευστικης αναζωογονησης ή τεχνικη ΚΑΡΠΑ. Η ΚΑΡΠΑ αποτελείται από δύο βασικές ενέργειες: τις θωρακικές συμπιέσεις (για να αποκατασταθεί όσο το δυνατόν η κυκλοφορία του αίματος) και τις εμφυσήσεις διάσωσης (για να μεταφερθεί οξυγόνο στους πνεύμονες).
Με την ΚΑΡΠΑ μπορούμε να αγοράσουμε χρόνο μέχρι να έρθει η εξειδικευμένη βοήθεια όπου θα χρησιμοποιήσει άλλες τεχνικές μεθόδους για την ανάνηψη του θύματος.Στις περισσότερες περιπτώσεις, η ΚΑΡΠΑ από μόνη της δεν μπορεί να επαναφέρει την καρδιακή λειτουργία. Ωστόσο, η καλή εφαρμογή της (ιδιαίτερα των θωρακικών συμπιέσεων) αυξάνει τις πιθανότητες επιτυχίας της απινίδωσης.
Οι πρώτες βοήθειες αποτελούν γνώσεις απαραίτητες για κάθε άνθρωπο, γονείς, εκπαιδευτικούς και επαγγελματίες.
Κάντε κλικ για την παρουσίαση της κας Μακρυγιάννη Χ, Μπαρτζιώκα Γ και Παπαδογιώργου Σ.
Συντονιστικές Οδηγίες ως προς την Διεξαγωγή των Προκαταρκτικών Εξετάσεων για εισαγωγή στα ΑΣΕΙ-ΣΣΑΣ-ΣΑΝ-ΑΣΣΥ
Για να δείτε τις οδηγίες σχετικά με την διεξαγωγή των Προκαταρκτικών Εξετάσεων (ΠΚΕ) των υποψηφίων, για εισαγωγή τους στα ΑΣΕΙ-ΣΣΑΣ-ΣΑΝ-ΑΣΣΥ ακαδημαϊκού έτους 2023-24, κάντε κλικ εδώ (pdf).
“Διαφοροποιημένη μάθηση στα ΕΠΑ.Λ/Ε.Κ”
Στο πλαίσιο της Δράσης «Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών» τη Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου 2023 το σχολείο μας υπό την - συνεργασία – συντονισμό με το ΠΕΚΕΣ Δυτικής Ελλάδας, πραγματοποίησε σεμινάριο από τον Δρ Σπυρίδωνα Παπαδάκη , Οργανωτικό Συντονιστή ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Δυτικής Ελλάδας ΣΕΕ ΠΕ86 και τον MSc Γρηγόριο Σκιαδά, Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου (Σ.Ε.Ε.) Δυτικής Ελλάδας με θέμα:
“Διαφοροποιημένη μάθηση στα ΕΠΑ.Λ/Ε.Κ”
Η παρουσίαση του θέματος τόσο από τον κ. Παπαδάκη Σπυρίδωνα , όσο και από τον κ. Σκιαδά Γρηγόριο έγινε με άρτια επιστημονικό τρόπο διαφωτίζοντας ευαισθητοποιώντας και προβληματίζοντας τους εκπαιδευτικούς της Περιφέρειας για ένα τόσο σπουδαίο θέμα.
Σύμφωνα με τους ομιλητές:
Το μεγαλύτερο λάθος είναι να διδάσκουμε στους ίδιους μαθητές όλα τα μαθήματα με τον ίδιο τρόπο (H. Gardner)
Η Διαφοροποιημένη Διδασκαλία είναι φιλοσοφία της εκπαίδευσης, η οποία αναγνωρίζει τις ιδιαίτερες ανάγκες των μαθητών και αναλαμβάνει την ευθύνη για τη διασφάλιση ότι όλοι οι μαθητές λαμβάνουν κατάλληλες ευκαιρίες μάθησης, καθώς και την ανατροφοδότηση που ανταποκρίνεται στις ανάγκες τους. (Tomlinson, 2000)
Η εικόνα που συναντάμε συχνότερα στις τάξεις μας είναι εκείνη ενός μαθητικού πληθυσμού που χαρακτηρίζεται από ποικίλες μαθησιακές ικανότητες,προέρχεται από διαφορετικά κοινωνικά - πολιτιστικά περιβάλλοντα, με ξεχωριστά ενδιαφέροντα και πολλά προφίλ μάθησης. Αυτοί οι μαθητές έχουν ανάγκη από εμπνευσμένα διαφοροποιημένα μαθήματα που θα τους επιτρέψουν να επιδείξουν τις μαθησιακές τους ικανότητες.
Τα παραπάνω αποτελούν κοινό τόπο για τους εκπαιδευτικούς οι οποίοι γνωρίζουν, περισσότερο από τον καθένα, ότι ο σχεδιασμός της διδασκαλίας γύρω από ένα ενιαίο μάθημα δεν θα ανταποκριθεί στις ανάγκες όλων των μαθητών τους. Οι μαθητές διαφέρουν ως προς το μαθησιακό στυλ, τα ενδιαφέροντα και την ικανότητα να ανταποκριθούν την ίδια στιγμή στο ίδιο εκπαιδευτικό υλικό. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, μαθητές στην ίδια τάξη να υποστηρίζουν διαφορετικά επίπεδα μάθησης καθώς αυτά δεν εξαρτώνται από την τάξη στην οποία ανήκουν ηλικιακά στη γενική εκπαίδευση.
Η Διαφοροποιημένη Διδασκαλία αποτελεί μονόδρομο για την κινητοποίηση όλης της μαθητικής- εκπαιδευτικής κοινότητας κοινότητας.
Κάντε κλικ εδώ για την παρουσίαση του κ. Σπυρίδωνα Παπαδάκη και εδώ για την παρουσίαση του κ. Γρηγορίου Σκιαδά .
Σας ενημερώνουμε ότι το Γραφείο Διασύνδεσης του Παν/μίου Θεσσαλίας...
Κέντρο Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.) Αιτωλοακαρνανίας Ιερά Πόλη...
Στα πλαίσια του ευρωπαϊκού προγράμματος SEED - School/Enterprise Experiences Go...
We have 23 guests and no members online