Erasmus+ Programme, KA2 – Strategic Partnerships

 INSTRUCTION – Αναβάθμιση δεξιοτήτων καθηγητών για μετάβαση των μαθητών από την εκπαίδευση στην εργασία

 No.: 2019-1-IT02-KA201-062606

Ομάδα εστίασης με τα ενδιαφερόμενα μέρη

IO2 - Κατάρτιση εκπαιδευτικών

IMG 20210604 125924 

 

Τόπος: 2ο ΕΠΑ.Λ Αγρινίου 

Ημερομηνία: 4 Ιουνίου, 2021 

Ώρα: 12.30 μ.μ. 

Το έργο INSTRUCTION που χρηματοδοτείται από το πρόγραμμα Erasmus + στοχεύει στην προσαρμογή ενός καινοτόμου μοντέλου διδασκαλίας με ΓΕΝΙΚΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ:

- τη διευκόλυνση της μετάβασης των μαθητών από την εκπαίδευση στον κόσμο της εργασίας.

- ενίσχυση του δεσμού μεταξύ σχολείων και εταιρειών.

Το δεύτερο πνευματικό αποτέλεσμα «Εκπαίδευση Εκπαιδευτικών» στοχεύει στην ενημέρωση των δεξιοτήτων των εκπαιδευτικών ώστε να υποστηρίξουν καλύτερα τη μετάβαση των μαθητών από το σχολείο στην εργασία. Αυτό το αποτέλεσμα είναι μεταβιβάσιμο σε εκπαιδευτικούς άλλων σχολείων καθώς έχει σχεδιαστεί, δοκιμαστεί και βελτιωθεί σε συνεργασία με σχολεία από 5 διαφορετικές χώρες.

Στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του έργου, το 2ο ΕΠΑ.Λ Αγρινίου διοργάνωσε μία εσωτερική ομάδα εστίασης στις σχολικές του εγκαταστάσεις με τη συμμετοχή του διευθυντή του σχολείου, κ. Φλωρόπουλου Αθανάσιου, καθώς και πέντε εκπαιδευτικών με σκοπό να συλλέξουμε τα σχόλιά μας σχετικά με την χαρτογραφημένη διδασκαλία των δραστηριοτήτων και των ικανοτήτων των εκπαιδευτικών και συγκεκριμένα:

  • Κατανόηση της μεθοδολογίας
  •  Σκοπιμότητα και βιωσιμότητα των δραστηριοτήτων
  •  Χάσμα δεξιοτήτων

Μετά από μια σύντομη παρουσίαση της μεθοδολογίας από τον κ. Φλωρόπουλο, είχαμε μια συζήτηση επικεντρωμένη στα κύρια σημεία. Πρώτα απ’ όλα, συζητήσαμε εάν το προτεινόμενο μεθοδολογικό πλαίσιο είναι κατάλληλο για τις σχολικές μας ανάγκες και καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι περιλαμβάνει σίγουρα όλες τις παιδαγωγικές αρχές και τις επαγγελματικές ικανότητες που πρέπει να έχει ένας εκπαιδευτικός έτσι ώστε να είναι σε θέση να βοηθήσει την επιτυχή μετάβαση των μαθητών από το σχολείο στην εργασία. 

Πιο συγκεκριμένα, το προτεινόμενο μεθοδολογικό πλαίσιο ξεκινά από τη βασική προϋπόθεση ότι ο εκπαιδευτικός επιθυμεί πραγματικά να εκπαιδευτεί για να γίνει εκπαιδευτής μαθητείας και συνεχίζει με λεπτομερή αναφορά στην εκπαίδευση που πρέπει να ακολουθήσει ένας εκπαιδευτικός, ώστε να αποκτήσει τις ικανότητες που θα του δώσουν τη δυνατότητα να ενδυναμώσει τις δεξιότητες των μαθητών με στόχο να μπορούν να ανταποκριθούν στις ανάγκες ενός συνεχώς μεταβαλλόμενου εργασιακού περιβάλλοντος. Είναι μια μεθοδολογία που βασίζεται στον επιστημονικό ορθολογισμό και στοχεύει να παρακινήσει τόσο τον εκπαιδευτή όσο και τον μαθητή να επιτύχουν τους στόχους τους. Ως αποτέλεσμα, θεωρούμε ότι είναι κατάλληλο για τις ανάγκες όχι μόνο του σχολείου μας αλλά και όλων των Επαγγελματικών Λυκείων της χώρας μας.

Από την άλλη πλευρά, συζητήσαμε τον τρόπο λειτουργίας της πρακτικής άσκησης στη χώρα μας, προκειμένου να δούμε αν η προαναφερθείσα μεθοδολογία μπορεί να εφαρμοστεί σε ελληνικά Επαγγελματικά Λύκεια. Υπάρχουν ορισμένες δυσκολίες που πρέπει να εξετάσουμε. Πρώτον, η πρακτική άσκηση είναι μια περίοδος μεταλυκειακή για τους Έλληνες μαθητές, πράγμα που σημαίνει ότι οι συμμετέχοντες-μαθητές δεν είναι πλέον οι μαθητές του σχολείου μας που φοιτούν σε γενικά μαθήματα και συμμετέχουν γενικά στη σχολική ζωή. Επιπλέον, οι εκπαιδευτικοί που υποστηρίζουν την μαθητεία δεν είναι μόνιμοι, στερούνται επιμόρφωσης ως προς την καθοδήγηση των μαθητών κατά τη διάρκεια της πρακτικής άσκησης και δεν είναι πάντα σίγουροι ότι θα προσφέρονται αρκετές θέσεις εργασίας για πρακτική άσκηση. Όλα αυτά δημιουργούν τεράστια προβλήματα, με αποτέλεσμα τόσο τα σχολεία όσο και οι εταιρείες να πιέζουν το κράτος για άμεσες διαρθρωτικές αλλαγές στην εφαρμογή της μαθητείας. Εξαίρεση αποτελούν τα νέα Πρότυπα Επαγγελματικά Λύκεια, τα οποία θα εφαρμόσουν την πρακτική άσκηση και στις τρεις τάξεις του Λυκείου.

Πιστεύουμε, επίσης, ότι όλες οι περιγραφόμενες δεξιότητες – ικανότητες που απαιτούνται να έχουν οι εκπαιδευτικοί ανταποκρίνονται πλήρως στην αποτελεσματική εφαρμογή των περιοχών που αναφέρονται. Οι εκπαιδευτικοί, όταν έχουν τέτοιες δεξιότητες, θα είναι σε θέση να καθοδηγήσουν και να διευκολύνουν τους νέους κατά τη μετάβαση από το σχολείο στην εργασία, καθώς και να ενισχύσουν τους δεσμούς μεταξύ σχολείου και επιχειρήσεων.

Είναι αλήθεια ότι η εποχή της πανδημίας και των νέων δεδομένων απαιτεί νέες δεξιότητες που αφορούν την εικονική πραγματικότητα, όπως στοιχειώδες επίπεδο αντίληψης των βασικών εννοιών της ΕΠ και των σύγχρονων εφαρμογών της. Η βασική αρχή της εκπαιδευτικής αξιοποίησης της ΕΠ έγκειται στη βιωματική μάθηση (εμπειρία της άμεσης επαφής με το προς μελέτη αντικείμενο) και στη συμμετοχική προσέγγιση της ύλης του μαθήματος. Οι συνηθέστεροι τρόποι εισαγωγής της ΕΠ στις εκπαιδευτικές δραστηριότητες είναι η προσφορά εξομοιωτών σε περιβάλλοντα επιχειρήσεων . 

Όσον αφορά τις δεξιότητες, είμαστε της γνώμης ότι οι προτεινόμενες δραστηριότητες για την κατάρτιση των εκπαιδευτικών είναι επαρκείς για την ενημέρωση των δεξιοτήτων των εκπαιδευτικών προκειμένου να τους βοηθήσουν να υποστηρίξουν τη μετάβαση των μαθητών από το σχολείο στην αγορά εργασίας και η δομή της κατάρτισης είναι πολύ καλά οργανωμένη, επαρκώς κατανοητή και κινείται ομαλά από τη μία Ενότητα στην άλλη βάζοντας όλους τους συμμετέχοντες στη θέση του εκπαιδευτή, πράγμα που είναι και ο κύριος στόχος.

Εάν επρόκειτο να προσθέσουμε κάτι ως πρόταση, θα ήταν επιπλέον πρακτική στον χειρισμό εικονικών περιβαλλόντων. Μια άλλη ιδέα θα ήταν να ενσωματωθούν μία ή δύο δραστηριότητες προσομοίωσης / παιχνιδιού ρόλων για να βοηθηθούν οι συμμετέχοντες να μπουν στη θέση όχι μόνο του Εκπαιδευτή αλλά και του μαθητή και του εκπροσώπου της εταιρείας. Θα βοηθούσε τους εκπαιδευόμενους να κατανοήσουν τις απόψεις όλων των εμπλεκόμενων μερών και έτσι να γίνουν καλύτεροι διαμεσολαβητές της αντιστοίχισης μαθητών-εταιρειών. Μια τελευταία πρόταση θα μπορούσε να είναι να «χρησιμοποιηθεί» η εμπειρία των μαθητών μεγαλύτερης ηλικίας πάνω στην πρακτική άσκηση και να οργανωθούν ανοιχτές συζητήσεις για να τους επιτραπεί να μοιραστούν αυτήν την πρόσφατα αποκτηθείσα γνώση με νεότερους μαθητές. Όσον αφορά τη διάρκεια των προτεινόμενων δραστηριοτήτων κατάρτισης εκπαιδευτικών, θα θέλαμε να προτείνουμε μία παράταση του χρόνου στις δραστηριότητες ομαδικής εργασίας, καθώς πιστεύουμε ότι λόγω της απόλυτης έλλειψης προηγούμενης εκπαίδευσης, πιθανότατα θα δυσκολευτούμε να εκπληρώσουμε την απαιτούμενη εργασία σε διάστημα μιας ώρας.

Για εμάς θα ήταν ευχής έργο να εφαρμοστεί η προτεινόμενη μεθοδολογία στο σχολείο μας στο μέλλον. Όταν παρουσιάσαμε το μοντέλο σε άλλα σχολεία και σε εκπροσώπους των τοπικών θεσμών και εταιρειών, όλοι συμφώνησαν στην αξία της συμβολής του μοντέλου στην αναβάθμιση της επαγγελματικής εκπαίδευσης, την ενίσχυση και τον εμπλουτισμό των προσόντων των μαθητών με τα οποία θα ευεργετηθούν πρώτα οι ίδιοι και κατ’ επέκταση η τοπική κοινωνία. Αυτό σημαίνει ότι μέσα από το πρόγραμμα εκπαίδευσης, στο οποίο θα συμμετάσχουμε, προετοιμαζόμαστε να αντιμετωπίσουμε τις μελλοντικές απαιτήσεις της μαθητείας, εφόσον εισακουστούν τα αιτήματα όλων των πλευρών για τις απαραίτητες διαρθρωτικές αλλαγές στην επαγγελματική εκπαίδευση στη χώρα μας.

Συμμετέχοντες :

Φλωρόπουλος Αθανάσιος

Διευθυντής         ΠΕ80

Γεωργίου Ειρήνη

Υποδιευθύντρια ΠΕ86

Ζέικου Αικατερίνη

Εκπαιδευτικός    ΠΕ06

Παπαδογεώργου Σπυριδούλα

Εκπαιδευτικός    ΠΕ87

Παπαθανασίου Λεωνίδας

Εκπαιδευτικός    ΠΕ86

Τίτης Άγγελος

Εκπαιδευτικός    ΠΕ86

 Το  αρχείο pdf


Δελτίο Τύπου

EPAL1

 Στο πλαίσιο των ενημερωτικών-επιμορφωτικών δράσεων του ΠΕΚΕΣ ΔΥΤ. ΕΛΛΑΔΑΣ και σε συνδιοργάνωση με τα ΠΕ.Κ.Ε.Σ. ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ και ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ, οργανώθηκε με την συντονιστική ευθύνη του ΣΕΕ ΠΕ80 Οικονομίας κ. Γερ. Πομώνη και της ομάδας εργασίας ΣΕΕ επαγγελματικών ειδικοτήτων του ΠΕΚΕΣ ΔΥΤ. ΕΛΛΑΔΑΣ, Εσπερίδα με θέμα: «Τα ΕΠΑΛ πάνε Erasmus : Ωφέλειες για μαθητές και εκπαιδευτικούς» την Παρασκευή 12 Μαρτίου 2021 και ώρες 17:00-20:00 διαδικτυακά. 

EPAL2

Στην εκδήλωση μοιράστηκαν την εμπειρία τους από τις αντίστοιχες συμμετοχές στο πρόγραμμα Erasmus ο κ. Αθανάσιος Φλωρόπουλος, Δντής του 2ου ΕΠΑΛ Αγρινίου, ο κ. Νικόλαος Ντόγκας, Δντής του 1ου ΕΠΑΛ Τρικάλων και ο κ. Παλαιολόγος Δούρος, Δντής του 1ου ΕΚ Κιάτου.

To 2ο ΕΠΑΛ Αγρινίου συμμετείχε στο πρόγραμμα ERASMUS ΚΑ2 με θέμα: «Αναβάθμιση των εκπαιδευτικών για τη διευκόλυνση των μαθητών στη μετάβαση από την εκπαίδευση στην εργασία».
Σκοπός του προγράμματος είναι η δημιουργία ενός νέου και καινοτόμου μοντέλου εκπαίδευσης, ικανού να ενδυναμώσει τους μαθητές και να τους διευκολύνει στη μετάβαση από το σχολείο στην αγορά εργασίας , με στόχο να καθιερωθεί στις χώρες της Ε.Ε..

Οι κ.κ. Ντόγκας Νικόλαος και Δούρος Παλαιολόγος με μεγάλη εμπειρία των σχολείων τους σε προγράμματα Erasmus, παρουσίασαν με εύγλωττο και εύληπτο τρόπο τις ωφέλειες των προγραμμάτων , καθηλώνοντας το κοινό και διαχέοντας τις καλές πρακτικές.

Αξίζει να σημειωθεί ότι την εκδήλωση την παρακολούθησαν εκπρόσωποι της Επαγγελματικής Εκπ/σης του Υπουργείου Παιδείας, σεβαστός αριθμός Συμβούλων Εκπ/σης και πλέον των 200 εκπ/κών από όλη την επικράτεια της χώρας.

 

 


Δελτίο Τύπου 2ου ΕΠΑ.Λ. Αγρινίου 

 

ERASMUS

 

Στo πλαίσιο των ανειλημμένων υποχρεώσεων ως εταίροι στο πρόγραμμα Erasmus KA2 την Πέμπτη  10 Δεκεμβρίου 2020 και ώρα 6:00 μ.μ., η ομάδα προγράμματος  Erasmus του σχολείου μας πραγματοποίησε τηλεδιάσκεψη στην οποία συμμετείχαν ο Αντιδήμαρχος Παιδείας του Δήμου Αγρινίου κ. Ζαρκαβέλης Χρήστοςο Δ/ντής Δευτεροβάθμιας Εκπ/σης Αιτωλ/νίας  κ. Σαρδέλης Αθανάσιος, ο Οργανωτικός Σύμβουλος ΠΕΚΕΣ Δυτικής Ελλάδας κ. Παπαδάκης Σπυρίδων,  οΔ/ντής του Τμήματος Εμποροβιομηχανικών Θεμάτων του Επιμελητηρίου Αιτωλ/νίας κ. Ρόμπολας Γεώργιος, η Δ/ντρια του Ε.Κ. Αγρινίου κα. Συρόκου Ελένη, ο Δ/ντής του 1ου ΕΠΑ.Λ. Αγρινίου κ. Παπούτσης Φώτιος, o Δ/ντής του 3ου Εσπερινού ΕΠΑ.Λ. Αγρινίου κ. Παπασάββας Αριστοτέλης, η Δ/ντρια του ΕΠΑ.Λ. Μακρυνείας κα. Βούλγαρη Χριστίνα, καθηγητές του 1ου ΕΠΑ.Λ. Αγρινίου και του Εσπερινού ΕΠΑ.Λ. Αγρινίου ως υπεύθυνοι προγραμμάτων μαθητείας. Περισσσότερα.... 

Η παρουσίαση του προγράμματος...   

Σύνδεσμοι Video 

Ερωτηματολόγιο Δεξιοτήτων Εκπαιδευτικών 

Επεξεργασία Ερωτηματολογίου

  


Συμμετοχή σε Πρόγραμμα ERASMUS KA2 

 

erasmus 1h 

To 2ο ΕΠΑΛ Αγρινίου συμμετέχει σε πρόγραμμα ERASMUS ΚΑ2 με θέμα «Αναβάθμιση των εκπαιδευτικών για τη διευκόλυνση των μαθητών στη μετάβαση από την εκπαίδευση στην εργασία». Το πρόγραμμα θα διαρκέσει δύο χρόνια και σκοπός του είναι η δημιουργία ενός καινοτόμου μοντέλου καθοδήγησης των μαθητών από το σχολείο στην αγορά εργασίας. Περισσότερα... 

 

 


 Πρόγραμμα ERASMUS 2018-19

  

 RSCN0237 

Το σχολείο μας υλοποίησε πρόγραμμα ERASMUS στο Λονδίνο με θέμα «Νέες Τεχνολογίες στις υπηρεσίες της Υγείας στο σπίτι». Το πρόγραμμα περιελάμβανε δύο (2) ροές. Σε κάθε ροή συμμετείχαν δεκαέξι (16) μαθητές και τέσσερις (4) καθηγητές. Οι δύο (2) καθηγητές εναλλάσσονταν ανά εβδομάδα. Η διάρκεια της κάθε ροής ήταν 16 ημέρες. Υλοποιήθηκε η πρώτη ροή από τις 2-2-2019 μέχρι τις 18-2-2019 και ακολούθησε η 2η ροή από τις 28-3-2019 μέχρι τις 12-4-2019. Τα έξοδα μεταφοράς, διαμονής, διατροφής και ξενάγησης καλύφθηκανι εξ ολοκλήρου από το πρόγραμμα, ιδιαίτερα σημαντικό σε οικονομικά χαλεπούς καιρούς. 

IMG 20190408 110505 

 IMG 20190410 134006 

Οι μαθητές μετακινήθηκαν από το Αγρίνιο στο αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος και από εκεί αεροπορικώς στο αεροδρόμιο Heathrowτου Λονδίνου και εγκαταστάθηκαν στο ξενοδοχείο ROYAL NATIONAL του Λονδίνου. Το πρόγραμμα των μαθητών περιελάμβανε παρακολούθηση μαθημάτων στο κολλέγιο Aid College που βρισκόταν στην περιοχή Butter Sea του Λονδίνου με θέμα «ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ». 


Η εκπαίδευση των μαθητών βασίστηκε στην αλλαγή που συντελείται στη βρετανική υγειονομική περίθαλψη και η οποία πρέπει να έχει την τεχνολογία στον πυρήνα της. Αυτή η ιδέα εντοπίστηκε από το Dignioτο 2008 και συνεχίστηκε από τον Eric Topol στο βιβλίο του: "Ο Ασθενής". Στο βιβλίο ο Topol οραματίζεται ένα μέλλον όπου η υγειονομική περίθαλψη θα συντελείται στα σπίτια των ανθρώπων και θα αποτελεί μέρος της καθημερινής ζωής. 
Η εκπαίδευση τους ήταν καθημερινή για μια εβδομάδα και περιελάμβανε θεωρητικό και πρακτικό μέρος. Την έβδομη ημέρα της παραμονής των μαθητών στο Λονδίνο πραγματοποιήθηκε ξενάγησή τους στα αξιοθέατα όπως το παλάτι του Μπάκιγχαμ, το Big Ben και το London’s Eye. Στη συνέχεια έγινε περιήγησή τους με λεωφορείο σε όλο το κέντρο της πόλης. 

IMG 20190405 121257


Η δεύτερη εβδομάδα ήταν αφιερωμένη σε πολιτιστικές επισκέψεις και ξεναγήσεις. Οι μαθητές ξεναγήθηκαν στο Βρετανικό Μουσείο, στο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας, στο Ναυτικό Μουσείο, στο Μουσείο Επιστημών και στην Εθνική Πινακοθήκη του Λονδίνου. Επισκέφτηκαν το Greenwich και την Οξφόρδη, όπου ξεναγήθηκαν στην πανεπιστημιούπολη, καθώς και το Notting Hill, τη γραφική αγορά Oxford Street, Tower Bridge, ChinaTown και το Μουσείο κέρινων ομοιωμάτων της Μαντάμ Τισό. Οι μαθητές ήταν κατενθουσιασμένοι από την πρωτόγνωρη εμπειρία τους γιατί απεκόμισαν οφέλη τόσο εκπαιδευτικά και πολιτισμικά όσο και γλωσσικά. 
Ευελπιστούμε το σχολείο μας να επιλεχθεί και μελλοντικά σε παρόμοια εκπαιδευτικά προγράμματα.

IMG 20190330 192246  1555392776782 

ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ

 

Α/Α

 

 

Τίτλος

 

Καθηγητές

 

 

 

  1

 

 

    

 

Ρομποτική - Κλιματική Αλλαγή

Παπαθανασίου Λ. ΠΕ86

Μαρκής Γ.             ΠΕ86

Τίτης Α.                 ΠΕ86

Λουρόπουλος Α.   ΤΕ01.13

Γεωργίου Ε.          ΤΕ01.13  

Πεφάνης Κ.           ΠΕ86 Κοντόση Κ.           ΠΕ86

 

 

2

 

Η Διαμεσολάβηση ως μέσο για την καταπολέμηση του  φαινομένου της βίας και του εκφοβισμού στο σχολείο.

 

Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας

 

 

Ξένου Ε.                 ΠΕ87.09

 

Γεωργίου Ε.           TE01.13

 

Σιατής Ανδρέας   

  

 

3

 

Σχολική Εφημερίδα - Μαθητοτυπία

 

Πολιτιστικό Πρόγραμμα

 

Ζέικου Α.              ΠΕ06

 

Παππά Α.              ΠΕ02

 

Κοντόση Κ.           ΠΕ86

 

 

4

 

Τα μονοπάτια των κάστρων

 

Πολιτιστικό πρόγραμμα

 

Φλωρόπουλος Α. ΠΕ80 

 

Γεωργίου Ε.         TE01.13

 

Ανδρέου Α.          ΠΕ06

 

 

5

 

 Φιλαναγνωσία

 

 Πολιτιστικό Πρόγραμμα

 Παππά Α.            ΠΕ02

 

 Ζέικου Α.            ΠΕ06

 

 Μιχοπούλου Π.   ΠΕ02

 

ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ

 

Α/Α

 

 

Τίτλος

 

Καθηγητές

 

 

 

  1

 

 

    

 

Ρομποτική - Κλιματική Αλλαγή

Παπαθανασίου Λ. ΠΕ86

Μαρκής Γ.              ΠΕ86

Τίτης Α.                  ΠΕ86

Λουρόπουλος Α.    ΤΕ01.13

Γεωργίου Ε.           ΤΕ01.13  

Πεφάνης Κ.            ΠΕ86 Κοντόση Κ.            ΠΕ86

 

2

 

Τα Αρχαία Θέατρα αντηχούν μέσα από τη σιωπή τους

Πολιτιστικό Πρόγραμμα

 

 

Φλωρόπουλος Α.   ΠΕ80

Βετσοπούλου Ε.    ΠΕ11

  

 

 

 

3

 

Η Διαμεσολάβηση ως μέσο για την καταπολέμηση του  φαινομένου της βίας και του εκφοβισμού στο σχολείο.(Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας)

 

 

Ξένου Ε.                ΠΕ87.09

 

Γεωργίου Ε.           TE01.13      

 

4

 

Σχολική Εφημερίδα - Μαθητοτυπία

Πολιτιστικό Πρόγραμμα

 

Ζέικου Α.                ΠΕ06

Παππά Α.                ΠΕ02

Κοντόση Κ.             ΠΕ 86

 

 

5

 

Συνομιλώντας με το παρελθόν: δράσεις για την  ανάδειξη μνημείων πολιτιστικής κληρονομιάς.

 

 

Φλωρόπουλος Α. ΠΕ80  

Γεωργίου Ε.         TE01.13 

Ανδρέου Α.          ΠΕ06

 

 

6

 

 Φιλαναγνωσία

 Πολιτιστικό Πρόγραμμα

 Παππά Α.            ΠΕ02

 Ζέικου Α.            ΠΕ06

 Μιχοπούλου Π.   ΠΕ02

 

ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ

 

Α/Α

 

 

Τίτλος

 

Καθηγητές

 

 

 

  1

 

 

    

 

Ρομποτική - Κλιματική Αλλαγή

Παπαθανασίου Λ. ΠΕ86

Μαρκής Γ.             ΠΕ86

Τίτης Α.                 ΠΕ86

Λουρόπουλος Α.   ΤΕ01.13

Γεωργίου Ε.          ΤΕ01.13  

Πεφάνης Κ.           ΠΕ86 Κοντόση Κ.           ΠΕ86

 

 

2

 

Η Διαμεσολάβηση ως μέσο για την καταπολέμηση του  φαινομένου της βίας και του εκφοβισμού στο σχολείο.

 

Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας

 

 

Ξένου Ε.                 ΠΕ87.09

 

Γεωργίου Ε.           TE01.13

 

Σιατής Ανδρέας   

  

 

3

 

Σχολική Εφημερίδα - Μαθητοτυπία

 

Πολιτιστικό Πρόγραμμα

 

Ζέικου Α.              ΠΕ06

 

Παππά Α.              ΠΕ02

 

Κοντόση Κ.           ΠΕ86

 

 

4

 

Τα μονοπάτια των κάστρων

 

Πολιτιστικό πρόγραμμα

 

Φλωρόπουλος Α. ΠΕ80 

 

Γεωργίου Ε.         TE01.13

 

Ανδρέου Α.          ΠΕ06

 

 

5

 

 Φιλαναγνωσία

 

 Πολιτιστικό Πρόγραμμα

 Παππά Α.            ΠΕ02

 

 Ζέικου Α.            ΠΕ06

 

 Μιχοπούλου Π.   ΠΕ02

 

ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ

 

Α/Α

 

 

Τίτλος

 

Καθηγητές

 

  1

 

 

    Τα Αρχαία Θέατρα αντηχούν μές τη σιωπή τους

   (Πολιτιστικό Πρόγραμμα)

 

 

 Φλωρόπουλος Α.   ΠΕ80

 Γεωργίου Ε.           ΠΕ86

 Ανδρέου Α              ΠΕ06

 

2

 

    Σεργιάνι στην Παράδοση 

    (Πολιτιστικό Πρόγραμμα)

 

 

 Βετσοπούλου Ε.    ΠΕ11

 Κοντόση Κ.           ΠΕ86

 Καρδαρά Φ.           ΠΕ87

 

 

3

 

 

    Σχολική Διαμεσολάβηση

   (Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας)

 

 

 Ξένου Ε.                ΠΕ87.09

 Γεωργίου Ε.           ΠΕ86

 

 

 

4

 

 

  Θεατρική Παράσταση "Κρίστοφερ"

 

Ζέικου Α.                ΠΕ06

Παππά Α.                ΠΕ02

Καρδαρά Φ.            ΠΕ87.09

Χονδρονικόλα Α.    ΠΕ87

 

5

 

  Σχολική Εφημερίδα

 

Ζέικου Α.                ΠΕ06

 

 Παππά Α.                ΠΕ02

 

We have 20 guests and no members online