Συμμετοχή της ομάδας ρομποτικής του 2ου ΕΠΑΛ Αγρινίου/ ΕΚ Αγρινίου σε Εβδομάδα Μαθητικών Φεστιβάλ  

Οι διαγωνισμοί ρομποτικής έχουν καθιερωθεί τα τελευταία χρόνια και στην Ελλάδα και προσφέρουν στα παιδιά την ευκαιρία να αλληλεπιδράσουν και να αναδείξουν τις γνώσεις και τα ταλέντα τους. Κάθε χρόνο, ομάδες εκπαιδευτικής ρομποτικής βάζουν τα δυνατά τους και συνθέτουν τις σκέψεις τους, για να επιλύσουν προβλήματα, που στηρίζονται σε προγραμματισμό, μαθηματικά, τέχνες και μηχανική.  

Η εκπαιδευτική ρομποτική καλλιεργείται πλέον συστηματικά στο 2ο ΕΠΑΛ/ΕΚ Αγρινίου με την ομάδα των εκπαιδευτικών Πληροφορικής του σχολείου μας και των μαθητών και των τριών τάξεων του σχολείου.  

Η ομάδα της ρομποτικής συμμετείχε από τις 17 και έως 19 Απριλίου 2024 στα παρακάτω Φεστιβάλ:  

1) Συνεχίζοντας την παράδοση των τελευταίων δώδεκα ετών, η ομάδα της ρομποτικής την Τετάρτη 17 Απριλίου 2024 συμμετείχε στο 13ο Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας (Κόμβος Δυτικής Ελλάδας) . Φέτος, η ομάδα ρομποτικής του σχολείου μας 2ο ΕΠΑΛ / ΕΚ Αγρινίου προτείνει, ένα σύστημα αυτοματοποιημένου πάρκινγκ με τη χρήση της Τεχνητής Νοημοσύνης. Η πρόταση της ομάδας μας είναι η εξής: Μία μια κάμερα αναγνωρίζει το αυτοκίνητο και όταν εντοπιστεί το αυτοκίνητο πελάτης επιτρέπει την είσοδό του. Στην συνέχεια έναν αυτοοδηγούμενο όχημα παραλαμβάνει το αυτοκίνητο και το οδηγεί στη προκαθορισμένη θέση του, χωρίς την παρέμβαση του οδηγού. 

3) Την Παρασκευή 19 Απριλίου 2024 η ομάδα μας συμμετείχε στην ειδική παρουσίαση του έργου της σε πανελλήνιο επίπεδο, στα πλαίσια του 13ου Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας, ως ένα επιλεγμένο έργο μεταξύ των άλλων έργων από την υπόλοιπη Ελλάδα. 

3) Επίσης, την ίδια μέρα, Παρασκευή 19 Απριλίου 2024 συμμετείχε στο Φεστιβάλ που διοργανώθηκε από την Περιφερειακή Διεύθυνση Α/θμιας & Β/θμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας, τον Οργανισμό Ανοιχτών Τεχνολογιών (ΕΕΛΛΑΚ) και τα Εργαστηριακά Κέντρα Φυσικών Επιστημών (Ε.Κ.Φ.Ε.) Αργολίδας, Δράμας, Ευόσμου Θεσ/νίκης, Ηλιούπολης Αττικής, Λακωνίας, Πέλλας, με την υποστήριξη της ΠΑΝ.Ε.Κ.Φ.Ε. και του Δήμου Πέλλας.  

Η συμμετοχή της ομάδας ρομποτικής του σχολείου μας στο Φεστιβάλ Εκπαιδευτικής Ρομποτικής 2024 εντυπωσίασε μέλη άλλων ομάδων που έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Η εμπειρία ήταν μοναδική καθώς στο φεστιβάλ συμμετείχαν ομάδες με πολύ ενδιαφέροντα και πλούσια project.  

Η ομάδα ρομποτικής αποτελείται από τους μαθητές: 

Κλειτσίκα Χαράλαμπο, Καρτσακλή Σωκράτη, Στράτο Αρκούδη, Γαλανό Δημήτρη, Τσιλίκη Ορέστη, Κοσμά Ελευθερία, Σκαμνέλη Χρυσή, Ζάρρας Ιωάννης, 

 και υποστηρίζεται από τους καθηγητές: 

Παπαθανασίου Λεωνίδα, Μαρκή Γιώργο, Τίτη Άγγελο, Λουρόπουλο Αθανάσιο, Γεωργίου Ειρήνη και Μαμουζέλου Άννα οι οποίοι στηρίζουν τη δράση με παιδαγωγική ευθύνη και επιστημονική κατάρτιση δίνοντας ερεθίσματα για τις μελλοντικές διεξόδους στους μαθητές .

Μπορείτε να δείτε την παρουσίαση στον σύνδεσμο: 

https://view.genial.ly/66145d4f01fc6e00145af6b9/presentation-ai-automated-parking 


 

Συμμετοχή της ομάδας ρομποτικής του 2ου ΕΠΑΛ Αγρινίου/ ΕΚ Αγρινίου στο 13ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας 17-19 Απριλίου 2024 στη Δυτική Ελλάδα 

 fest5

Σήμερα, 17 Απριλίου 2024 και στα πλαίσια της «Δράσης Ευφυή Συστήματα- Αυτοματισμοί», το σχολείο μας συμμετείχε στο 13ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας. Το Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας, είναι μια εκπαιδευτική εκδήλωση η οποία δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να δημιουργήσουν, να αλληλεπιδράσουν και να αναδείξουν τις γνώσεις και τα ταλέντα τους. Κάθε χρόνο, ομάδες εκπαιδευτικής ρομποτικής βάζουν τα δυνατά τους και συνθέτουν τις σκέψεις τους, για να επιλύσουν προβλήματα, που στηρίζονται σε προγραμματισμό, μαθηματικά, τέχνες και μηχανική. 

fest1 

Η εκπαιδευτική ρομποτική καλλιεργείται πλέον συστηματικά στο 2ο ΕΠΑΛ/ΕΚ Αγρινίου με την ομάδα των εκπαιδευτικών Πληροφορικής του σχολείου μας και των μαθητών και των τριών τάξεων του σχολείου. 

fest2 

Φέτος, η ομάδα ρομποτικής του σχολείου μας 2ο ΕΠΑΛ / ΕΚ Αγρινίου προτείνει, ένα σύστημα αυτοματοποιημένου πάρκινγκ με τη χρήση της Τεχνητής Νοημοσύνης. Η πρόταση της ομάδας μας είναι η εξής: Μία μια κάμερα αναγνωρίζει το αυτοκίνητο και όταν εντοπιστεί το αυτοκίνητο πελάτης επιτρέπει την είσοδό του. Στην συνέχεια έναν αυτοοδηγούμενο όχημα παραλαμβάνει το αυτοκίνητο και το οδηγεί στη προκαθορισμένη θέση του, χωρίς την παρέμβαση του οδηγού. 

fest3 

Η ομάδα Ρομποτικής απαρτίζεται από τους εκπαιδευτικούς Πληροφορικής, Παπαθανασίου Λεωνίδα, Τίτη Άγγελο, Μαρκή Γεώργιο, Γεωργίου Ειρήνη, Λουρόπουλο Αθανάσιο και Μαμουζέλου Άννα, καθώς και τους μαθητές, Κλειτσίκα Χαράλαμπο, Καρτσακλή Σωκράτη, Στράτο Αρκούδη, Γαλανό Δημήτρη, Τσιλίκη Ορέστη καi Κοσμά Ελευθερία. 

fest4 

Δείτε την παρουσίαση του Project  

https://view.genial.ly/66145d4f01fc6e00145af6b9/presentation-ai-automated-parking 


 

Δελτίο Τύπου

12ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας 

Οι διαγωνισμοί ρομποτικής έχουν καθιερωθεί τα τελευταία χρόνια και στην Ελλάδα και προσφέρουν στα παιδιά την ευκαιρία να αλληλεπιδράσουν και να αναδείξουν τις γνώσεις και τα ταλέντα τους. Κάθε χρόνο, ομάδες εκπαιδευτικής ρομποτικής βάζουν τα δυνατά τους και συνθέτουν τις σκέψεις τους, για να επιλύσουν προβλήματα, που στηρίζονται σε προγραμματισμό, μαθηματικά, τέχνες και μηχανική.  Η εκπαιδευτική ρομποτική καλλιεργείται πλέον συστηματικά στο 2ο ΕΠΑΛ Αγρινίου με την ομάδα των εκπαιδευτικών Πληροφορικής του σχολείου μας και των μαθητών και των τριών τάξεων του σχολείου.

 mf1

Η ομάδα ρομποτικής του σχολείου μας 2ο ΕΠΑΛ Αγρινίου την Τετάρτη 03/05/2023, στο πλαίσιο διεξαγωγής του 12ου Μαθητικού Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας (  https://digifest.info), συμμετείχε με την τιτλοφορούμενη δημιουργία: «Η πόλη που ονειρεύομαι».

 

Στο έργο υπάρχει ένα σπίτι στο οποίο θα υπάρχουν  αρκετοί αυτοματισμοί. Ο πρώτος θα εκκινεί ένα σύστημα αβαθούς γεωθερμίας όταν η θερμοκρασία θα πέφτει σε πολύ υψηλά επίπεδα ή πέφτει σε πολύ χαμηλά. Ο δεύτερος σχετίζεται με το αυτόματο άνοιγμα και κλείσιμο περσίδων σκίασης που είναι εγκατεστημένα στο σπίτι. Εάν υπάρχει πολύ φως οι περσίδες κλείνουν αυτόματα, αλλιώς παραμένουν ανοιχτές ούτως ώστε να φωτίζεται το εσωτερικό του σπιτιού.

 

Το project ολοκληρώνεται με ένα υπόγειο σύστημα διαλογής απορριμμάτων. Η διαλογή γίνεται στα υλικά μέταλλο, γυαλί, πλαστικό. Τα υλικά καθώς προχωρούν σε έναν πύργο διαλογής περνάνε μπροστά από διάφορους αισθητήρες και με αυτό τον τρόπο γίνεται η διαλογή τους. Όταν ένας κάδος γεμίσει μέσω από αυτόματα συστήματα κίνησης και αναβατόριο οδηγείται στην επιφάνεια για αποκομιδή.

 mf2

Την παρουσίαση μπορείτε να την παρακολουθήσετε στον παρακάτω σύνδεσμο:  https://view.genial.ly/644cea1bfd4e5c00193705a7/presentation-h-polh-poy-oneireyomai-12digifest

 

Κλείνοντας αξίζει να συγχαρούμε την ομάδα Ρομποτικής που απαρτίζεται από τους   μαθητές:

 

Τσακανίκας Χρήστος Α5
Τσάτσος Λάμπρος Α5,

 

Φασούλης Δημήτριος Α5,

 

Χαμπαίος Στάθης Α5,

 

Μανδρούκας  Θεοφάνης Γ Εφ. Πληροφορικής

 

Φαρδιάς Άγγελος Γ Εφ. Πληροφορικής

 

και τους εκπαιδευτικούς:

Παπαθανασίου Λεωνίδα ΠΕ86, Μαρκή Γεώργιο ΠΕ86 Πληροφορικής, Λουρόπουλο Αθανάσιο ΤΕ1.13 Προγραμματιστών, Τίτη Άγγελο ΠΕ86 Πληροφορικής, Γεωργίου Ειρήνη ΠΕ86 Πληροφορικής, οι οποίοι καθοδηγούν τους μαθητές με παιδαγωγική ευαισθησία και επιστημονική κατάρτιση.

 mf3

Tο έργο υποστηρίχθηκε από το ΝΟΗΣΙΣ στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «Υποστήριξη και Διαχείριση των Σχεδίων Δράσης του έργου «Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑΛ»» μέσω του  Επιχειρησιακού Προγράμματος  «ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ» με τη συγχρηματοδότηση   της Ελλάδας και της Ευρωπαϊκής Ένωσης» . 

 


 

Θερμά συγχαρητήρια στη Ομάδα Ρομποτικής του 2ου ΕΠΑ.Λ. Αγρινίου!

 

robo 22

Η ομάδα ρομποτικής του σχολείου μας κατέλαβε την 1η θέση στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Ρομποτικής WRO, στην Ανοικτή Κατηγορία των ΕΠΑΛ με θέμα: «Αγροτική Παραγωγή και τυποποίηση», που διεξήχθη στην Αθήνα στις 28 Μαΐου 2022Περισσότερα...

Βίντεο βράβευσης :   https://youtu.be/K-LNit-Trjc  


Δελτίο τύπου

Συμμετοχή της ομάδας ρομποτικής του 2ου ΕΠΑΛ Αγρινίου/ ΕΚ Αγρινίου σε εβδομάδα μαθητικών φεστιβάλ
 ROBO2 

Οι διαγωνισμοί ρομποτικής έχουν καθιερωθεί τα τελευταία χρόνια και στην Ελλάδα και προσφέρουν στα παιδιά την ευκαιρία να αλληλεπιδράσουν και να αναδείξουν τις γνώσεις και τα ταλέντα τους. Κάθε χρόνο, ομάδες εκπαιδευτικής ρομποτικής βάζουν τα δυνατά τους και συνθέτουν τις σκέψεις τους, για να επιλύσουν προβλήματα, που στηρίζονται σε προγραμματισμό, μαθηματικά, τέχνες και μηχανική.  Η εκπαιδευτική ρομποτική καλλιεργείται πλέον συστηματικά στο 2ο ΕΠΑΛ/ΕΚ Αγρινίου με την ομάδα των εκπαιδευτικών Πληροφορικής του σχολείου μας και των μαθητών και των τριών τάξεων του σχολείου.
Η ομάδα ρομποτικής του σχολείου μας 2ο ΕΠΑΛ / ΕΚ Αγρινίου προτείνει, ένα σύστημα ανακύκλωσης μέσω του οποίου θα μπορούμε να κάνουμε καλύτερη διαλογή των υλικών. Η πρόταση της ομάδας μας είναι η εξής:

Σύστημα Διαλογής Υλικών (Μέταλλο, Γυαλί, Πλαστικό)

 

ROBO1
  • Αρχικά διαχωρίζεται το χαρτί από τα υπόλοιπα ανακυκλώσιμα υλικά (μέταλλο, γυαλί, πλαστικό) που συλλέγονται στους γνωστούς μπλε κάδους και να μπει σε τρίτο κάδο π.χ. καφέ.
  • Η υλοποίηση που προτείνουμε περιλαμβάνει ένα σύστημα διαλογής των υλικών που θα συλλέγονται στους μπλε κάδους, οι οποίοι Θα περιέχουν πια μέταλλο, γυαλί και πλαστικό.
  • Έχουμε δημιουργήσει από ένα 3d εκτυπωτή ένα “πύργο” μέσα στον οποίο θα μπαίνουν τα υλικά. Στην πορεία τους προς τα κάτω.
  • Θα περνούν μπροστά από αισθητήρες και με τη χρήση κινητήρων θα οδηγούνται στους κάδους διαλογής. Έτσι :
  • Θα εντοπίζονται τα μέταλλα και θα διαχωρίζονται στο πρώτο κάδο.
  • Στη συνέχεια το γυαλί θα τοποθετείται σε δεύτερο κάδο.
  • Το υλικό που θα περισσέψει θα είναι το πλαστικό, όπου και αυτό με τη σειρά του θα τοποθετείται σε ξεχωριστό κάδο. Περισσότερα...

Συμμετοχή του σχολείου μας

στο 10ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας 

 10fest 2021

Την Παρασκευή 16/4/2021, στο πλαίσιο διεξαγωγής του 10ου Μαθητικού Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας ( https://digifest.info), το 2ο ΕΠΑ.Λ. Αγρινίου συμμετείχε με την τιτλοφορούμενη δημιουργία: «Αυτοματισμοί και 3D εκτυπώσεις».

 

eikona 21

 Φωτογραφία από την παρουσίαση στο φεστιβάλ

 Το έργο που υλοποιήθηκε  περιλαμβάνει ένα θερμοκήπιο στο οποίο ενσωματώνεται ένα εργοστάσιο διαλογής - συσκευασίας προϊόντων (μακέτα), οι λειτουργίες του οποίου είναι αυτοματοποιημένες. Το project αυτό αποτελεί μια βελτίωση και αναβάθμιση της δράσης που είχε υλοποιηθεί τη σχολική χρονιά 2019-20. Σ’ αυτό ενσωματώθηκαν μηχανισμοί αυτοματισμού στα 3D-εκτυπωμένα στοιχεία. Συγκεκριμένα, αναφερόμαστε σε αυτόματη κίνηση του φωτοβολταϊκού με βάση τη κίνηση του ήλιου, καθώς και δυνατότητα σύνδεσης όλων των αυτοματισμών στο Διαδίκτυο Των Πραγμάτων (IOT). 

 eikona3

 

Φωτογραφία από την Πανελλαδική παρουσίαση

 Το έργο το οποίο προτάθηκε από τον κ. Παπαδάκη Σπυρίδωνα, Οργανωτικό Συντονιστή ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Δυτικής Ελλάδας και Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου (Σ.Ε.Ε.) Πληροφορικής (ΠΕ86) και παρουσιάστηκε σε πανελλαδικό επίπεδο.

Επισημαίνουμε επίσης, ότι παρά τη δυσκολία του εγχειρήματος και λόγω της επιβαρυμένης κατάστασης από την πανδημία , η ομάδα Ρομποτικής του 2 ΕΠΑ.Λ. Αγρινίου κατάφερε να ολοκληρώσει την κατασκευή. Μια κατασκευή που αποτελεί τεχνολογικό επίτευγμα και συνδυάζει το καινοτόμο πνεύμα με τη γνώση δίνοντας στους μαθητές ερεθίσματα και κίνητρα για μάθηση και επαγγελματική διέξοδο.
Την παρουσίαση μπορείτε να την παρακολουθήσετε στον παρακάτω σύνδεσμο: https://prezi.com/p/9wp3scaqoklj/3d/

 Η σελίδα του έργου είναι:
https://www.facebook.com/robotics2epal

Κλείνοντας αξίζει να συγχαρούμε την ομάδα Ρομποτικής που απαρτίζεται από τους   μαθητές:
Τσίντζουρα Αικατερίνη, Ανδριόπουλο Ανδρόνικο, Κουκορέτση Ευθύμιο, Νικολόπουλο Φίλιππο, Καραγιώργο Δημήτριο, Κωσταρέλλο Κωνσταντίνο.
και τους εκπαιδευτικούς:
Παπαθανασίου Λεωνίδα ΠΕ86, Μαρκή Γεώργιο ΠΕ86 Πληροφορικής, Λουρόπουλο Αθανάσιο ΤΕ1.13 Προγραμματιστών, Τίτη Άγγελο ΠΕ86 Πληροφορικής, Γεωργίου Ειρήνη ΠΕ86 Πληροφορικής, οι οποίοι καθοδηγούν τους μαθητές με παιδαγωγική ευαισθησία και επιστημονική κατάρτιση.


Συμμετοχή του σχολείου μας

στο 9ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας 

 

Αποτέλεσμα εικόνας για festibal chfiakhs dhmioyrgias agrinio

 

Το 2ο ΕΠΑΛ Αγρινίου συμμετείχε στο 9ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας που έλαβε χώρα την Τετάρτη 10  Απριλίου 2019 στο Μουσικό Σχολείο Αγρινίου με το ψηφιακό έργο:
"Έξυπνες Πόλεις-Αυτόματη Αποκομιδή Απορριμμάτων στην πόλη μας",
με υπεύθυνους εκπαιδευτικούς τους κ. Παπαθανασίου Λ., Γεωργίου Ε., Μαρκή Γ., Λουρόπουλο Α., Τίτη Α., Πεφάνη Κ., Αναστασοπούλου Α. και Χολή Γ., καθώς και τους μαθητές του τμήματος Β πληροφορικής.

 


Συμμετοχή του σχολείου μας

στο 8ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας 

 

Το 2ο ΕΠΑΛ Αγρινίου συμμετείχε στο 8ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας που έλαβε χώρα την Τετάρτη 18, Πέμπτη 19 και την Παρασκευή 20 Απριλίου 2018 στο Μουσικό Σχολείο Αγρινίου, με δύο ψηφιακά έργα:

α) Κατασκευή Ρομποτικού  Αμαξιδίου και

 β) Το Διαδίκτυο των Πραγμάτων (Internet of Things)  στην Υπηρεσία της Εκπαίδευσης STEM.

 Αναλυτικότερα οι  δράσεις του σχολείου μας στο Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας: 

Τετάρτη 18 Απριλίου 2018 

Πέμπτη 19 Απριλίου 2018 

Παρασκευή 20 Απριλίου 2018 

Παρουσίαση 


Συγχαρητήρια επιστολή του 
Σχολικού Συμβούλου Πληροφορικής

 

Ο σχολικός Σύμβουλος Πληροφορικής κ. Παπαδάκης Σ. εξέφρασε τα θερμά του συγχαρητήρια στην ομάδα ρομποτικής του 2ου ΕΠΑΛ Αγρινίου, στο Δ/ντή, στους εκπαιδευτικούς και στους μαθητές/τριες που συμμετείχαν την Παρασκευή 28/4/2017 στην Πανελλήνια Τηλεδιάσκεψη 17 πόλεων (με παρουσία εκπροσώπου και του Υπουργού Παιδείας), στο πλαίσιο του 7ου Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας αντιπροσωπεύοντας την Αιτωλοακαρνανία και τη διοργάνωση, στην πόλη του Αγρινίου με την υποστήριξη του ΚΕΠΛΗΝΕΤ Αγρινίου, παρουσιάζοντας το έργο τους με θέμα:

«Ανανεώσιμη πηγή ενέργειας ελεγχόμενη από ρομπότ».

Το σενάριο της εργασίας ήταν η τροφοδοσία οικισμού κατασκήνωσης με εναλλακτική πηγή ενέργειας σε περίπτωση καταστροφής του δικτύου ηλεκτροδότησης με τη βοήθεια κατάλληλα προγραμματισμένου ρομποτικού συστήματος LEGOev3. Για τις ανάγκες του σεναρίου δημιουργήθηκε, με τη βοήθεια του τομέα Γραφικών Τεχνών, μακέτα κατασκήνωσης με διακόπτες, οι οποίοι τροφοδοτούσαν τις λάμπες της μακέτας είτε από μπαταρίες είτε από ανανεώσιμη πηγή ενέργειας (φωτοβολταϊκό πάνελ). Το ρομπότ πραγματοποιούσε την εναλλαγή στην ανανεώσιμη πηγή ενέργειας και μετά έπαιζε το ρόλο του ηλιακού ανιχνευτή (solartracker) για το φωτοβολταϊκό σύστημα. Για το προγραμματισμό του ρομπότ χρησιμοποιήθηκε το λογισμικό EV3 programmingsoftware.

 Η ομάδα ρομποτικής που αποτελείται από 15 μαθητές και τους καθηγητές Πληροφορικής Παπαθανασίου Λεωνίδα, Μαρκή Γεώργιο, Τίτη Άγγελο και Λουρόπουλο Αθανάσιο, δημιούργησαν μια πρωτότυπη εργασία σχετική με τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας που αποτελούν ζητούμενο σε μια εποχή που ο πλανήτης μας μαστίζεται από τεράστια περιβαλλοντικά προβλήματα.

 Η ρομποτική είναι η «ατμομηχανή» της τεχνολογίας και ανοίγει ορίζοντες σε μαθητές δίνοντάς τους ερεθίσματα για επαγγελματικές διεξόδους.

 Την παρουσίαση μπορείτε να την παρακολουθήσετε ζωντανά στη διεύθυνση:

https://www.youtube.com/watch?v=HUMa2tnFVHU

 


Συμμετοχή του σχολείου μας

στο 7ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας

   

  

Τίτλος έργου: "Ανανεώσιμη πηγή ενέργειας ελεγχόμενη από ρομπότ"

Περιγραφή: Το σενάριο του project είναι η τροφοδοσία οικισμού κατασκήνωσης με εναλλακτική πηγή ενέργειας σε περίπτωση καταστροφής του δικτύου ηλεκτροδότησης με τη βοήθεια ρομποτικού συστήματος Lego ev3. Περισσότερα...

 

 


6ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας

Μαθητές και καθηγητές του Τομέα Πληροφορικής συμμετείχαν για άλλη μια χρονιά στο Ψηφιακό Φεστιβάλ Μαθητικής Δημιουργίας που έγινε στο Αγρίνιο στις 7 και 8 Απριλίου 2016. Η εκπροσώπηση του σχολείου μας μέσω των δυο project που υλοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια των μαθημάτων Πληροφορικής, αλλά και η εργαστηριακή επίδειξη του νεοαποκτειθέντος 3D Εκτυπωτήσε μαθητές Γυμνασίου-Λυκείου, δημιούργησε εξαιρετικές εντυπώσεις προβάλλοντας τις δυνατότητες και προοπτικές της Τεχνολογίας σε κάθε πτυχή της ζωής μας. Συγχαρητήρια σε όλους τους συμμετέχοντες για τις ιδέες και την υλοποίησή τους μέσω των εφαρμογών που παρουσιάστηκαν.

 Οι τίτλοι των project:

  1. Φωτοβολταϊκά σταθερά και κινούμενα. (Υπευθ. Καθηγητές: Μαρκής Γ. ΠΕ20, Γεωργίου Ε. ΤΕ01, Παπαθανασίου Λ. ΠΕ20, Λουρόπουλος Α. ΤΕ01)

 Παρακολουθείστε το video  


 5ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας

5ο Ψηφιακό Φεστιβάλ

  Για τρίτη συνεχόμενη χρονιά διοργανώθηκε στο Αγρίνιο το Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας στις 2 και 3 Απριλίου 2015. Το σχολείο μας, όπως και τις προηγούμενες χρονιές, συμμετείχε ενεργά τόσο στη διοργάνωση του φεστιβάλ με 4 καθηγητές Πληροφορικής (Γεωργίου Ε., Μαρκής Γ., Παπαθανασίου Λ., Τίτης Α.), όπως και στην παρουσίαση ψηφιακών έργων που δημιουργήθηκαν από τους μαθητές στα πλαίσια μαθημάτων. Συγχαρητήρια σε καθηγητές και μαθητές για το ζήλο τους και την προσπάθειά τους να πρωτοπορούν σε τέτοιες εκδηλώσεις. 

 

ΕΡΓΑ

 

 

ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ 

 Τέχνη και Μαθηματικά

 

 (Video, Παρουσίαση)

 

  Γεωργίου Ε.          ΠΕ20

         

  Καποδίστριας Ν.   ΠΕ03

 

 Κουμπαρούλης Γ.  ΠΕ20

 

Μια Μακραίωνη Παράδοση Λαβυρινθιακού χορού 

 

(Video, Παρουσίαση)

 

 

Βετσοπούλου Ε.     ΠΕ11

 

 Γεωργίου  Ε.          ΠΕ20 
                                      

 


4ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας 

 

 

Το σχολείο μας συμμείχε για δεύτερη σχολική χρονιά στο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας που πραγματοποιήθηκε στις 3 και 4 Απριλίου 2014, ταυτόχρονα στο Αγρίνιο και σε άλλες εννέα (9) πόλεις της Ελλάδας. Για περισσότερες πληροφορίες που αφορούν τη διοργάνωση, πατήστε εδώ.

Στα πλαίσια  του Φεστιβάλ παρουσιάστηκαν ψηφιακά έργα που υλοποίησαν οι μαθητές μας με την καθοδήγηση και υποστήριξη των καθηγητών τους, κατά τη διάρκεια των μαθημάτων Πληροφορικής και των Ερευνητικών εργασιών, της τρέχουσας σχολικής χρονιάς.

 Παρακολουθείστε το Video 

 

ΕΡΓΑ

 

ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ

 

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΕΣ

ΕΙΚΟΝΕΣ

 

 

 

 

  Ιστοσελίδες με FrontPage

 

 

 

Γεωργίου Ε

Μιχοπάνου Ε.

Τάγιος Θ.

 

 

 

 

 Χρήση της τεχνολογίας Flash

 για την παραγωγή εκπαιδευτικών Εφαρμογών

 

 

 

 

 

Γεωργίου Ε.

 

Μιχοπάνου Ε.

 

Τάγιος Θ.

 

 

 

 

 

   Ασκήσεις στα Λειτουργικά Συστήματα

 

 

 

 

Γεωργίου Ε.

Μιχοπάνου Ε.

Τάγιος Θ.

 

  

Ο τόπος που ζω, προβολή μέσα από

 τη χρήση των ΤΠΕ.  Οι μαθητές καινοτομούν και προωθούν τις ιδέες τους μέσα από ηλεκτρονική ιστοσελίδα.

 

  

 

Γεωργίου Ε.

Μαρκής Γ.

 

 

 

 

Τα ωραιότερα συντριβάνια του κόσμου 

 

 

 

 

  Γεωργίου Ε.

 

 

 

Επαγγελματικές Διέξοδοι μετά το Λύκειο.

Κατασκευή ιστοσελίδας Πληροφόρησης με  Joomla

 

 

 

Κοντόση K. 

Τίτης A.

 

 

 

 

Υποστήριξη όλων των μαθημάτων του σχολείου 

 

 

 

Παπαθανασίου Λ.

Τίτης Α.

 

 

 

 

 

Κατασκευή Υδρορομπότ 

 

 

 

 

Κουμπαρούλης Γ. 

 

 

 

 

 

Διαχείριση Σχολικής Βιβλιοθήκης 

 

 

 

 

 

Κουμπαρούλης  Γ.

 

 

 

We have 81 guests and no members online