Οι Καθηγητές μας

 

 

Διευθύντρια:

 

ΒΟΥΛΓΑΡΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ   ΠΕ83

 

 

 

 

Υποδιευθύντρια

 

 

ΠΑΠΑΔΟΓΕΩΡΓΟΥ ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ

 

 

ΠΕ87.03

 

Υποδιευθυντής

 

 

ΔΑΡΛΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

 

ΠΕ87.03

 

 

Ψυχολόγος

 

 

ΠΕ23

 

 

 

 

 

Επώνυμο

 

Όνομα

 

Ειδικότητα

ΑΓΓΕΛΑΚΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΠΕ87.03      
ΑΝΔΡΕΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΠΕ06 
ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΤΕ01.19
ΒΕΤΣΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΕΝΗ ΠΕ11
ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΕΙΡΗΝΗ  
ΔΑΝΙΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ  
ΔΕΚΙΔΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΠΕ02
ΔΕΛΒΙΝΙΩΤΗ ΚΩΣΤΟΥΛΑ ΠΕ01
ΔΡΕΛΛΙΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΠΕ87.09
ΖΕΪΚΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΠΕ06
ΙΩΑΚΕΙΜΙΔΟΥ ΕΛΕΝΗ ΠΕ87.02
ΚΑΝΤΕΡΕΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΕ03
ΚΑΠΕΛΛΑΚΗ ΑΝΝΑ ΠΕ04.01
ΚΑΤΣΑΟΥΝΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΕ87.02
ΚΟΥΤΣΟΥΚΗ ΑΘΗΝΑ  
ΛΟΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΤΕ01.13
ΜΑΓΙΑΝΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ  
ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΥΛΑ ΠΕ87.08
ΜΑΜΟΥΖΕΛΟΥ ΑΝΝΑ ΠΕ86
ΜΑΝΙΦΑΒΑ ΕΛΠΙΔΑ  
ΜΑΡΝΕΖΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΠΕ86
ΜΑΡΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΕ86
ΜΗΤΡΟΓΙΩΡΓΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΕ87.02
ΜΙΧΟΠΟΥΛΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΠΕ02
ΜΠΑΡΤΣΩΚΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΕ87.08
ΜΠΟΒΟΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ  
ΜΠΕΚΟΥΛΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΕ11
ΝΙΚΗΤΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ ΠΕ03
ΝΤΑΒΑΡΙΝΟΥ ΜΑΡΙΑ ΠΕ04
ΝΤΑΒΡΑΖΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΠΕ01
ΝΤΖΟΥΡΒΑΣ ΠΕΤΡΟΣ  
ΞΕΝΟΥ ΕΥΡΥΔΙΚΗ ΠΕ87.09
ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΠΕ86
ΠΑΠΠΑ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΠΕ02
ΠΕΡΡΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΠΕ87.02
ΠΕΦΑΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΕ86
ΠΥΡΓΑΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΠΕ04
ΡΑΠΤΗ ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ ΠΕ87.02
ΡΑΠΤΗ-ΚΑΤΣΙΚΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΠΕ87.02
ΤΙΤΗΣ ΑΓΓΕΛΟΣ ΠΕ86
ΦΩΤΟΔΗΜΑ ΕΛΕΝΗ ΠΕ87.03
ΧΑΤΖΗΣΜΑΛΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΠΕ08
ΧΟΝΔΡΟΝΙΚΟΛΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΠΕ87.02
ΧΟΝΔΡΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΠΕ87.02
ΧΡΙΣΤΟΓΙΑΝΝΗ ΘΕΟΔΩΡΑ ΤΕ01.19
ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΠΕ-03

Επιμορφωτικό Σεμινάριο στη "Χρήση του Διαδραστικού Πίνακα"

και την "Ανάρτηση άρθρων στον ιστότοπο του ΕΚ Αγρινίου"

Οδηγίες Εγκατάστασης Διαδραστικού Πίνακα - Conceptum

 

Την Τετάρτη 11 Μαϊου 2022 στις 6:00μ.μ. πραγματοποιήθηκε στο αμφιθέατρο του σχολείου μας επιμορφωτικό σεμινάριο στη "Χρήση του Διαδραστικού Πίνακα" και την "Ανάρτηση άρθρων στον ιστότοπο του ΕΚ Αγρινίου".

Οι διαδραστικοί πίνακες έχουν συνδεθεί με την καινοτομία, την παρακίνηση, την εμπλοκή, τη συμμετοχή και τη συνεργατικότητα των μαθητών προσφέροντας πολλές δυνατότητες στο σχεδιασμό και στην παρουσίαση του μαθήματος, αυξάνοντας τις δυνατότητες αλληλεπίδρασης των μαθητών και ενεργοποιώντας τη μάθηση. Το υπουργείο Παιδείας σχεδιάζει την προμήθεια και εγκατάσταση τέτοιων διαδραστικών συστημάτων σε αίθουσες διδασκαλίας, σε εργαστήρια σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας, δευτεροβάθμιας γενικής και επαγγελματικής εκπαίδευσης καθώς και ειδικής αγωγής σε όλη την επικράτεια με αποτέλεσμα η επιμόρφωση των εκκπαιδευτικών στη χρήση αυτών των συστημάτων να κρίνεται απαραίτητη. 

Στο πλαίσιο αυτό σχεδιάστηκε η συγκεκριμένη επιμόρφωση την οποία υλοποίησαν με ιδιαίτερο ζήλο, επιστημονική αρτιότητα και πληρότητα, οι καθηγητές πληροφορικής του σχολείου μας, κ. Λουρόπουλος Αθανάσιος και κ. Τίτης Άγγελος τους οποίους και ευχαριστούμε θερμά.

Η παρουσίαση...


Επιμορφωτικό Σεμινάριο με θέμα "Μη Βίαιη Επικοινωνία"

 

«Η γλώσσα της καρδιάς» το Σάββατο στο Γρυπάρειο

 

Την Παρασκευή 11/02/2022 στις 3:00μ.μ. πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας βιωματικό σεμινάριο με θέμα «Μη Βίαιη Επικοινωνία» από την κα. Παπαδοπούλου Δήμητρα φιλόλογο και ψυχοθεραπεύτρια.
Αρχικά έγινε αναφορά στην έννοια της "μ
η βίαιης επικοινωνίας" ως μιας τεχνικής επικοινωνίας που μας βοηθά να εκφράσουμε πλήρως όσα έχουμε μέσα μας με έναν τρόπο που διευκολύνει τους αποδέκτες να ακούσουν όχι μόνο όσα μας δυσαρεστούν αλλά και όσα μας κάνουν χαρούμενους. Ταυτόχρονα, μας διδάσκει τον τρόπο να ακούμε τους άλλους πραγματικά, με την καρδιά μας και όχι μόνο με τα αυτιά ή το μυαλό. Μαθαίνουμε να είμαστε εκεί για τους άλλους χωρίς να παίρνουμε προσωπικά αυτά που λένε και χωρίς να μπερδεύουμε τα δικά μας συναισθήματα με τα δικά τους. Η διαδικασία αυτή εστιάζει στις βαθύτερες ανάγκες μας και τα συναισθήματα που βιώνουμε κάθε στιγμή βοηθώντας στην συνύπαρξή μας με τους άλλους με τέτοιο τρόπο που η ζωή να γίνεται πιο όμορφη για όλους. 
Ευχαριστούμε θερμά την κα. Παπαδοπούλου Δήμητρα η οποία αφενός ανέπτυξε το θέμα με επιστημονική αρτιότητα δείχνοντάς μας τρόπους "να σκεφτόμαστε με την καρδιά και να νιώθουμε με το μυαλό" και αφετέρου ανταποκρίθηκε άμεσα στο κάλεσμα της Διεύθυνσης του σχολείου για επιμόρφωση.

 


 

Ενδοσχολική Επιμόρφωση
στις "Πρώτες Βοήθειες-Καρδιοαναπνευστική
Αναζωογόνηση (ΚΑΡΠΑ) με χρήση Απινιδωτή»

 

Αρχική - ΚΑΡΠΑ

 

Την Παρασκευή 4/2/2022 και την Πέμπτη 10/2/2022 πραγματοποιήθηκαν στο αμφιθέατρο του σχολείου μας ενδοσχολικά επιμορφωτικά σεμινάρια, με θέμα "Πρώτες Βοήθειες - Καρδιοαναπνευστική Αναζωογόνηση (ΚΑΡΠΑ) με χρήση Απινιδωτή με τα νέα υγειονομικά πρωτόκολλα COVID-19".

Υπεύθυνοι της επιμόρφωσης οι εκπαιδευτικοί μας κα. Μακρυγιάννη Χριστούλα ΠΕ87.08, κ. Οικονόμου Ευάγγελος ΠΕ87.08 και κ. Μπαρτσώκας Γεώργιος ΠΕ87.08, οι οποίοι με ιδιαίτερο ζήλο και επιστημονική αρτιότητα παρουσίασαν όλες τις κρίσιμες και απαραίτητες πρώτες βοήθειες που πρέπει να προσφερθούν σε κάθε πρόσωπο που υφίσταται μια ξαφνική ασθένεια ή έναν ξαφνικό τραυματισμό, προκειμένου να διατηρηθεί στη ζωή μέχρι να του προσφερθεί επαγγελματική ιατρική βοήθεια. 
Ευχαριστούμε θερμά τους συναδέλφους επιμορφωτές για την άρτια επίδειξη των πρώτων βοηθειών αλλά και όλους τους εκπαιδευτικούς που συμμετείχαν με ιδιαίτερο ενδιαφέρον στην ενδοσχολική επιμόρφωση.

 

Εγχειρίδιο Πρώτων Βοηθειών 

 

Πρώτες βοήθειες - Καρδιοαναπνευστική αναζοωγόνηση | Osteo-surgery  COVID-19 & Πρώτες Βοήθειες – EKYZ

 

 

 


 

Ενδοσχολική Επιμόρφωση
στη «Διαχείριση Σχολικής Τάξης» 

 

Διαχείριση της σχολικής τάξης - ppt κατέβασμα

 

Την Τετάρτη 26/01/2022 στις 6:30 μ.μ. στο πλαίσιο υλοποίησης των ενδοσχολικών επιμορφωτικών σεμιναρίων, πραγματοποιήθηκε επιμόρφωση μέσω τηλεδιάσκεψης στους εκπαιδευτικούς του 2ου ΕΠΑ.Λ. Αγρινίου από τον ψυχολόγο του σχολείου κ. Σιατή Ανδρέα με θέμα «Διαχείριση Σχολικής Τάξης».
Αρχικά έγινε αναφορά στα θέματα που αντιμετωπίζουν οι εκπαιδευτικοί στη διαχείριση της σχολικής τάξης. Ακολούθησε ανάλυση των αιτιών και των μορφών της ανεπιθύμητης συμπεριφοράς των μαθητών και έγινε παρουσίαση των μοντέλων παρέμβασης και εφαρμογής των μέσων αγωγής στη σχολική αίθουσα.
Το πρόβλημα των ανεπιθύμητων συμπεριφορών είναι ένα σοβαρό θέμα στη σύγχρονη παιδαγωγική και ένα από τα πιο δύσκολα προβλήματα που έχουν να αντιμετωπίσουν οι εκπαιδευτικοί. Στην καθημερινή διδακτική πράξη παρουσιάζονται διάφορα προβλήματα συμπεριφοράς όπως ανυπακοή, εξύβριση, απειθαρχία, επιθετικότητα κ.ά. Δυστυχώς, τα τελευταία χρόνια, τα προβλήματα αυτά αυξάνονται και απαιτούν από τους εκπαιδευτικούς εξειδικευμένη γνώση και κατά συνέπεια ειδική αντιμετώπιση. Οι καλές διαπροσωπικές σχέσεις του εκπαιδευτικού με τους μαθητές παίζουν σημαντικό ρόλο στο ψυχολογικό κλίμα της σχολικής τάξης. Τα θετικά συναισθήματα που εισπράττονται και εκπέμπονται στο πλαίσιο των αλληλεπιδράσεών τους, διαποτίζουν την ατμόσφαιρα της τάξης και ενεργοποιούν κίνητρα και διαθέσεις για διδασκαλία και μάθηση. Η παρουσίαση...

 

Στο τέλος της επιμόρφωσης ακολούθησε συζήτηση με τους εκπαιδευτικούς.

 

Ευχαριστούμε θερμά τον κ. Σιατή όχι μόνο για την επιστημονικά τεκμηριωμένη ανάπτυξη του θέματος, αλλά και την άμεση ανταπόκρισή του σε κάθε κάλεσμα που του απευθύνει η Διεύθυνση του σχολείου για επιμόρφωση. 

 

 


Διαδικτυακή Ομιλία 

για το «Θεσμό του Συμβούλου Καθηγητή»

Σύμβουλος Καθηγητής - Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας

 

Την Τετάρτη 8 Δεκεμβρίου 2021 και ώρα 6:00 μ.μ., στο πλαίσιο των ενδοσχολικών επιμορφωτικών σεμιναρίων στους εκπαιδευτικούς του σχολείου μας, πραγματοποιήθηκε διαδικτυακή ομιλία από τον Ψυχολόγο κ. Σιατή Ανδρέα, με θέμα «Ο Θεσμός του Συμβούλου Καθηγητή στα ΕΠΑ.Λ.».

 

Ο συγκεκριμένος θεσμός που υλοποιείται στο πλαίσιο του Προγράμματος «Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑ.Λ.» αποτελεί μια καινοτόμο δράση που απευθύνεται σε όλους τους μαθητές της Α΄ τάξης των Επαγγελματικών Λυκείων και στοχεύει αφενός στη συστηματική υποστήριξή τους στη σχολική ζωή και αφετέρου στη δημιουργία θετικού κλίματος στη σχολική κοινότητα.

 

Στις κύριες αρμοδιότητες και στα καθήκοντα του «Συμβούλου Καθηγητή» εντάσσονται:
- Η αποδοχή, υποστήριξη και εξοικείωση των νεοεισερχόμενων μαθητών στο σχολικό περιβάλλον με στόχο την ομαλή προσαρμογή τους.
- Η οικοδόμηση σχέσεων εμπιστοσύνης μεταξύ εκπαιδευτικών και μαθητών, ώστε να αποφευχθούν οι συγκρούσεις και να βελτιωθεί το σχολικό κλίμα.
- Η ανάπτυξη δράσεων για την ομαλή και απρόσκοπτη επικοινωνία και συνεργασία μεταξύ εκπαιδευτικών και μαθητών
- Ο εντοπισμός πιθανών αιτιών που αναστέλλουν τη γνωστική πρόοδο των μαθητών.

Ευχαριστούμε θερμά τον κ. Σιατή Ανδρέα για την άρτια παρουσίαση του θέματος και το χρόνο που διέθεσε για την υποστήριξη των εκπαιδευτικών μας στο νέο αυτό θεσμό.
 

 


Ασφάλεια στο Διαδίκτυο 

 

Σχετική εικόνα

Στα πλαίσια της ενημέρωσης-ευαισθητοποίησης των μαθητών των Α, Β και Γ τάξεων του σχολείου μας σε θέματα που αφορούν την ασφαλή πλοήγησή τους στο Διαδίκτυο, πραγματοποιήθηκαν στις 12, 22 και 25 Νοεμβρίου 2019 αντίστοιχα, ενημερωτικές ομιλίες από τους καθηγητές Πληροφορικής, κ. Παπαθανασίου Λ. (Τομεάρχη), κ. Λουρόπουλο Α και κ. Μαρκή Γ. 

Η ασφαλή και ποιοτική χρήση του διαδικτύου από τα παιδιά δεν είναι ένα θέμα τεχνικό ούτε εξειδικευμένο αλλά βαθιά κοινωνικό καθώς αφορά πλέον στον τρόπο ζωής τους και απαιτείται συντονισμένη δράση ενημέρωσης όχι μόνο των παιδιών αλλά και των γονιών και των εκπαιδευτικών. Παρουσίαση...  

Ιστοσελίδα για Ασφαλές Διαδίκτυο 

 


 

 Δειγματική Διδασκαλία στην Άλγεβρα Α΄ τάξης

 Î‘ποτέλεσμα εικόνας για πινακασ τριωνυμα

Την Τρίτη 12 Φεβρουαρίου 2019,  ο κ. Φραγκούλης Π. εκπαιδευτικός του σχολείου μας πραγματοποίησε στο Α4 τμήμα, δειγματική διδασκαλία στην Άλγεβρα και ειδικότερα στις Ανισώσεις 2ου Βαθμού - Πρόσημο Τριωνύμου.
Στη διδασκαλία παρόντες ήταν ο Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου Δυτικής Ελλάδας κ. Νάκος Κων/νος ΠΕ03, ο οποίος ενθουσιάστηκε από τα αποτελέσματα και τον πρωτότυπο τρόπο διδασκαλίας και δεσμεύτηκε για την από κοινού διοργάνωση δειγματικών διδασκαλιών οι οποίες είναι ενδιαφέρουσες για τους μαθητές και προάγουν τη μαθηματική σκέψη, ο Διευθυντής του σχολείου κ. Φλωρόπουλος Αθανάσιος ΠΕ80 και η κα. Χριστοδούλου Αικατερίνη ΠΕ03.

Οφείλουμε να επισημάνουμε ότι ο κ. Φραγκούλης Π. με επιστημονική πληρότητα, παιδαγωγική ευαισθησία και υπευθυνότητα προσέγγισε τους μαθητές εφαρμόζοντας νέες μεθόδους διδασκαλίας διατηρώντας με τον τρόπο αυτό αμείωτο το ενδιαφέρον τους.  Φωτογραφιες...

 


 

 Δειγματική Διδασκαλία στον Τομέα Πληροφορικής

Σχετική εικόνα 

Την Παρασκευή 1 Φεβρουαρίου 2019, ο κ. Παπαθανασίου Λεωνίδας ΠΕ86 Τομεάρχης Πληροφορικής του σχολείου μας, πραγματοποίησε δειγματική διδασκαλία στο μάθημα "Αρχές Προγραμματισμού Υπολογιστών", της Β τάξης, με τίτλο "Δομή Επιλογής μέσω της Python και Internet of thinks". Τη διδασκαλία παρακολούθησε ο Οργανωτικός Συντονιστής του Περιφερειακού Κέντρου Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού Δυτικής Ελλάδας, Δρ. Παπαδάκης Σπυρίδων ΠΕ86, καθώς και εκπαιδευτικοί των ΕΠΑΛ του νομού μας. Ο κ. Παπαθανασίου με παιδαγωγική συνείδηση, επιστημονική επάρκεια και υπευθυνότητα, ανέπτυξε το συγκεκριμένο θέμα κάνοντας τους μαθητές του, ενεργούς κοινωνούς της νέας γνώσης. Συγχαρητήρια τόσο στον εκπαιδευτικό, όσο και στους μαθητές μας. Παρουσίαση.....   Σχέδιο Μαθήματος...  

  


 Συμμετοχή του σχολείου μας στο Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα UMI-Sci-Ed

 

 

Στα πλαίσια του πιλοτικού ευρωπαϊκού προγράμματος UMI-Sci-Ed που διεξάγεται στο σχολείο μας, ολοκληρώθηκε στις 27-3-2018 η πρώτη σειρά μαθημάτων διάρκειας 6 εβδομάδων από τον υπεύθυνο του προγράμματος, καθηγητή Πληροφορικής, κ. Παπαθανασίου Λεωνίδα.
Το UMI-Sci-Ed απευθύνεται σε Ευρωπαίους νέους ηλικίας 14-16 χρονών. Στόχος του προγράμματος είναι οι "Καινοτόμοι τρόποι για να καταστήσει την εκπαίδευση των επιστημών και την επιστημονική σταδιοδρομία ελκυστική για τους νέους".
Έμφαση δίνεται στη δημιουργία κοινωνιών βασισμένων στη γνώση και την πραγματική χρήση των τεχνολογιών αιχμής όπως ο Διάχυτος Υπολογισμός, ο Κινητός Υπολογισμός και το Διαδίκτυο των Πραγμάτων. 
Οι ευρωπαϊκές χώρες χρειάζονται ως δυνητικούς εργαζόμενους, νέους που μπορούν να σκέφτονται δημιουργικά, να εφαρμόζουν νέες γνώσεις με αποτελεσματικό τρόπο, να γίνονται συνεχώς ανταγωνιστικοί σε ένα πολύ απαιτητικό εργασιακό περιβάλλον και να είναι σε θέση να αντεπεξέλθουν σε όλες τις προκλήσεις που βασίζονται στην εργασία που φέρνει αυτή η γνώση. 
To UMI-Sci-Ed είναι μια επιχειρηματική και πολυεπιστημονική προσπάθεια η οποία προσπαθεί να ενεργοποιήσει νεαρά αγόρια και κορίτσια στην επιστημονική εκπαίδευση ούτως ώστε να αυξηθούν οι προοπτικές τους στην επιλογή μιας σταδιοδρομίας στις τεχνολογίες Διάχυτου, Κινητού Υπολογισμού και Διαδικτύου των Πραγμάτων. 

Διάχυτος Υπολογισμός:Επιτρέπει τη χρήση εφαρμογών λογισμικού από οποιαδήποτε υπολογιστική συσκευή, σε οποιαδήποτε θέση και μορφή.
Κινητός Υπολογισμός:Προσθέτει τη δυνατότητα χρήσης κινητών τηλεφώνων και συσκευών με τη βοήθεια ασύρματων δικτύων.
Διαδίκτυο των Πραγμάτων: Επιτρέπει την ανταλλαγή δεδομένων μεταξύ αντικειμένων του φυσικού κόσμου  που διαθέτουν πρόσβαση στο διαδίκτυο.

Την εργασία : "Δημιουργία web server ψηφοφορίας με UDOO” 

θα τη βρείτε  στο  https://www.facebook.com/robotics2epal/

 


 Ενδοσχολική Επιμόρφωση στο Myschool

Αποτέλεσμα εικόνας για myschool ekpaideysh 

  Υπό την αιγίδα του Δρ. Βετσόπουλου Απόστολου Σχολικού Συμβούλου και Συμβούλου Παιδαγωγικής Ευθύνης του σχολείου μας, τη Δευτέρα 19 Μαρτίου 2018 πραγματοποιήθηκε σεμινάριο με θέμα: «Το Myschool και οι δυνατότητές του» το οποίο παρακολούθησαν καθηγητές του 2ου ΕΠΑΛ Αγρινίου με επιμορφώτρια την κα. Κοντόση Κων/να ΠΕ19. Στη διάρκεια του σεμιναρίου έγινε επίδειξη των δυνατοτήτων του Myschool καθώς και του τρόπου χρησιμοποίησής του από τους υπευθύνους τμημάτων με σκοπό την καταχώρηση των απουσιών και των βαθμολογιών των μαθητών.

  


Δειγματική Διδασκαλία & Επιμορφωτικό Σεμινάριο
για Εκπαιδευτικούς Πληροφορικής

 

Αποτέλεσμα εικόνας για ανεστραμμενη ταξη

Τη Δευτέρα 29 Ιανουαρίου 2018 υλοποιήθηκε στο σχολείο μας α) Δειγματική Διδασκαλία και β) Επιμορφωτική Συνάντηση για τους καθηγητές Πληροφορικής του νομού μας. Οι δράσεις αυτές οργανώθηκαν από τον Δρ. Παπαδάκη Σπ. Σχολικό Σύμβουλο Πληροφορικής. 
Συγχαίρουμε την κα. Γεωργίου Ειρήνη καθηγήτρια Πληροφορικής του σχολείου μας, για την υλοποίηση της δειγματικής διδασκαλίας, στο μάθημα "Βασικά Θέματα Πληροφορικής" της Β' ΕΠΑ.Λ. και στην ενότητα "Λογικές Πράξεις και άλγεβρα Boole", 
γιατί αφενός με παιδαγωγική ευαισθησία και επιστημονική αρτιότητα προσέγγισε τη θεματική ενότητα που παρουσίασε και αφετέρου τέτοιες δράσεις είναι αναγκαίες για τη βελτίωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας.

Στη συνέχεια ακολούθησε τρίωρο επιμορφωτικό σεμινάριο με θέμα "Διδασκαλία μαθημάτων Πληροφορικής με το μοντέλο της Ανεστραμμένης Τάξης και αξιοποίηση διαδραστικών βίντεο" με επιμορφωτές τους κ. Δρ. Παπαδάκη Σ. Σχολικό Σύμβουλο ΠΕ19 και τους τεχνικούς ΚΕΠΛΗΝΕΤ Αιτ/νίας, κ. Αραπογιάννη Ε. και Κουμπαρούλη Γ. Στην επιμόρφωση παραβρέθηκαν καθηγητές πληροφορικής Γυμνασίων και ΕΠΑ.Λ. του νομού μας.

  


Επίδειξη 3D Printer

3d Εκτύπωση

Στις 15 Νοεμβρίου 2016μαθητές των τμημάτων Α1 και Α2 του 5ου ΓΕΛ Αγρινίου επισκέφτηκαν το σχολείο μας στα πλαίσια του μαθήματος Εφαρμογές Πληροφορικής, για να παρακολουθήσουν  επίδειξη των δυνατοτήτων του 3D εκτυπωτή. 
Την επίδειξη πραγματοποίησε ο καθηγητής Πληροφορικής κ. Μαρκής Γ. 
 


Ενδοσχολική Επιμόρφωση

 

Τη Δευτέρα 3 Οκτωβρίου 2016 πραγματοποιήθηκε στο αμφιθέατρο του σχολείου μας ενδοσχολική επιμόρφωση με θέμα: "Δημιουργία Δελτίων επικοινωνίας σχολείου-γονέων για ενημέρωση απουσιών".

 Ο εισηγητής κ. Λουρόπουλος Αθανάσιος καθηγητής πληροφορικήςκατέδειξε με απλό και κατανοητό τρόπο την αναγκαιότητα, αλλά και την ευκολία χρήσης της εφαρμογής που σχεδίασε ο ίδιος στο Excel. 


Δειγματική Διδασκαλία στην Πληροφορική 

 

Την Τρίτη 12 Ιανουαρίου 2016, ο εκπαιδευτικός του σχολείου μας κ. Μαρκής Γεώργιος ΠΕ20, πραγματοποίησε δειγματική διδασκαλία  στην ειδικότητα "Τεχνικός Η/Υ και Δικτύων Η/Υ" του τομέα Πληροφορικής και ειδικότερα στο μάθημα "Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφών Υλικού και Λογισμικού", με τίτλο "Κάρτες Γραφικών". Τη διδασκαλία παρακολούθησε ο Σχολικός Σύμβουλος Πληροφορικής κ. Παπαδάκης Σ. ΠΕ19, καθώς και αρκετοί εκπαιδευτικοί των ΕΠΑΛ του νομού μας. Ο κ. Μαρκής με παιδαγωγική συνείδηση, επιστημονική επάρκεια και υπευθυνότητα, ανέπτυξε το συγκεκριμένο θέμα κάνοντας τους μαθητές του, ενεργούς κοινωνούς της νέας γνώσης. Συγχαρητήρια τόσο στον εκπαιδευτικό, όσο και στους μαθητές μας. Διδακτική Πρακτική. 


Δειγματική Διδασκαλία στα Μαθηματικά (3/3/2015)

  

Στις 3 Μαρτίου 2015 πραγματοποιήθηκε δειγματική διδασκαλία από τον εκπαιδευτικό του σχολείου μας κ. Καποδίστρια Νικόλαο ΠΕ03 στο μάθημα της Άλγεβρας, με θέμα "Εισαγωγή στην έννοια της συνάρτησης". Η διδασκαλία διοργανώθηκε σε συνεργασία με το σχολικό σύμβουλο Μαθηματικών κ. Νάκο Κων/νο. Παρεβρέθηκαν επίσης μαθηματικοί σχολείων Δ/θμιας Εκπ/σης της πόλης μας.

 Ο τρόπος που προσέγγισε τους μαθητές και το θέμα ο κ. Καποδίστριας απέδειξε ότι η ευαισθησία, η ανθρωπιά και η επιστημονικότητα, αποτελούν εχέγγυα για τη βελτίωση της μαθησιακής διδασκαλίας και της κοινωνίας γενικότερα. Θερμά συγχαρητήρια στον κ. Καποδίστρια και ευελπιστούμε σε επανάληψη.

 WP 20150303 10 11 29 Pro  WP 20150303 10 11 52 Pro  WP 20150303 10 12 12 Pro


Επιμορφωτικό Σεμινάριο (28/11/2014)

 Στο πλαίσια της δράσης ΣΤΗΡΙΖΩ με τη συνεργασία του ΙΤΥΕ, την εποπτεία και καθοδήγηση του κ. Παπαδάκη Σπ., Σχολικού Συμβούλου Πληροφορικής Ν. Αιτ/νίας, πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας την Παρασκευή 28 Νοεμβρίου 2014, 15:00 - 20:00, επιμορφωτικό σεμινάριο με θέμα:

"Διαδραστικοί Πίνακες & ΣΕΠΕΗΥ με Windows 2003"

 Το σεμινάριο το παρακολούθησαν οι Σχολικοί Σύμβουλοι  Μαθηματικών (ΠΕ03) κ. Νάκος Κ.  και  Φυσικών (ΠΕ04) κ. Τσερέμογλου Π., Διευθυντές σχολείων, καθηγητές Πληροφορικής και άλλων ειδικοτήτων. 


Δειγματική Διδασκαλία Πληροφορικής  (18-11-2014)

Είναι κοινός τόπος ότι οι δειγματικές διδασκαλίες προβληματίζουν και ευαισθητοποιούν τους εκπαιδευτικούς, προάγοντάς τους παιδαγωγικά και επιστημονικά. Στο σχολείο μας με πρωτοβουλία του κ. Παπαδάκη Σπυρίδωνα Σχολικού Συμβούλου Πληροφορικής Ν. Αιτ/νίας, διοργανώθηκε και πραγματοποιήθηκε δειγματική διδασκαλία από την κα. Γεωργίου Ειρήνη ΠΕ20, την οποία παρακολούθησαν οι εκπαιδευτικοί Πληροφορικής των ΕΠΑ.Λ. του νομού μας.

Ο κ. Παπαδάκης και οι συνάδελφοι συγχάρηκαν την κα. Γεωργίου για τη διδασκαλία της και ακολούθησε σχετική συζήτηση.  Την συγχαίρουμε και εμείς και αναμένουμε και νέες τέτοιες πρωτοβουλίες στο μέλλον.   


 ΟΜΙΛΙΑ 

Τη Δευτέρα 31 Μαρτίου 2014 στις 18:30 στο αμφιθέατρο του σχολείου μας, ύστερα από πρόσκληση του Διευθυντή κ. Φλωρόπουλου Α., πραγματοποιήθηκε εκδήλωση - ομιλία στους γονείς των μαθητών μας με θέμα:  " Κίνδυνοι που ελοχεύουν στο Διαδίκτυο".

Η ομιλία έγινε από τον καθηγητή Πληροφορικής κ. Κουμπαρούλη Γ. και ήταν το επιστέγασμα μιας σειράς ομιλιών - προσπαθειών που αφορούσαν την προστασία των μαθητών μας από τους κινδύνους που ελοχεύουν στο Διαδίκτυο και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η ανταπόκριση του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων ήταν πολύ θετική.


 Δειγματική διδασκαλία Μαθηματικών

Η κα. Τασοπούλου Αγγελική εκπ/κός του σχολείου μας, ειδικότητας Μαθηματικός κλάδου ΠΕ03, πραγματοποίησε σε τμήμα της Α2 τάξης του σχολείου μας,  στις 10/04/2013,  δειγματική διδασκαλία στο μάθημα της ημέρας. Στη  διδασκαλία παρόντες ήταν ο Σύμβουλος Μαθηματικών Ν. Αιτ/νίας, κ. Νάκος Κων/νος, ο Σχολικός Σύμβουλος Α-θμιας κ. Μαστρογιάννης  Αλέξιος, η Υποδ/ντρια  κα Ρούμπου Ελισάβετ, η μαθηματικός του σχολείου μας κα. Αγγελίδη Ειρήνη, η κα Φουρνιώτη  και ο κ. Βλάχος Αριστοτέλης.

Οφείλουμε να επισημάνουμε ότι η κα. Τασοπούλου Α. εκπαιδευτικός με επιστημονική πληρότητα, παιδαγωγική ευαισθησία και υπευθυνότητα προσέγγισε τους μαθητές εφαρμόζοντας νέες μεθόδους διδασκαλίας που στηρίζονται στη χρήση διαδραστικού πίνακα και του λογισμικού  GeoGebra.

  Ο κ. Νάκος Κ. ενθουσιάστηκε για τα αποτελέσματα και τον πρωτότυπο τρόπο διδασκαλίας και δεσμεύτηκε ότι θα οργανώσουμε από κοινού δειγματικές διδασκαλίες που είναι ελκυστικές για τους μαθητές και προάγουν τη μαθηματική σκέψη.


Εσωτερική επιμόρφωση σε εκπαιδευτικό λογισμικό - UBUNTU 

Αποτέλεσμα εικόνας για ubuntu

Ο κ. Παπαθανασίου Λεωνίδας, καθηγητής πληροφορικής ΠΕ20 και Τομεάρχης του ΣΕΚ Αγρινίου, υπό την εποπτεία του κ. Παπαδάκη Σπυρίδωνα, Σχολικό Σύμβουλο Πληροφορικής ΠΕ19 Ν. Αιτ/νίας, στις 4 και 5 Απριλίου 2013, διοργάνωσαν εσωτερική  επιμόρφωση στο σχολείο μας,  με θέμα  «Ανοιχτό λογισμικό UBUNTU» και αναλυτικότερα:

  1. Παρουσίαση του Ubuntu.
  2. Εργασία - εξοικείωση με το λειτουργικό.
  3. Λογισμικά και  δυνατότητες που παρέχονται από το λογισμικό.

Συμμετείχαν τριάντα εκπ/κοί  του σχολείου μας, οι οποίοι ενθουσιάστηκαν και αγκάλιασαν την πρωτοβουλία αυτή. Η άμεση αποδοχή της, αποδεικνύει τη δίψα των εκπ/κών μας για επιμόρφωση και αναβάθμιση της εκπαιδευτικής πράξης με σύγχρονες τεχνολογίες.

Ο κ Παπαθανασίου σε συνεργασία με τον κ. Μαρκή αναβάθμισαν το εργαστήριο πληροφορικής εγκαθιστώντας το ελεύθερο λογισμικό. Με δική του πρωτοβουλία επιμόρφωσε τους συναδέλφους  διαφόρων ειδικοτήτων στο παραπάνω λογισμικό.

Η επιστημονική κατάρτιση, η συναδελφική αλληλεγγύη και η εργατικότητα του συναδέλφου τιμούν τον ίδιο και κάνουν τους μετέχοντες κοινωνούς της προσφοράς του.

 Ευελπιστούμε  να επαναληφθούν  τέτοιες πρωτοβουλίες με την ίδια επιτυχία!!!!!


Ασφαλής Πλοήγηση στο Διαδίκτυο 27-02-2013

Με αφορμή τον φετινό και πρώτο επετειακό (10ετή) εορτασμό της Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου, διοργανώσαμε στο σχολείο μας (2ο ΕΠΑ.Λ. Αγρινίου), στις 27 Φεβρουαρίου 2013, ενημερωτική διάλεξη με θέμα :

 Ασφαλής Πλοήγηση στο διαδίκτυο

 Η διοργάνωση και η πραγματοποίηση της διάλεξης έγινε από τους καθηγητές του σχολείου μας κ. Κουμπαρούλη Γεώργιο και Τάγιο Θωμά ειδικότητας Πληροφορικής.

Την ομιλία την παρακολούθησαν οι μαθητές της Γ  τάξης και θα ακολουθήσουν  δύο μονόωρες ομιλίες για την Α  και Β  τάξη του σχολείου μας αντίστοιχα.

Η παρουσίαση  ήταν πραγματικά ενδιαφέρουσα, ουσιαστική και χρησιμοποιήθηκε οπτικοακουστικό υλικό. Οι μαθητές παρακολούθησαν με προσήλωση και συμμετείχαν σε όλη τη διάρκεια της διάλεξης.

Οι κ.κ. Κουμπαρούλης και Τάγιος επισήμαναν ότι το ηλεκτρονικό έγκλημα στην εποχή μας είναι ύπουλο, αδιόρατο και οι μαθητές και γενικότερα οι χρήστες του Διαδικτύου οφείλουν να είναι προσεκτικοί γιατί τα ηλεκτρονικά ίχνη είναι ανεξίτηλα.

Για να δείτε την παρουσίαση πατήστε ΕΔΩ


Δειγματική Διδασκαλία Πληροφορικής  08-05-2012

Σχετική εικόνα

Ο κ. Τίτης Aγγελος εκπ/κος του σχολείου μας, ειδικότητας Πληροφορικής κλάδου ΠΕ20, στις 08/05/2012, στην Τάξη Β΄, τμήμα Πληροφορικής, πραγματοποίησε δειγματική διδασκαλία στο μάθημα της Συντήρησης Υπολογιστών.
Στη διδασκαλία παρόντες ήταν ο Σύμβουλος Πληροφορικής Ν.Αιτ/νίας, κ Σπυρίδων Παπαδάκης και οι καθηγητές πληροφορικής του σχολείου μας.
Ο κ. Τίτης χρησιμοποίησε αναγνωρισμένες και έγκριτες εκπαιδευτικές μεθόδους για την πραγματοποίηση του μαθήματος καθώς και εκπαιδευτικές πλατφόρμες για δημιουργία και επίλυση ασκήσεων μέσω υπολογιστή με τη χρήση του Διαδικτύου. Η διδασκαλία κρίθηκε άκρως επιτυχημένη και αυτό επισήμενε ο σύμβουλος κ. Παπαδάκης.
Ακολούθησε παιδαγωγική συζήτηση σχετικά με τους τρόπους εκπαίδευσης, και το πώς ο εκαιδευτικός θα βελτιώσει την παρουσία του μέσα στην τάξη. Κατατέθηκαν αξιόλογες προτάσεις από τον κ. σύμβουλο και το ενδιαφέρον των εκπαιδευτικών υπήρξε μεγάλο.

Τέλος δόθηκε υπόσχεση για μελλοντικές παρόμοιες εκδηλώσεις!

 

Δειγματική Διδασκαλία Μαθηματικών  15-02-2012

Ο κ. Καποδίστριας Νικόλαος εκπ/κος του σχολείου μας, ειδικότητας Μαθηματικός κλάδου ΠΕ03, στις 15/02/2012,  στην Τάξη Β΄,  τμήμα Υγείας 2 πραγματοποίησε δειγματική διδασκαλία στο μάθημα της ημέρας.

 Στη  διδασκαλία παρόντες ήταν ο Σύμβουλος Μαθηματικών Ν.Αιτ/νίας, κ Νάκος Κων/νος, ο Δ/ντής του Σχολείου, η Υποδ/ντρια  κα Ρούμπου και οι μαθηματικοί του σχολείου μας κ. Νικολόπουλος, κα Τασοπούλου και κ. Σπυρόπουλος.

Οφείλουμε να επισημάνουμε ότι ο κ. Καποδίστριας με ιδιαίτερη παιδαγωγική ευαισθησία προσέγγισε τους μαθητές και η μέθοδος διδασκαλίας που ακολούθησε ήταν η ενδεδειγμένη για την επίτευξη των στόχων του μαθήματος. Ο κ. Νάκος ενθουσιάστηκε για τα αποτελέσματα και τον τρόπο διδασκαλίας και ακολούθησε συζήτηση σχετικά με την προαγωγή της μαθηματικής σκέψης.  


Δημιουργία Βίντεο με τα αξιοθέατα του Αγρινίου

για συμμετοχή σε διαγωνισμό του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου (28 Μαρτίου 2012)

Μετά από συνεργασία μαθητών με καθηγητές του σχολείου μας, δημιουργήθηκε το παρακάτω πολύ αξιόλογο βίντεο,

μέσα από τα 5 λεπτά του οποίου, παρουσιάζονται τα πιο σημαντικά αξιοθέατα της πόλης του Αγρινίου

Αξίζουν πολλά μπράβο γι αυτή την προσπάθεια!!

 

Δείτε το Βίντεο.

 

 

 

 

We have 10 guests and no members online