Θέματα  και Απαντήσεις Πανελληνίων 2012-13

Μαθηματικά θέματα Απαντήσεις
Νεοελληνική Γλώσσα θέματα Απαντήσεις
Δίκτυα Υπολογιστών ΙΙ Θέματα             Απαντήσεις
Δομημένος Προγραμματισμός Θέματα Απαντήσεις
Στοιχεία Παθολογίας Θέματα Απαντήσεις
Στοιχεία Ανατομίας - Φυσιολογίας Θέματα Απαντήσεις
Αγωγή Προσχολικής Ηλικίας Θέματα Απαντήσεις
Γραφιστικές Εφαρμογές Θέματα Απαντήσεις
Τεχνολογία Εκτυπώσεων Θέματα Απαντήσεις

 

 

Δράση: Διαχείριση άγχους εξετάσεων

 

dag 

 Η περίοδος των Πανελληνίων είναι μια ιδιαίτερα κρίσιμη περίοδος στη ζωή των παιδιών, καθώς είναι επιφορτισμένη με την επίτευξη των στόχων για τον μελλοντικό επαγγελματικό προσανατολισμό.

Όπως είναι φανερό ένας τέτοιος στόχος συνυφασμένος με το πόσο ικανός είμαι, αν θα επιτύχω ή όχι στη ζωή  μου, αν θα απογοητεύσω τους δικούς μου και τον εαυτό μου συνοδεύεται από ένταση, αγχώδεις, αρνητικές σκέψεις και συναισθήματα. Είναι αναμενόμενο ότι αρκετά παιδιά θα βιώσουν κάποιου βαθμού μέτρια ένταση και άγχος, ωστόσο κάποιες φορές τα συναισθήματα άγχους μπορεί να τα καταβάλουν.

Κρίνεται αναγκαίο να μπορέσουν τα παιδιά να υιοθετήσουν υγιείς συνήθειες που θα τα βοηθήσουν να μειώσουν τα αρνητικά συναισθήματα και τις σωματικές εκφάνσεις του άγχους και να αποκτήσουν αποτελεσματικές στρατηγικές αντιμετώπισης. Για το σκοπό αυτό υλοποιήθηκε παρουσίαση –ομιλία με θέμα «Διαχείριση Άγχους των εξετάσεων: Τρόποι αντιμετώπισης» για τους μαθητές της Γ’τάξης του λυκείου.

 

Βουλή των Εφήβων: Πρόγραμμα Ψηφιακός Κόσμος: κωδικός Δημοκρ@τία≠ενημερώνομαι≠κρίνω≠παρεμβαίνω

 

Το σχολείο μας συμμετείχε τη χρονιά 2021-22 στο πρόγραμμα της Ψηφιακός Κόσμος: κωδικός Δημοκρ@τία≠ενημερώνομαι≠κρίνω≠παρεμβαίνω. Στόχοι του προγράμματος ήταν η εξοικείωση των εφήβων με τις αρχές και τις αξίες της δημοκρατίας, με τον τρόπο λειτουργίας και το ρόλο του Κοινοβουλίου καθώς και η άσκηση τους σε δημοκρατικές πρακτικές και η ενεργοποίηση τους σε ζητήματα που απασχολούν το σχολείο, την κοινότητα, την κοινωνία.

Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε με τη συμμετοχή μαθητών και μαθητριών της Α’ και Β’ Λυκείου του 2ου ΕΠΑΛ που παρά τις δυσκολίες λόγω της πανδημίας, ολοκληρώθηκε με επιτυχία.

Με την ομιλία του Προέδρου των Ελλήνων, κ. Κωνσταντίνου Τασούλα και το μήνυμα-παρέμβαση του Πρωθυπουργού κ. Κυριάκου Μητσοτάκη, ολοκληρώθηκαν οι εργασίες της τριήμερης (12-15/7) ΣΤ’ Συνόδου της Βουλής των Εφήβων, που πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά στην αίθουσα της Γερουσίας. 

Διακόσιοι εβδομήντα έφηβοι βουλευτές από τα Λύκεια όλης της Ελλάδας, καθώς και από ελληνικά σχολεία του εξωτερικού συνεδρίασαν χωρισμένοι σε πέντε ομάδες και σε ολομέλεια, συζήτησαν με τα μέλη της Επιστημονικής Επιτροπής του προγράμματος, με ειδικούς επιστήμονες καθώς και με εκπροσώπους του Κοινοβουλίου, αφήνοντας το δικό τους ʺαποτύπωμαʺ στον Ψηφιακό Κόσμο με κωδικό τη Δημοκρ@τία. Το σχολείο μας εκπροσώπησε η μαθήτρια της Α’ Λυκείου Λούκα Αγγελική-Αναστασία που συμμετείχε στην 5η ομάδα (ʺΔημοκρατία και ιδιωτικότηταʺ).

  


Δελτίο Τύπου

 

 Η ομάδα ρομποτικής του 2ου ΕΠΑΛ Αγρινίου συμμετείχε και για δεύτερη φορά, διακρίθηκε καταλαμβάνοντας την 1η θέση στον 4ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Ανοιχτών Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση με το ρομποτικό έργο: «Σύστημα Διαλογής Υλικών» (Μέταλλο, Γυαλί, Πλαστικό).

 

Τα έργα και οι ομάδες που διακρίθηκαν:

 

Κατηγορία ΕΠΑΛ

 

 

 Σημειωτέον ότι είναι το δεύτερο ρομποτικό έργο που δημιούργησε η ομάδα ρομποτικής του σχολείου μας κατά το σχολικό έτος 2021-22, προτείνοντας ένα σύστημα ανακύκλωσης υλικών. Περισσότερα....

 

 


Δελτίο Τύπου

 

brabeysh

 

Την Παρασκευή 17 Ιουνίου 2022 στην Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας, στην Πάτρα, πραγματοποιήθηκε η βράβευση  των μαθητών – ομάδων που διακρίθηκαν στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Εκπαιδευτικής Ρομποτικής 2022. 
• Το 2ο ΕΠΑ.Λ. Αγρινίου Αιτωλοακαρνανίας, βραβεύτηκε στην κατηγορία «Open ΕΠΑΛ» με την ομάδα robotics2EPAL, η οποία κατέλαβε την 1η θέση. 

 

Η βράβευση έγινε από τον κ. Γιαννόπουλο  Κωνσταντίνο Περιφερειακό Δ/ντή Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας, τον κ. Παπαδάκη Σπυρίδωνα  Οργανωτικό Συντονιστή   ΠΕ.Κ.Ε.Σ.  Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας και Συντονιστή  Εκπαιδευτικού Έργου (Σ.Ε.Ε.) Πληροφορικής (ΠΕ86) και τον κ. Άρη Λούβρη εκπρόσωπο του Οργανισμού Εκπαιδευτικής Ρομποτικής & Επιστήμης W.R. Hellas. Περισσότερα...

 

 


Θερμά συγχαρητήρια στην Ομάδα Ρομποτικής του 2ου ΕΠΑ.Λ. Αγρινίου!

 

robo 22

Η ομάδα ρομποτικής του σχολείου μας κατέλαβε την 1η θέση στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Ρομποτικής WRO, στην Ανοικτή Κατηγορία των ΕΠΑΛ με θέμα: «Αγροτική Παραγωγή και τυποποίηση», που διεξήχθη στην Αθήνα στις 28 Μαΐου 2022Περισσότερα...

Βίντεο βράβευσης :   https://youtu.be/K-LNit-Trjc 


Δελτίο τύπου

Συμμετοχή της ομάδας ρομποτικής του 2ου ΕΠΑΛ Αγρινίου/ ΕΚ Αγρινίου σε εβδομάδα μαθητικών φεστιβάλ
 ROBO2 

Οι διαγωνισμοί ρομποτικής έχουν καθιερωθεί τα τελευταία χρόνια και στην Ελλάδα και προσφέρουν στα παιδιά την ευκαιρία να αλληλεπιδράσουν και να αναδείξουν τις γνώσεις και τα ταλέντα τους. Κάθε χρόνο, ομάδες εκπαιδευτικής ρομποτικής βάζουν τα δυνατά τους και συνθέτουν τις σκέψεις τους, για να επιλύσουν προβλήματα, που στηρίζονται σε προγραμματισμό, μαθηματικά, τέχνες και μηχανική.  Η εκπαιδευτική ρομποτική καλλιεργείται πλέον συστηματικά στο 2ο ΕΠΑΛ/ΕΚ Αγρινίου με την ομάδα των εκπαιδευτικών Πληροφορικής του σχολείου μας και των μαθητών και των τριών τάξεων του σχολείου.
Η ομάδα ρομποτικής του σχολείου μας 2ο ΕΠΑΛ / ΕΚ Αγρινίου προτείνει, ένα σύστημα ανακύκλωσης μέσω του οποίου θα μπορούμε να κάνουμε καλύτερη διαλογή των υλικών. Η πρόταση της ομάδας μας είναι η εξής:

Σύστημα Διαλογής Υλικών (Μέταλλο, Γυαλί, Πλαστικό)

 

ROBO1
  • Αρχικά διαχωρίζεται το χαρτί από τα υπόλοιπα ανακυκλώσιμα υλικά (μέταλλο, γυαλί, πλαστικό) που συλλέγονται στους γνωστούς μπλε κάδους και να μπει σε τρίτο κάδο π.χ. καφέ.
  • Η υλοποίηση που προτείνουμε περιλαμβάνει ένα σύστημα διαλογής των υλικών που θα συλλέγονται στους μπλε κάδους, οι οποίοι Θα περιέχουν πια μέταλλο, γυαλί και πλαστικό.
  • Έχουμε δημιουργήσει από ένα 3d εκτυπωτή ένα “πύργο” μέσα στον οποίο θα μπαίνουν τα υλικά. Στην πορεία τους προς τα κάτω.
  • Θα περνούν μπροστά από αισθητήρες και με τη χρήση κινητήρων θα οδηγούνται στους κάδους διαλογής. Έτσι :
  • Θα εντοπίζονται τα μέταλλα και θα διαχωρίζονται στο πρώτο κάδο.
  • Στη συνέχεια το γυαλί θα τοποθετείται σε δεύτερο κάδο.
  • Το υλικό που θα περισσέψει θα είναι το πλαστικό, όπου και αυτό με τη σειρά του θα τοποθετείται σε ξεχωριστό κάδο. Περισσότερα...

 


Ασφάλεια στο Διαδίκτυο 

 

Σχετική εικόνα 

Στα πλαίσια της ενημέρωσης-ευαισθητοποίησης των μαθητών των Α, Β και Γ τάξεων του σχολείου μας σε θέματα που αφορούν την ασφαλή πλοήγησή τους στο Διαδίκτυο, πραγματοποιήθηκαν στις 12, 22 και 25 Νοεμβρίου 2019 αντίστοιχα, ενημερωτικές ομιλίες από τους καθηγητές Πληροφορικής, κ. Παπαθανασίου Λ. (Τομεάρχη), κ. Λουρόπουλο Α και κ. Μαρκή Γ. 

Η ασφαλή και ποιοτική χρήση του διαδικτύου από τα παιδιά δεν είναι ένα θέμα τεχνικό ούτε εξειδικευμένο αλλά βαθιά κοινωνικό καθώς αφορά πλέον στον τρόπο ζωής τους και απαιτείται συντονισμένη δράση ενημέρωσης όχι μόνο των παιδιών αλλά και των γονιών και των εκπαιδευτικών. Παρουσίαση...  

Ιστοσελίδα για Ασφαλές Διαδίκτυο 

 


 

 Διάκριση μαθητών του 2ου ΕΠΑΛ Αγρινίου στον διεθνή διαγωνισμό The Water We Want-FROM HERITAGE TO FUTURE.

 

 Τα έργα τριών μαθητών του 2ου ΕΠΑΛ Αγρινίου επιλέχθηκαν να συμπεριληφθούν στην ψηφιακή έκθεση των έργων που διακρίθηκαν στον διεθνή διαγωνισμόThe Water We Want-FROM HERITAGE TO FUTURE
Πιο συγκεκριμένα διακρίθηκαν οι Παναγιώτα Λάζαρη (Α΄Λυκείου-κατηγορία: φωτογραφία), ο Δημήτρης Πασκάλ (Α΄Λυκείου-κατηγορία: ζωγραφική) και ο Ευριπίδης Κατσάρης (Α΄Λυκείου-κατηγορία: βίντεο).
Πρόκειται για έναν διαγωνισμό που διενεργήθηκε μέσω του WaterMuseumsGlobalNetwork.
Ειδικότερα, συμμετείχαν 24 Μουσεία Νερού, εμπλέκοντας περίπου 7.000 μαθητές από διάφορες χώρες. Τις συμμετοχές των μαθητών του 2
ου ΕΠΑΛ Αγρινίου προώθησε το Hydria Water Network, MIO-ECSDE, Athens, ενώ υπεύθυνη καθηγήτρια ήταν η Σπυριδούλα Πυρπύλη ΠΕ02.

Ο διαγωνισμός στοχεύει να ενεργοποιήσει νέους ανθρώπους ώστε να οραματιστούν ένα αειφόρο μέλλον για τον πλανήτη, προβάλλοντας την πολυδιάστατη υδάτινη κληρονομιά κάθε χώρας και προωθώντας τον σεβασμό γι’ αυτή, μέσα από την ανάδειξη ορθών πρακτικών χρήσης και διαχείρισης του νερού.

Η ψηφιακή έκθεση με έργα που υποβλήθηκαν και διακρίθηκαν στον διαγωνισμό θα λάβει μεγάλη προβολή σε διεθνές επίπεδο και θα αναπαράγεται σε video screen στα κεντρικά της UNESCO για πολλούς μήνες. 

Σε αυτό τον σύνδεσμο μπορείτε να δείτε τα έργα των μαθητών του 2ου ΕΠΑΛ Αγρινίου:  https://thewaterwewant.watermuseums.net/Youth-Contest-2020-partner.html?PID=HYDRIA

Συγχαίρουμε θερμά τους μαθητές μας για την επιτυχία τους και τους συστήνουμε να συνεχίσουν να εξωτερικεύουν τις ευαισθησίες και να αξιοποιούν το καλλιτεχνικό τους ταλέντο! τους συστήνουμε να συνεχίσουν να εξωτερικεύουν τις ευαισθησίες και να αξιοποιούν το καλλιτεχνικό τους ταλέντο! Oι δράσεις του σχολείου μας τους προετοιμάζουν να προσεγγίζουν με πολυπρισματικό τρόπο θέματα της επικαιρότητας.

Το σχολείο μας στην ΕΡΤ:  https://www.ert.gr/eidiseis/mono-sto-ertgr/to-nero-poy-theloyme-diakrisi-mathiton-apo-tin-ellada-se-diethni-diagonismo/

 και στο Fb https://www.facebook.com/dafni.scaglioni?epa=SEARCH_BOX

 https://www.facebook.com/groups/childhood.art.project/

  Συγχαρητήρια στους μαθητές μας! 

  

Βράβευση Αριστούχων μαθητών του σχολείου μας

από τον Εισαγγελέα Πρωτοδικών Αγρινίου 

 

 

Με πρωτοβουλία του Εισαγγελέα Πρωτοδικών Αγρινίου κ. Πέτρου Γ., την Παρασκευή 19 Απριλίου 2019, έγινε βράβευση μαθητριών του σχολείου μας που πρώτευσαν στην τάξη τους κατά το προηγούμενο σχολικό έτος 2017-18.  Οι μαθήτριες Λυμπέρη Άννα της Α τάξης, Σουλιώτη Μαριάννα της Β τάξης και Τσέλα Αλμπίνα της Γ τάξης, παρέλαβαν τα βραβεία τους στην εκδήλωση που έγινε στο Δικαστικό Μέγαρο Αγρινίου όπου και βραβεύτηκαν αριστούχοι μαθητές Γυμνασίων και Λυκείων εντός των ορίων της Δικαστικής Περιφέρειας Πρωτοδικείου Αγρινίου. Στη βράβευση παρέστη και ο Σεβαστιώτατος Μητροπολίτης Αιτωλίας και Ακαρνανίας κ.κ. Κοσμάς.

 


 

 Βράβευση Αριστούχων μαθητών του σχολείου μας

από τον Εισαγγελέα Πρωτοδικών Αγρινίου

IMG 20180326 104940 

Με πρωτοβουλία του Εισαγγελέα Πρωτοδικών Αγρινίου Γεώργιου Πέτρου τη Δευτέρα 26 Μαρτίου 2018, έγινε βράβευση μαθητών του σχολείου μας που αρίστευσαν στην τάξη τους κατά το προηγούμενο σχολικό έτος 2016-17.  Οι μαθήτριες Ντέτσκα Γεωργία της Α τάξης, Παπαμάρκου Ποθητή της Β τάξης και Μουτεσίδη Αλεξάνδρα της Γ τάξης, παρέλαβαν αριστεία και συμβολικά βιβλία που χορήγησε  η Διεύθυνση Ιστορίας Στρατού και η Ιερά Μητρόπολη Αιτωλίας και Ακαρνανίας. Στην εκδήλωση που έγινε στο Δικαστικό Μέγαρο Αγρινίου βραβεύτηκαν αριστούχοι μαθητές Γυμνασίων και Λυκείων εντός των ορίων της Δικαστικής Περιφέρειας Πρωτοδικείου Αγρινίου.  
Στη βράβευση παρέστησαν και απηύθυναν χαιρετισμό ο Σεβαστιώτατος Μητροπολίτης Αιτωλίας και Ακαρνανίας κ.κ. Κοσμάς, η Διευθύνουσα του Πρωτοδικείου Αγρινίου Ιωάννα Ξυλιά, η Πρόεδρος Πρωτοδικών και Δικαστής Ανηλίκων Αγρινίου Ελένη Καρανικόλα, ο Δικαστής Ανηλίκων και Ανακριτής Αγρινίου Χρήστος Μπούκας, ο Προϊστάμενος του Ειρηνοδικείου Αγρινίου Ιωάννης Βασιλιάς, ο Προϊστάμενος Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Χρήστος Καζαντζής, ο Αστυνομικός Διευθυντής Δημήτρης Παπαευθυμίου κ.ά. 

vravefseis eisaggelia agrinio-72 vravefseis eisaggelia agrinio-25  vravefseis eisaggelia agrinio-58  

  


 Συμμετοχή του σχολείου μας στη διεθνή έρευνα PISA 2018

 

Αποτέλεσμα εικόνας για pisa ερευνα 2018

Από τις 20-3-2018 έως και τις 22-3-2018 μαθητές της Α τάξης του σχολείου μας, οι οποίοι επιλέχθηκαν με κλήρωση,  συμμετείχαν για πρώτη φορά, στο Διεθνές Πρόγραμμα PISA για την Αξιολόγηση των Μαθητών (Programme for International Student Assessment). Πρόκειται για μια Εκπαιδευτική Έρευνα που διεξάγεται κάθε τρία χρόνια (από το 2000 έως σήμερα), υλοποιείται από διεθνή ερευνητικά ιδρύματα (PISA Consortium) και διοργανώνεται από τη Διεύθυνση Εκπαίδευσης του ΟΟΣΑ (Οργανισμός για την Οικονομική Συνεργασία και Ανάπτυξη) και τη συνεργασία των συμμετεχουσών στην Έρευνα χωρών. 

Κύριος στόχος του Προγράμματος PISA είναι η αξιολόγηση του εύρους των γνώσεων και των δεξιοτήτων των μαθητών που βρίσκονται στο τέλος της υποχρεωτικής τους εκπαίδευσης, βάσει των οποίων διαμορφώνεται, σε σημαντικό βαθμό, η ουσιαστική και ισότιμη συμμετοχή τους στις σύγχρονα δομημένες κοινωνίες. Εκκινώντας, επομένως, από ένα κοινά καθορισμένο και διεθνώς αποδεκτό πλαισίο εργασίας, το Πρόγραμμα PISA συλλέγει πληροφορίες για τις επιδόσεις των 15χρονων συμμετεχόντων μαθητών και, την ίδια στιγμή, ανιχνεύει όψεις και δυνατότητες της αποτελεσματικότητας των εκπαιδευτικών συστημάτων των χωρών που λαμβάνουν μέρος στην αξιολόγηση. Κάθε συμμετέχουσα χώρα έχει, λοιπόν, τη δυνατότητα να αντλεί μέσω του Προγράμματος αυτού χρήσιμα στοιχεία για το εκπαιδευτικό της σύστημα, κατορθώνει να κατανοεί τα θετικά στοιχεία και τις αδυναμίες του εκπαιδευτικού της σχεδιασμού και, εντέλει, ανατροφοδοτείται σχετικά με το βαθμό αποτελεσματικότητας του εκπαιδευτικού της έργου ανακαλύπτοντας ταυτόχρονα τις πρακτικές Εκπαίδευσης και Αγωγής των άλλων συμμετεχουσών χωρών.  

Η διαδικασία διήρκεσε 3 ημέρες κατά τη διάρκεια των οποίων οι μαθητές της Α' λυκείου κλήθηκαν να απαντήσουν μέσω υπολογιστή, ερωτήσεις: στην Κατανόηση Κειμένου, στις Φυσικές Επιστήμες και στα Μαθηματικά. Οι μαθητές έδειξαν μεγάλο ενδιαφέρον, έβαλαν τα δυνατά τους και κατάφεραν να ανταποκριθούν επιτυχώς στις απαιτήσεις της έρευνας.

Τι είναι η έρευνα PISA

 


 

Βράβευση μαθητριών του σχολείου μας στο διαγωνισμό ζωγραφικής 

"Παναιτωλικός, η ομάδα της καρδιάς μας"

 

ek7-1000x550   

 

 Στα πλαίσια του εορτασμού των 91 χρόνων από την ίδρυση του ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΥ, της ιστορικής ομάδας του Αγρινίου, πραγματοποιήθηκε διαγωνισμός ζωγραφικής στον οποίο έλαβαν μέρος μαθητές και μαθήτριες δημοτικών, γυμνασίων και λυκείων της ευρύτερης περιοχής. Η αξιολόγηση των έργων η οποία έγινε από επιτροπή με επικεφαλής τον κ. Χρήστο Γαρουφαλή, ζωγράφο και καλλιτεχνικό Διευθυντή της Δημοτικής Πινακοθήκης της πόλης μας, ανέδειξε ως νικήτριες στην κατηγορία των Λυκείων τρεις μαθήτριες του σχολείου μας.

Ξευγένη Νεφέλη (1ο Βραβείο), μαθήτρια της Γ' τάξης ειδικότητας Βοηθών Νοσηλευτών, 
Σπυροπούλου Θεοφανία (2ο Βραβείο) μαθήτρια της Β' τάξης του τομέα Υγείας-Πρόνοιας-Ευεξίας και 
Αρρίκου Τζέσικα  (3ο Βραβείο)μαθήτρια της Γ' τάξης ειδικότητας Βοηθών Νοσηλευτών.
 

Ο Διευθυντής και ο Σύλλογος Καθηγητών τις συγχαίρει θερμά για τις επιτυχίες τους και τους εύχεται να συνεχίζονται αυτές σε κάθε πτυχή της ζωής τους.  Video

  


10ος Ημιμαραθώνιος "Μιχάλης Κούσης"

 

Αποτέλεσμα εικόνας για ημιμαραθωνιος μιχαλησ κουσης 2017 ημερομηνια 

 

 Το τμήμα Βοηθών Φυσικοθεραπευτών του σχολείου μας με την καθοδήγηση των καθηγητών κ. Οικονόμου Ε. και κας. Μακρυγιάννη Χ.,  συμμετείχαν ενεργά στην υλοποίηση του 10ου επετειακού ημιμαραθωνίου «Μιχάλης Κούσης» που διεξήχθη στο Αγρίνιο στις 19 Φεβρουαρίου 2017 παρέχοντας εθελοντικά τις φυσιοθεραπευτικές τους πράξεις στους καταπονημένους αθλητές. Με επιστολή του ο αντιδήμαρχος Αγρινίου κ. Γκρίζης, εξέφρασε τις ευχαριστίες του για τη συνδρομή τους. Η επιστολή? 

 


Βράβευση του σχολείου μας στο διεθνή διαγωνισμό μαθητικής δημιουργίας  

"Σχολικός Αθλητισμός-Συμμετέχω και μαθαίνω τα Ολυμπιακά Ιδεώδη"

 

 

 

 Το σχολείο μας διακρίθηκε στο διεθνή διαγωνισμό μαθητικής δημιουργίας με θέμα: "Σχολικός Αθλητισμός-Συμμετέχω και μαθαίνω τα Ολυμπιακά Ιδεώδη μέσα από τα Ολυμπιακά και τα Παραολυμπιακά Αθλήματα" στην κατηγορία  Ζωγραφιά - Επαγγελματικών Λυκείων, λαμβάνοντας το 1ο Βραβείο.  

Εκφράζουμε τα θερμά μας συγχαρητήρια στις μαθήτριες Ξευγένη Νεφέλη (Β τάξη), Ξευγένη Νίκη (Α΄τάξη) και Σιαπέρα Πολυνίκη (Γ΄τάξη), που συμμετείχαν με τα έργα τους.  

 


2ο Φεστιβάλ Ευρωπαϊκού Μαθητικού Ραδιοφώνου (2015)

 diagonismos 

   Το σχολείο μας συμμετέχει με ένα ραδιοφωνικό σπότ που αναφέρεται στη "Σχολική Βία". Στηρίξτε τη συμμετοχή του σχολείου μας και τα έργα των συμμαθητών σας, ακούγοντας το ραδιοφωνικό σποτ στη διεύθυνση  http://europeanschoolradio.eu/contest.php, βρίσκοντας τη συμμετοχή (91) του σχολείου μας  και πατώντας το κουμπί play.

 

 


3ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας 

 Το φεστιβάλ πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία, το περίπτερο του σχολείου μας ήταν άψογο, αλλά και οι παρουσιάσεις των εργασιών ήταν τέλειες, οι μαθητές έδωσαν τον καλύτερο εαυτό τους και όλοι έμειναν ικανοποιημένοι!!!

   Ακολουθούν φωτογραφίες από το περίπτερο του 2ου ΕΠΑΛ Αγρινίου:

 Το Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας ( www.digifest.info ) πραγματοποιείται εδώ και δύο χρόνια στην Ανατολική Κρήτη (Ηράκλειο) Κρήτης.

Η επιτυχία του 1ου  Φεστιβάλ ώθησε πέρυσι την Οργανωτική επιτροπή να διευρύνει δοκιμαστικά τις συμμετοχές και εκτός από τους Νομούς Ηρακλείου και Λασιθίου στο 2ο Φεστιβάλ συμμετείχαν σχολεία και από Γιάννενα, Μεσολόγγι και Ρέθυμνο. Mια ανάλογη πρωτοβουλία (Έκθεση μαθητικής δημιουργίας, έργων Πληροφορικής) έγινε και στη Δυτική Κρήτη (στα Χανιά και το Ρέθυμνο).
Για τη σχολική χρονιά 2012-2013 η Οργανωτική επιτροπή του Φεστιβάλ πρότεινε την παράλληλη διεξαγωγή του σε διάφορες πόλεις με ευθύνη Τοπικής οργανωτικής επιτροπής με συντονιστή τον αρμόδιο Σχολικό Σύμβουλο Πληροφορικής.
Το 3ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας ( www.digifest.info ) πραγματοποιήθηκε παράλληλα σε οκτώ (8) πόλεις, ανάμεσά τους το Αγρίνιο, η Αλεξανδρούπολη, το Ηράκλειο, η Κέρκυρα, η Λάρισα, η Μυτιλήνη, η Ρόδος και τα Χανιά.  Ως ημερομηνία της παράλληλης διεξαγωγής του, ορίστηκε η Παρασκευή 19 και το Σάββατο 20 Απριλίου 2013. Στην πόλη του Αγρινίου το Φεστιβάλ διεξήχθη στο Μουσικό Σχολείο Αγρινίου.

    Στο πλαίσιο του μαθητικού φεστιβάλ υπήρξε η δυνατότητα να παρουσιαστούν έργα ψηφιακής δημιουργίας, τα οποία δημιουργήθηκαν στα μαθήματα Πληροφορικής όλων των βαθμίδων (Δημοτικό, Γυμνάσιο, Γενικό Λύκειο και Επαγγελματικό Λύκειο), στο μάθημα Ερευνητική Εργασία (Project) των ΓΕΛ και ΕΠΑΛ και στο μάθημα Ειδική Θεματική Δραστηριότητα (ΕΘΔ) των ΕΠΑΛ. Επίσης, είναι δυνατό να συμπεριληφθούν έργα τα οποία δημιουργήθηκαν σε κάποια σχολική δραστηριότητα (Περιβαλλοντική, Πολιτιστική, Αγωγής Υγείας κ.α.) ή σε κάποιο διαθεματικό /διεπιστημονικό σχέδιο συν-εργασίας μεταξύ του μαθήματος της Πληροφορικής και άλλων μαθημάτων. Προϋπόθεση συμμετοχής ενός μαθητικού έργου στο Φεστιβάλ αποτέλεσε η συμμετοχή εκπαιδευτικού Πληροφορικής στην ομάδα των εκπαιδευτικών που συντόνιζε το έργο, αν δεν το συντόνιζε αποκλειστικά ο ίδιος.

Το 2ο ΕΠΑΛ Αγρινίου μετείχε με τρεις εργασίες μαθητών:

1. Δημιουργία Ιστοσελίδων με κώδικα HTML

     

  Στα πλαίσια του μαθημάτων Προγραμματιστικά Εργαλεία για το Διαδίκτυο, και Εφαρμογές Πολυμέσων και με χρήση κώδικα HTML, αλλά και του προγράμματος επεξεργασίας εικόνων Adobe Photoshop CS3, οι μαθητές δημιούργησαν δυναμικές ιστοσελίδες τις οποίες ανέβασαν στον τοπικό εξυπηρετητή του σχολείου.

Οι ιστοσελίδες δημιουργήθηκαν αποκλειστικά με κώδικα HTML.

 

2. Κριτήρια επιλογής ΕΠΑ.Λ., των μαθητών της Α' Τάξης του 2ου ΕΠΑ.Λ. Αγρινίου

     

    Η εργασία υλοποιήθηκε στα πλαίσια του μαθήματος "Εφαρμογές Πληροφορικής" της Α' Τάξης ΕΠΑ.Λ. κατά το Σχολ. Έτος 2012-13. Δημιουργήθηκε ερωτηματολόγιο σχετικό με τα κριτήρια που χρησιμοποιούν οι μαθητές προκειμένου να επιλέξουν το συγκεκριμένο τύπο Λυκείου κατά τη μετάβασή τους από το Γυμνάσιο στο Λύκειο, αλλά και τον τομέα επιλογής τους στη Β' Τάξη. Στη συνέχεια έγινε στατιστική επεξεργασία των ερευνητικών δεδομένων που προέκυψαν και ανάλυσή τους. Με τον τρόπο αυτό δόθηκε η δυνατότητα χρησιμοποίησης όλων των προγραμμάτων που έπρεπε να διδαχθούν κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους.  Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε: Microsoft Office Word, Microsoft Office Excel και Microsoft Office PowerPoint.

3.  Βάση Δεδομένων ενός σχολείου

     

   Στα πλαίσια του μαθήματος "Βάσεις Δεδομένων" της Γ' Τάξης Πληροφορικής των ΕΠΑΛ οι μαθητές δημιούργησαν μια ΒΑΣΗ για την διαχείριση των δεδομένων ενός σχολείου. Η ΒΑΣΗ αρχικά σχεδιάστηκε και έπειτα με την βοήθεια του προγράμματος Microsoft Access 2003 υλοποιήθηκε στον υπολογιστή. 


 Συμμετοχή στο 3ο Μαθητικό Μαθηματικό Συνέδριο Ν. Αιτωλ/νίας

Το σχολείο μας έλαβε μέρος στο 3ο Μαθητικό Μαθηματικό Συνέδριο Αιτωλ/νίας . Οι μαθητές της Β τάξης  στα πλαίσια του μαθήματος επιλογής (Μαθηματικά) Χαματάι , Μπάκα Φ., Τσέλα Κ, Τσόλκα Δ, Κοτρότσου Α, Σουφλάκη Δ, Αποστόλου Δ. και Ασημάκη Μ.  υπό την καθοδήγηση του μαθητικού κ.  Καποδίστρια Νικολάου παρουσίασαν το θέμα: «Περιήγηση στα Αριθμητικά Συστήματ»..

Η παρουσίαση ήταν ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα με την αναδρομή στην ιστορία των Αριθμητικών Συστημάτων που ανέπτυξαν οι λαοί από τα βάθη των αιώνων μέχρι το πρόσφατο παρελθόν.

Αποδείχτηκε άλλη μια φορά ότι εμπνευσμένοι καθηγητές εμφυσούν με τον ενθουσιασμό τους την επιθυμία των μαθητών να γνωρίσουν και να μάθουν πτυχές της γνώσης που για πολλούς χαρακτηρίζονται δύσκολες και απρόσιτες.

Αξίζουν θερμά συγχαρητήρια οι μαθητές που εκπόνησαν αυτή την εργασία και ιδιαίτερα οι μαθήτριες Χαματάι και Τσέλα Κ. για  την παρουσίαση του θέματος  στο 3ο  Μαθητικό Μαθηματικό Συνέδριο, η οποία στέφθηκε με επιτυχία. Θερμά συγχαρητήρια και στον κ. Καποδίστρια  για την πρωτοβουλία του συμμετέχοντας στο Συνέδριο με μαθητές επαγγελματικής εκπ/σης και την  επιτυχή υλοποίηση αυτής .



 Δημιουργία Βίντεο με τα αξιοθέατα του Αγρινίου για συμμετοχή σε διαγωνισμό του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου (28 Μαρτίου 2012)

Μετά από συνεργασία μαθητών με καθηγητές του σχολείου μας, δημιουργήθηκε το παρακάτω πολύ αξιόλογο βίντεο, μέσα από τα 5 λεπτά του οποίου, παρουσιάζονται τα πιο σημαντικά αξιοθέατα της πόλης του Αγρινίου

Αξίζουν πολλά μπράβο γι αυτή την προσπάθεια!!

Αξιοθέατα Αγρινίου

 

We have 80 guests and no members online