Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης Σχ. Ετους 2023-2024

 


 Ενημέρωση σχετικά με συμπληρωματική προκήρυξη διαγωνισμού για την εισαγωγή στις Στρατιωτικές Σχολές, με το σύστημα των εξετάσεων σε πανελλαδικό επίπεδο, το ακαδημαϊκό έτος 2024-2025, όσον αφορά τον αριθμό εισακτέων

Σας γνωρίζουμε ότι αναρτήθηκε στο διαδίκτυο στην ιστοσελίδα του ΓΕΕΘΑ: www.geetha.mil.gr η συμπληρωματική προκήρυξη του αντίστοιχου διαγωνισμού για την επιλογή σπουδαστών/τριών ΑΣΕΙ, ΣΣΑΣ, ΣΑΝ & ΑΣΣΥ ακαδημαϊκού έτους 2024-2025, όσον αφορά τον αριθμό εισακτέων

Μπορείτε να δείτε εδώ την Συμπληρωματική Προκήρυξη 

 


 

E – εγγραφές: Ξεκινούν οι εγγραφές στα σχολεία: Προθεσμίες

Διαβάστε εδώ περισσότερα 

 


 

2ο ΕΠΑΛ Αγρινίου: Πρωτιά για την ομάδα robotics2EPAL σε διαγωνισμό ρομποτικής

 Δείτε τα δύο έργα 

 


 

Βεβαίωση Συμμετοχής  στο Φεστιβάλ εκπαιδευτικής Ρομποτικής και Τεχνολογίας  προωθώντας την Καινοτομία 2024  Έδεσσα

bebaiosi300 

 


 

Παραγόμενο υλικό από τις  καινοτόμες διδακτικές πρακτικές στο σχολείο (π.χ. ομαδοσυνεργατικές τεχνικές, συνθετικές εργασίες – projects, εννοιολογικούς χάρτες, χρήση σύγχρονων διαδικτυακών λογισμικών, χρήση διεπιστημονικών εκπαιδευτικών υλικών κ.ά.) στα πλαίσια της δράσης Ευφυή Συστήματα- Αυτοματισμοί

 

Δείτε εδώ το παραγόμενο υλικό της Δράσης

 


 

«Η εκπαιδευτική αλληλεπίδραση μεταξύ του 2ου ΕΠΑΛ Αγρινίου και του 7ου Δημοτικού Σχολείου Αγρινίου επί της Ρομποτικής»

 

Την Τετάρτη 29 Μαΐου 2024, στο πλαίσιο της Δράσης Ευφυή Συστήματα-Αυτοματισμοί, οι εκπαιδευτικοί Γεωργίου Ειρήνη, Μαμουζέλου Άννα και Μαρνέζος Αναστάσιος επισκέφτηκαν το 7ο Δημοτικό Σχολείο Αγρινίου. Πιο ειδικά, οι εκπαιδευτικοί επισκέφτηκαν και ενημέρωσαν τους μαθητές της Ε΄ και Στ΄ Δημοτικού και τους εκαπιδευτικούς ύστερα από επικοινωνία και συνεργασία με τον Δ/ντή του σχολείου κ. Μποκώρο Παναγιώτη και την εκπαιδευτικό του σχολείου, κ. Κατσούδα Ευσταθία κλ ΠΕ06.

Δείτε εδώ περισσότερα 

 


 

Αφίσα Τομέα Δομικών Έργων

Αφίσα Τομέα Εφαρμοσμένων Τεχνών  

 


 

Δημιουργία κωδικού ασφαλείας για την ηλεκτρονική υποβολή Μηχανογραφικού Δελτίου (Μ.Δ.) ΕΠΑ.Λ. για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση 

Δείτε εδώ την εγκύκλιο (pdf)

 


 

Συμμετοχή του 2ου ΕΠΑΛ Αγρινίου σε ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus+
  
er380  
Τον Μάρτιο 2024 , μαθητές από επαγγελματικό σχολείου της Κύπρου επισκέφθηκαν το 2ο ΕΠΑΛ Αγρινίου. Η επίσκεψη αυτή πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια συμμετοχής του σχολείου μας στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus+ , με τίτλο : " Καλλιέργεια Δεξιοτήτων και Επαφή με την Ευεργετική Δύναμη της Τεχνολογίας" . 
er1 
er2  
er3  
er4 
er5 

 

Εθνικό Θεματικό Δίκτυο εκπαίδευσης για την αειφορία με τίτλο: «Διατροφή, Περιβάλλον & Υγεία»

 «Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας στο Εθνικό Θεματικό Δίκτυο εκπαίδευσης για την αειφορία με τίτλο: «Διατροφή, Περιβάλλον & Υγεία» τη σχολ . χρονιά 2023-2024.
Σας στέλνουμε τη βεβαίωση συμμετοχής του Σχολείου.
Τις φετινές δράσεις και αναρτήσεις σχολείων μπορείτε να τις δείτε στο padlet μας:
https://padlet.com/kpeierap/padlet-fvd4byplahbrbzh5
Σας ευχόμαστε καλό Καλοκαίρι και ευελπιστούμε να συνεργαστούμε και του χρόνου.
Η Π.Ο. του ΚΕΠΕΑ Ιεράπετρας - Νεάπολη»

 Βεβαίωση 2ου ΕΠΑΛ Αγρινίου 

 


 

Βεβαίωση συμμετοχής στο δίκτυο "Βιώσιμη πόλη" 

«Αγαπητές/οι συναδέλφισσες/οι, 

Σας στέλνουμε τη βεβαίωση συμμετοχής του σχολείου και των εκπαιδευτικών στο Εθνικό Δίκτυο "Βιώσιμη πόλη: η πόλη ως πεδίο εκπαίδευσης για την αειφορία" για τη φετινή σχολική χρονιά.

Σας ευχαριστούμε πολύ για τη δραστήρια συμμετοχή σας και για τις εργασίες και δράσεις που μοιραστήκατε μαζί μας. Είμαστε σίγουροι ότι όλοι μαζί κάναμε ένα βήμα (μικρό ή μεγαλύτερο) προς ένα καλύτερο και πιο αειφόρο σχολείο, προς πιο ενεργούς μαθητές - μελλοντικούς πολίτες.

Καλό καλοκαίρι! 

Η Παιδαγωγική Ομάδα του ΚΕΠΕΑ Ελευθερίου Κορδελιού. »

Βεβαίωση 2ου ΕΠΑΛ Αγρινίου 

 


 

Ορισμός Εξεταστικών Κέντρων Ειδικών Μαθημάτων (Αγγλικά)

 Δείτε εδώ το έγγραφο(pdf) 

 


  

Υποβολή δικαιολογητικών για τη χορήγηση Βεβαίωσης Πανελλήνιας Σχολικής Αθλητικής Νίκης για τους σχολικούς αγώνες 2023-2024

Δικαιολογητικά-Διαδικασία

Υπόδειγμα Αίτησης (pdf) 

 


 

Εξεταστικά κέντρα ειδικών μαθημάτων έτους 2024

ΔΕΛΤΙΟ_ΤΥΠΟΥ_ΕΚ_ΕΙΔΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΣΥΝΟΛΙΚΟ

Εξεταστικά κέντρα ειδικών μαθημάτων έτους 2024

 


 

ΟΔΗΓΙΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΗΣ ΕΞΕΤΑΣΗΣ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΔΟΚΙΜΑΣΙΑΣ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΣΤΑ ΤΕΦΑΑ ΕΤΟΥΣ 2024

Οδηγίες και πρόγραμμα Δυτ. Θεσσαλονίκη (pdf)

Όρια και βαθμολογίες αγωνισμάτων (pdf)

  

Οδηγίες και πρόγραμμα Λάρισα (pdf)

 


  

 Ορισμός εξεταστικών κέντρων ειδικών μαθημάτων

 Κάντε κλικ εδώ για να δείτε τα εξεταστικά κέντρα. 

 


 

Υποβολή ηλεκτρονικού Μηχανογραφικού Δελτίου για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση υποψηφίων που πάσχουν από σοβαρές παθήσεις, σε ποσοστό 5% επιπλέον των θέσεων εισακτέων, έτους 2024

Δείτε εδώ την εγκύκλιο. 

 


 

Πανελλαδικές εξετάσεις υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες Ημερησίων και Εσπερινών ΕΠΑ.Λ. έτους 2024

Δείτε εδώ την εγκύκλιο.

 


 

Εξεταστικά Κέντρα Πανελλαδικών Εξετάσεων Ειδικών Μαθημάτων, έτους 2024  

Δείτε εδώ τα εξεταστικά κέντρα πανελλαδικών εξετάσεων 2024 


 

Δελτίο Τύπου για την υγειονομική εξέταση και πρακτική δοκιμασία των υποψηφίων για την εισαγωγή στα ΤΕΦΑΑ  ακαδημαϊκού έτους 2024-2025

Διαβίβαση Δελτίου Τύπου (pdf)

Δελτίο Τύπου (pdf)


 

Πρόγραμμα ενδοσχολικών εξετάσεων 2ου ΕΠΑΛ Αγρινίου - Εξεταστική περίοδος Μαΐου - Ιουνίου 2024

Πρόγραμμα Α και Β τάξης

Πρόγραμμα Γ τάξης 


  

Η κα Ιωάννα Μεταξοπούλου-Λίκερτ στο 2ο ΕΠΑΛ Αγρινίου 
Την Πέμπτη, 18 Απριλίου 2024, στα πλαίσια του Σχολικού Προγράμματος Σχολική Διαμεσολάβηση, υλοποιήθηκε σεμινάριο με εισηγήτρια τη Σύμβουλο Εκπαίδευσης κα Μεταξοπούλου Λίκερτ, η οποία ανταποκρίθηκε στην πρόσκληση των εκπαιδευτικών Ξένου Ευρυδίκης και Γεωργίου Ειρήνης.
sd1 
Πιο συγκεκριμένα, οι μαθητές που συμμετέχουν στο πρόγραμμα καθώς και οι μαθητές του τμήματος Β4 Υγείας μοιράστηκαν μαζί της σε ένα «κύκλο» εμπειρίες, αντάλλαξαν σκέψεις, ιδέες και ενημερώθηκαν μέσα από το βιωματικό σεμινάριο για τη Σχολική Διαμεσολάβηση, τις αρχές και τους κανόνες που τη διέπουν, προτείνοντας τρόπους για την πρόληψη και αντιμετώπιση της σχολικής βίας και του εκφοβισμού.
sd2 
Στόχος του προγράμματος, όπως επισήμανε και η κα Μεταξοπούλου είναι η απόκτηση της ενσυναίσθησης, του σεβασμού, της διαχείριση των αρνητικών συναισθημάτων, της ανάληψης ευθύνης, ως τρόπος σκέψης και λειτουργίας των μαθητών, και έπειτα στην οικογένεια και στο ευρύτερο κοινωνικό περιβάλλον. Κι αν ένας ανήλικος μάθει να διαχειρίζεται τα συναισθήματα του και να επιλύει τις διαφωνίες και τις διαφορές του με ειρηνικό τρόπο, θα γίνει ένας ενήλικας που θα μπορεί να κάνει το ίδιο.
sd3 
Ευχαριστούμε θερμά την κα. Μεταξοπούλου για την άμεση ανταπόκριση στην πρόσκλησή μας αλλά και για την εξαιρετικά ενδιαφέρουσα και εκπαιδευτική παρέμβασή της στο πρόγραμμα. Μάθαμε πολλά πολύτιμα πράγματα που πιστεύουμε ότι θα μας βοηθήσουν στο μέλλον. Σας ευχαριστούμε που μοιραστήκατε την εμπειρία και τις γνώσεις σας μαζί μας. 
Οι Συντονίστριες Εκπαιδευτικοί Ξένου Ευρυδίκη – Γεωργίου Ειρήνη. 
  

 

Εκτέλεση πειραμάτων από τον υπεύθυνο Ε.Κ.Φ.Ε. 

Στα πλαίσια της εκπαιδευτικής δράσης με τίτλο: «Πειραματική διδασκαλία θετικών επιστημών», τη Δευτέρα 15 Απριλίου 2024, επισκέφτηκε το σχολείο μας ο Υπεύθυνος του Εργαστηριακού Κέντρου Φυσικών Επιστημών (ΕΚΦΕ) Αγρινίου κ. Φάνης Ντασιώτης. Η επίσκεψη πραγματοποιήθηκε μετά από πρόσκληση του Πύργα Ευάγγελου, συντονιστή της δράσης. Σκοπός της επίσκεψης ήταν η εκτέλεση πειραμάτων επίδειξης.

e1

e2

Τα πειράματα παρακολούθησαν οι μαθητές και των πέντε (5) τμημάτων της Α λυκείου. Τα πειράματα (στα οποία συμμετείχαν και μαθητές) ήταν σχετικά τόσο με την διδακτέα ύλη των φυσικών επιστημών στο λύκειο αλλά και στο γυμνάσιο. Πραγματοποιήθηκε και ένα πλήθος εντυπωσιακών πειραμάτων.

e3

Πιο συγκεκριμένα τα πειράματα που εκτελέστηκαν ήταν σχετικά με: 1. Τα διαλύματα και τη διαλυτότητα, 2. Τον περιοδικό πίνακα των χημικών στοιχείων, 3. Τα οξέα, βάσεις, άλατα, οξείδια και δείκτες, 4. Τις χημικές αντιδράσεις, 5. Τη θερμοχημεία κ.ά. Τα πειράματα διήρκησαν τέσσερις (4) διδακτικές ώρες και εντυπωσίασαν τους μαθητές.

e4

e5

Στο σημείο αυτό θα πρέπει να ευχαριστήσουμε τον Υπεύθυνο ΕΚΦΕ κ. Ντασιώτη για την άρτια παρουσίαση και εκτέλεση πειραμάτων, όλους τους εκπαιδευτικούς που βοήθησαν σημαντικά στην ομαλή διεξαγωγή της παρουσίασης και τέλος όλους τους μαθητές για το πολύ μεγάλο ενδιαφέρον και ανταπόκριση κατά την διάρκεια διεξαγωγής των πειραμάτων. 


 

Συμμετοχή της ομάδας ρομποτικής του 2ου ΕΠΑΛ Αγρινίου/ ΕΚ Αγρινίου σε Εβδομάδα Μαθητικών Φεστιβάλ 

Οι διαγωνισμοί ρομποτικής έχουν καθιερωθεί τα τελευταία χρόνια και στην Ελλάδα και προσφέρουν στα παιδιά την ευκαιρία να αλληλεπιδράσουν και να αναδείξουν τις γνώσεις και τα ταλέντα τους. Κάθε χρόνο, ομάδες εκπαιδευτικής ρομποτικής βάζουν τα δυνατά τους και συνθέτουν τις σκέψεις τους, για να επιλύσουν προβλήματα, που στηρίζονται σε προγραμματισμό, μαθηματικά, τέχνες και μηχανική. 

Η εκπαιδευτική ρομποτική καλλιεργείται πλέον συστηματικά στο 2ο ΕΠΑΛ/ΕΚ Αγρινίου με την ομάδα των εκπαιδευτικών Πληροφορικής του σχολείου μας και των μαθητών και των τριών τάξεων του σχολείου. 

Η ομάδα της ρομποτικής συμμετείχε από τις 17 και έως 19 Απριλίου 2024 στα παρακάτω Φεστιβάλ: 

1) Συνεχίζοντας την παράδοση των τελευταίων δώδεκα ετών, η ομάδα της ρομποτικής την Τετάρτη 17 Απριλίου 2024 συμμετείχε στο 13ο Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας (Κόμβος Δυτικής Ελλάδας) . Φέτος, η ομάδα ρομποτικής του σχολείου μας 2ο ΕΠΑΛ / ΕΚ Αγρινίου προτείνει, ένα σύστημα αυτοματοποιημένου πάρκινγκ με τη χρήση της Τεχνητής Νοημοσύνης. Η πρόταση της ομάδας μας είναι η εξής: Μία μια κάμερα αναγνωρίζει το αυτοκίνητο και όταν εντοπιστεί το αυτοκίνητο πελάτης επιτρέπει την είσοδό του. Στην συνέχεια έναν αυτοοδηγούμενο όχημα παραλαμβάνει το αυτοκίνητο και το οδηγεί στη προκαθορισμένη θέση του, χωρίς την παρέμβαση του οδηγού.

3) Την Παρασκευή 19 Απριλίου 2024 η ομάδα μας συμμετείχε στην ειδική παρουσίαση του έργου της σε πανελλήνιο επίπεδο, στα πλαίσια του 13ου Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας, ως ένα επιλεγμένο έργο μεταξύ των άλλων έργων από την υπόλοιπη Ελλάδα.

3) Επίσης, την ίδια μέρα, Παρασκευή 19 Απριλίου 2024 συμμετείχε στο Φεστιβάλ που διοργανώθηκε από την Περιφερειακή Διεύθυνση Α/θμιας & Β/θμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας, τον Οργανισμό Ανοιχτών Τεχνολογιών (ΕΕΛΛΑΚ) και τα Εργαστηριακά Κέντρα Φυσικών Επιστημών (Ε.Κ.Φ.Ε.) Αργολίδας, Δράμας, Ευόσμου Θεσ/νίκης, Ηλιούπολης Αττικής, Λακωνίας, Πέλλας, με την υποστήριξη της ΠΑΝ.Ε.Κ.Φ.Ε. και του Δήμου Πέλλας. 

Η συμμετοχή της ομάδας ρομποτικής του σχολείου μας στο Φεστιβάλ Εκπαιδευτικής Ρομποτικής 2024 εντυπωσίασε μέλη άλλων ομάδων που έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Η εμπειρία ήταν μοναδική καθώς στο φεστιβάλ συμμετείχαν ομάδες με πολύ ενδιαφέροντα και πλούσια project. 

Η ομάδα ρομποτικής αποτελείται από τους μαθητές:

Κλειτσίκα Χαράλαμπο, Καρτσακλή Σωκράτη, Στράτο Αρκούδη, Γαλανό Δημήτρη, Τσιλίκη Ορέστη, Κοσμά Ελευθερία, Σκαμνέλη Χρυσή, Ζάρρας Ιωάννης,

 και υποστηρίζεται από τους καθηγητές:

 Παπαθανασίου Λεωνίδα, Μαρκή Γιώργο, Τίτη Άγγελο, Λουρόπουλο Αθανάσιο, Γεωργίου Ειρήνη και Μαμουζέλου Άννα οι οποίοι στηρίζουν τη δράση με παιδαγωγική ευθύνη και επιστημονική κατάρτιση δίνοντας ερεθίσματα για τις μελλοντικές διεξόδους στους μαθητές .

 Μπορείτε να δείτε την παρουσίαση στον σύνδεσμο:

https://view.genial.ly/66145d4f01fc6e00145af6b9/presentation-ai-automated-parking 


 

Αγαπώ την ποίηση

lef3

Την Τετάρτη 24/4/2024 μαθητές της Α τάξης με τους συνοδούς καθηγητές τους επισκέφτηκαν το μουσείο "Άγγελος Σικελιανός" στη Λευκάδα στα πλαίσια της Δράσης "Νους υγιής εν σώματι υγιεί".

lef1

Οι μαθητές χωρισμένοι σε ομάδες ξεναγηθήκαν στο μουσείο σε μια προσπάθεια  γνωριμίας με τον κορυφαίο Έλληνα Λευκαδίτη ποιητή Άγγελο Σικελιανό. Στη συνέχεια, περπάτησαν στους δρόμους που περπάτησε και εμπνεύστηκε ο ποιητής σε μια προσπάθεια να αντιληφθούν από πού αντλείται η ποιητική έμπνευση και πώς μπορεί κάποιος να γίνει ποιητής.

lef2

Είχαν προηγηθεί συναντήσεις στη Βιβλιοθήκη του σχολείου, όπου οι μαθητές είχαν διαβάσει αποσπάσματα από τα ποιητικά έργα του Σικελιανού (καθώς και άλλων Ελλήνων ποιητών), είχαν συζητήσει για την αξία της ποίησης και της ανάγκης ύπαρξής της στη ζωή μας και έτσι αυτή η εκδρομή ήταν η ολοκλήρωση της προσπάθειας οι μαθητές να αγαπήσουν τον ποιητικό λόγο.

lef4

 


 

Υπενθύμιση για την έκδοση προκήρυξης διαγωνισμού για την εισαγωγή υποψηφίων στις Σχολές των Ακαδημιών Εμπορικού Ναυτικού 

Υπενθυμίζεται ότι, σύμφωνα με την σχετική προκήρυξη του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής η προθεσμία για την υποβολή των σχετικών δικαιολογητικών των υποψηφίων για τη συμμετοχή τους στις προκαταρκτικές εξετάσεις των Ακαδημιών του Εμπορικού Ναυτικού λήγει στις 25-04-2024 για τους υποψηφίους/ιες που επιθυμούν να εισαχθούν στις ΑΕΝ με τη διαδικασία των πανελλαδικών εξετάσεων του ΥΠΑΙΘΑ. 

Η προκήρυξη διαγωνισμού για την εισαγωγή σπουδαστών/σπουδαστριών στις Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού Ακαδημαϊκού Έτους 2024-2025 είναι αναρτημένη στο διαδίκτυο στην ιστοσελίδα του ΥΝΑΝΠ: www.ynanp.gr. 


 Δελτίο τύπου του Υπουργείου Παιδείας Θρησκευμάτων και Αθλητισμού 

Διεξαγωγή υγειονομικών εξετάσεων και πρακτικών δοκιμασιών των υποψηφίων για τα ΤΕΦΑΑ από 17/06 έως 28/06 

Από το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού σας υπενθυμίζουμε ότι η υγειονομική εξέταση και πρακτική δοκιμασία (Αγωνίσματα) των υποψηφίων για τα Τ.Ε.Φ.Α.Α., θα διεξαχθούν από τη Δευτέρα 17 Ιουνίου 2024 μέχρι και την Παρασκευή 28 Ιουνίου 2024. 

Κατά τη διάρκεια του τρέχοντος σχολικού έτους (2023-2024) οι μαθητές της τελευταίας τάξης, των ΓΕΛ και ΕΠΑΛ καθώς και οι απόφοιτοι των Λυκείων που επιθυμούν να είναι υποψήφιοι για τα ΤΕΦΑΑ, κατέθεσαν αίτηση - δήλωση στο Λύκειό τους για συμμετοχή στις πρακτικές δοκιμασίες, προκειμένου να δημιουργηθεί ένα αρχείο υποψηφίων για τα Τ.Ε.Φ.Α.Α. Υποψήφιοι που δεν δήλωσαν συμμετοχή στις πρακτικές δοκιμασίες για τα Τ.Ε.Φ.Α.Α, ΔΕΝ μπορούν να συμμετάσχουν στις δοκιμασίες αυτές (αγωνίσματα) κατά τις ημέρες διεξαγωγής των εξετάσεων στα αγωνίσματα, διότι η αίτηση - δήλωση ήταν δεσμευτική.

 Όσοι απόφοιτοι διεκδικούν την εισαγωγή τους στα ΤΕΦΑΑ με τη διαδικασία του 10% των θέσεων εισακτέων, χωρίς νέα εξέταση, συμμετέχουν στη διαδικασία επιλογής με βάση τη βαθμολογία της τελευταίας εξέτασής τους στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα και πρακτικές δοκιμασίες. Οι υποψήφιοι αυτοί δεν έχουν τη δυνατότητα ή δικαίωμα να εξεταστούν ξανά στις πρακτικές δοκιμασίες για τα ΤΕΦΑΑ.

Oι υποψήφιοι κατά την προσέλευσή τους στις Επιτροπές υγειονομικής εξέτασης και πρακτικής δοκιμασίας, πρέπει να είναι εφοδιασμένοι με: 

α) δύο (2) μικρές φωτογραφίες 

β) το δελτίο εξεταζομένου από το Λύκειό τους, όπου αναγράφεται ο κωδικός αριθμός του υποψηφίου και το οποίο θα τους χορηγηθεί πριν τις πανελλαδικές εξετάσεις 

γ) Δελτίο Αστυνομικής Ταυτότητας ή Διαβατήριο ή άλλο αποδεικτικό της ταυτότητας έγγραφο, και 

δ) τις κάτωθι ιατρικές εξετάσεις από νοσηλευτικό ίδρυμα του Δημοσίου ή Ν.Π.Δ.Δ. ή ιατρό του δημοσίου ή και από ιδιώτη γιατρό: 

i) βεβαίωση οπτικής οξύτητας, 

ii) ακτινογραφία θώρακα με σχετική γνωμάτευση και 

iii) καρδιογράφημα με σχετική γνωμάτευση, 

είτε

αντί των ανωτέρω ιατρικών εξετάσεων, αντίγραφο δελτίου υγειονομικής εξέτασης ή βεβαίωση ικανότητας στα οποία θα αναγράφεται ότι ο υποψήφιος έχει κριθεί κατάλληλος από τις αρμόδιες Υγειονομικές Επιτροπές των Στρατιωτικών Σχολών ή των Αστυνομικών Σχολών ή των Σχολών Πυροσβεστικής Ακαδημίας ή των Σχολών Λιμενικού Σώματος Ελληνικής Ακτοφυλακής.

Οι υποψήφιοι για τη συμμετοχή τους στη διαδικασία της υγειονομικής εξέτασης και πρακτικής δοκιμασίας (Αγωνίσματα) για την εισαγωγή τους στα Τ.Ε.Φ.Α.Α., υποβάλλουν σχετική αίτηση μαζί με τα ανωτέρω δικαιολογητικά κατά την πρώτη ημέρα προσέλευσής τους στις έδρες των Επιτροπών υγειονομικής εξέτασης και πρακτικής δοκιμασίας οι οποίες θα ανακοινωθούν σε επόμενο Δελτίο Τύπου. 


 

 Επιμόρφωση των καθηγητών του σχολείου μας στις πρώτες βοήθειες 

 b1

Στο πλαίσιο των δράσεων για την αυτοαξιολόγηση στις 19/4/24 πραγματοποιηθηκε επιμορφωση των καθηγητών του σχολείου μας στις πρώτες βοήθειες από το ΕΚΑΒ. 

b2 

b3

 


 

Διδακτική επίσκεψη στις Μονές Μυρτιάς και Κοσμά του Αιτωλού  

 Στα πλαίσια του μαθήματος των Θρησκευτικών και με στόχο τη γνωριμία των μαθητών μας με τους θησαυρούς του τόπου μας, οι μαθητές τριών τμημάτων της Β΄ τάξης του σχολείου μας επισκέφτηκαν την Τετάρτη 17 Απριλίου 2024 τα μοναστήρια της Μυρτιάς και του Κοσμά του Αιτωλού στο Θέρμο. 

th1

 Το ιστορικό μοναστήρι της Μυρτιάς χρονολογείται από το 12ο αιώνα και αποτελεί ένα σπουδαίο βυζαντινό μνημείο. Ο Ηγούμενος της Ιεράς Μονής αναφέρθηκε στο ιστορικό και την τεχνοτροπία της αγιογράφησης με χρώματα από φυτά της φύσης, κρόκο αυγού και ξύδι. Με την τεχνική της νωπογραφίας παρουσιάζεται το έργο σπουδαίων αγιογράφων με πρωτεργάτη το Διγενή Ξένο σύμφωνα με το πνεύμα της Κρητικής Σχολής. 

th2

 Είχαμε, επίσης, την ευκαιρία να θαυμάσουμε την εφέστιο εικόνα της Μονής που είναι η Παναγία η ‘Ελπίς των Απελπισμένων’. Στη διάρκεια της Τουρκοκρατίας η Μονή αποτέλεσε κέντρο Παιδείας όπου έζησε ο Κοσμάς ο Αιτωλός δημιουργώντας το κρυφό σχολειό που σώζεται μέχρι σήμερα.

th3

 Μετά τη μάχη της Μυρτιάς το 1943 τα γερμανικά στρατεύματα κατοχής για αντίποινα πυρπόλησαν τα κτήρια της Μονής. Το 1980 με πρόγραμμα της Μελίνας Μερκούρη έγινε η αναστήλωση του μοναστηριού αναδεικνύοντας τη σπουδαιότητα της παρουσίας του στην περιοχή. Σήμερα το μοναστήρι με πρόγραμμα ΕΣΠΑ θα συνεχίσει να συντηρείται. Στη συνέχεια, επισκεφθήκαμε το μοναστήρι του Κοσμά Αιτωλού, όπου συμμετείχαμε στην παράκληση του Αγίου. 

th4

 Συνεχίσαμε την περιήγησή μας στο Μέγα Δένδρο, τόπο κατοικίας του Αγίου και φτάσαμε στο μνημείο πεσόντων αεροπόρων της περιοχής, δείγμα τιμής και μνήμης σε όσους αγωνίζονται και σήμερα για τις αξίες και τα ιδανικά της πατρίδας και ελευθερίας.

th5

Στο Θέρμο απολαύσαμε τη γραφική εικόνα του τοπίου. Στην πλατεία της πόλης υπάρχουν προτομές σπουδαίων ανθρώπων της περιοχής με δράσεις και έργα σε παγκόσμιο επίπεδο. Ατενίζοντας τη λίμνη Τριχωνίδα, απολαύσαμε το τοπίο απαράμιλλης ομορφιάς και μοναδικότητας της περιοχής μας. 

th6 


 

Συμμετοχή της ομάδας ρομποτικής του 2ου ΕΠΑΛ Αγρινίου/ ΕΚ Αγρινίου στο 13ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας 17-19 Απριλίου 2024 στη Δυτική Ελλάδα

 fest5

Σήμερα, 17 Απριλίου 2024 και στα πλαίσια της «Δράσης Ευφυή Συστήματα- Αυτοματισμοί», το σχολείο μας συμμετείχε στο 13ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας. Το Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας, είναι μια εκπαιδευτική εκδήλωση η οποία δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να δημιουργήσουν, να αλληλεπιδράσουν και να αναδείξουν τις γνώσεις και τα ταλέντα τους. Κάθε χρόνο, ομάδες εκπαιδευτικής ρομποτικής βάζουν τα δυνατά τους και συνθέτουν τις σκέψεις τους, για να επιλύσουν προβλήματα, που στηρίζονται σε προγραμματισμό, μαθηματικά, τέχνες και μηχανική.

fest1 

Η εκπαιδευτική ρομποτική καλλιεργείται πλέον συστηματικά στο 2ο ΕΠΑΛ/ΕΚ Αγρινίου με την ομάδα των εκπαιδευτικών Πληροφορικής του σχολείου μας και των μαθητών και των τριών τάξεων του σχολείου.

fest2 

Φέτος, η ομάδα ρομποτικής του σχολείου μας 2ο ΕΠΑΛ / ΕΚ Αγρινίου προτείνει, ένα σύστημα αυτοματοποιημένου πάρκινγκ με τη χρήση της Τεχνητής Νοημοσύνης. Η πρόταση της ομάδας μας είναι η εξής: Μία μια κάμερα αναγνωρίζει το αυτοκίνητο και όταν εντοπιστεί το αυτοκίνητο πελάτης επιτρέπει την είσοδό του. Στην συνέχεια έναν αυτοοδηγούμενο όχημα παραλαμβάνει το αυτοκίνητο και το οδηγεί στη προκαθορισμένη θέση του, χωρίς την παρέμβαση του οδηγού.

fest3

Η ομάδα Ρομποτικής απαρτίζεται από τους εκπαιδευτικούς Πληροφορικής, Παπαθανασίου Λεωνίδα, Τίτη Άγγελο, Μαρκή Γεώργιο, Γεωργίου Ειρήνη, Λουρόπουλο Αθανάσιο και Μαμουζέλου Άννα, καθώς και τους μαθητές, Κλειτσίκα Χαράλαμπο, Καρτσακλή Σωκράτη, Στράτο Αρκούδη, Γαλανό Δημήτρη, Τσιλίκη Ορέστη καi Κοσμά Ελευθερία.

fest4 

Δείτε την παρουσίαση του Project 

https://view.genial.ly/66145d4f01fc6e00145af6b9/presentation-ai-automated-parking 

 

We have 95 guests and no members online