Νομοθεσία (Εγκύκλιοι, ΦΕΚ, κλπ)
ΦΕΚ 5130/τ.Β΄/10-09-2024 που δημοσιεύθηκε με υπ’ αριθμ. 102791/ΓΔ4/10-09-2024 Κοινή Υπουργική Απόφαση με θέμα:
«Ρύθμιση θεμάτων που αφορούν στην έναρξη και λήξη του σχολικού και διδακτικού έτους, στις αργίες, στις διακοπές, στις εγγραφές, στις μετεγγραφές, στη φοίτηση, στις απουσίες, στα παιδαγωγικά μέτρα, στον χαρακτηρισμό της διαγωγής και στην οργάνωση των σχολικών μονάδων της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης»
Για να δείτε το έγγραφο κάντε κλικ εδώ : ΦΕΚ_5130
Πανελλαδικές Εξετάσεις Σχολ. Έτους 2024 - 2025
ΦΕΚ 6584 Β 2024_4η ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΚΥΑ ΛΙΜΕΝΙΚΟΥ
Η εγκύκλιος για την προφορική ή γραπτή εξέταση υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή ειδικές μαθησιακές δυσκολίες,για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2025
ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΗΣ-ΔΗΛΩΣΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΓΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΕΠΑΛ ΕΤΟΥΣ 2025
Κάντε κλικ εδώ για να δείτε την εγκύκλιο (pdf)
Σχολικό Έτος 2021-22
Υποβολή μηχανογραφικού δελτίου (Μ.Δ.) για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
και παράλληλου μηχανογραφικού δελτίου (Π.Μ.Δ.) για εισαγωγή στα ΔΙΕΚ, έτους 2022
Από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται ότι οι διαδικασίες για την υποβολή των Μηχανογραφικών Δελτίων (Μ.Δ. και Π.Μ.Δ) έτους 2022 ξεκινούν από την Παρασκευή 8 Ιουλίου 2022 και λήγουν την Δευτέρα 18 Ιουλίου 2022.
Από την Παρασκευή 8 Ιουλίου 2022, οι υποψήφιοι, χρησιμοποιώντας τον προσωπικό κωδικό ασφαλείας τους (password) που έχουν ήδη αποκτήσει ή αποκτούν αυτές τις μέρες, θα μπορούν να επισκέπτονται την ηλεκτρονική διεύθυνση https://michanografiko.it.minedu.gov.gr/ και να επιλέγουν το Μηχανογραφικό Δελτίο (Μ.Δ) για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση ή/ και το Παράλληλο Μηχανογραφικό Δελτίο (Π.Μ.Δ) για εισαγωγή στα Δημόσια ΙΕΚ. Περισσότερα...
Για οποιαδήποτε πληροφορία, υποστήριξη, ακόμα και χρήση υπολογιστή που τυχόν δεν διαθέτουν, οι υποψήφιοι θα μπορούν να απευθύνονται στα Λύκειά τους, τα οποία θα είναι ανοιχτά στις ημέρες με τις προγραμματισμένες εφημερίες κάθε Λυκείου και επιπλέον την Τετάρτη 13-7-2022 και την Δευτέρα 18-7-2022.
Πίνακες με τις Ελάχιστες Βάσεις Εισαγωγής (Ε.Β.Ε.) 2022
Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνει σήμερα, τους πίνακες με τις Ελάχιστες Βάσεις Εισαγωγής (Ε.Β.Ε.) που αντιστοιχούν σε κάθε Σχολή ή Τμήμα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, προκειμένου οι υποψήφιοι οι οποίοι συμμετείχαν στις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2022 τόσο των ΓΕΛ όσο και των ΕΠΑΛ να ενημερωθούν.
Υπενθυμίζεται ότι οι Ε.Β.Ε. προκύπτουν από τις μέσες επιδόσεις των υποψηφίων ανά Επιστημονικό Πεδίο/Τομέα σε συνδυασμό με τους συντελεστές που όρισαν οι ίδιες οι Σχολές/Τμήματα των Πανεπιστημίων. Δηλαδή μια Σχολή/Τμήμα μπορεί να έχει επιλέξει ως Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής το 80% ή το 120% της μέσης επίδοσης των υποψηφίων ή οποιαδήποτε από τις ενδιάμεσες τιμές. Όπως, επίσης, μπορεί να έχει επιλέξει και για το/τα εμπλεκόμενο/-α Ειδικό/-ά Μάθημα/-τα ως Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής Ειδικού Μαθήματος ή Ειδικών Μαθημάτων το 70% ή το 110% της μέσης επίδοσης των υποψηφίων ή οποιαδήποτε από τις ενδιάμεσες τιμές μεταξύ αυτού του διαστήματος.
Επισημαίνεται ότι μαζί με τις Ε.Β.Ε. εμφανίζονται και ο συντελεστής της κάθε Ε.Β.Ε., το Ειδικό Μάθημα ή πρακτική δοκιμασία – εφόσον απαιτείται για την εισαγωγή σε συγκεκριμένες Σχολές ή Τμήματα – και τέλος ο αντίστοιχος συντελεστής Ε.Β.Ε. Ειδικού Μαθήματος.
Ο πίνακας με τις ΕΒΕ σχολών ΕΠΑΛ σε μορφή xls
Βαθμολογίες Ειδικών Μαθημάτων 2ου ΕΠΑΛ Αγρινίου
Δελτίο Τύπου
Ο Σύλλογος Διδασκόντων του 2ου ΕΠΑΛ Αγρινίου συγχαίρει θερμά τους τελειόφοιτους και απόφοιτους του σχολείου που πέτυχαν υψηλή βαθμολογία, εφαλτήριο για την υλοποίηση των ονείρων τους και εύχεται να επιτύχουν στην πρώτη επιλογή τους και να συνεχίσουν τα όνειρά τους με υγεία.
Αξίζει να σημειωθεί ότι τρεις πρώτοι του Τομέα Υγείας, Πρόνοιας και Ευεξίας πέτυχαν μέσο όρο βαθμολογίας 19.75, 19.33 και ο τρίτος 18.43.
Η σκληρή δουλειά, η μεθοδικότητα και η ψυχική δύναμη των μαθητών μας, υπό την πολύτιμη καθοδήγηση των εκπαιδευτικών και με την αμέριστη συμπαράσταση των οικογενειών τους, απέδωσαν καρπούς, σε μια δύσκολη περίοδο για τη χώρα, δίνοντας ένα ηχηρό μήνυμα αισιοδοξίας για το μέλλον.
Θερμά συγχαρητήρια και πολλές ευχές για καλή πρόοδο καλές επιλογές σε όλους τους μαθητές, ακόμα και σε όσους δεν κατάφεραν να πετύχουν ικανοποιητική βαθμολογία. Η ζωή είναι μπροστά για όλους τους νέους ανθρώπους και έτσι με υπομονή, πίστη και σκληρή δουλειά όλοι μπορούν να επιτύχουν μακροπρόθεσμα όποιο στόχο και αν έχουν θέσει.
«’Ο,τι δεν συνέβη ποτέ είναι ό,τι δεν ποθήσαμε αρκετά»
Νίκος Καζαντζάκης
Σας επισυνάπτουμε μέσο όρο βαθμολογιών πανελλαδικών μαθημάτων των υποψηφίων-τελειόφοιτων του σχολείου μας του τομέα Υγείας-Πρόνοιας- Ευεξίας και του τομέα Πληροφορικής.
Τομέας Υγείας-Πρόνοιας-Ευεξίας
Δημιουργία κωδικού ασφαλείας για την ηλεκτρονική υποβολή Μηχανογραφικού Δελτίου (Μ.Δ.) ΕΠΑ.Λ. για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση και Παράλληλου Μηχανογραφικού Δελτίου (Π.Μ.Δ.) για εισαγωγή σε Δημόσια Ι.Ε.Κ. έτους 2022
Οι διαδικασίες για την υποβολή του Μ.Δ. ΕΠΑΛ για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση και του Π.Μ.Δ. για εισαγωγή σε Δημόσια ΙΕΚ αρχίζουν από την Τρίτη 21 Ιουνίου και θα λήξουν περί τα μέσα Ιουλίου 2022.
Πιο αναλυτικά: Όλοι όσοι ενδιαφέρονται να υποβάλουν Μ.Δ. για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση ή/και Π.Μ.Δ. για εισαγωγή σε Δημόσια ΙΕΚ, θα απευθυνθούν στο ΕΠΑΛ τους από την Τρίτη 21 Ιουνίου για να αποκτήσουν προσωπικό κωδικό ασφαλείας (password). Με αυτόν τον προσωπικό κωδικό θα μπορούν, μετά από την ανακοίνωση των βαθμών των ΕΠΑΛ, να προχωρήσουν αρχικά στην επεξεργασία και τελικά στην οριστική υποβολή, κατόπιν νεότερης εγκυκλίου. Συνεπώς, όλοι οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να προσέλθουν στο Λύκειό τους, για να αποκτήσουν προσωπικό κωδικό ασφαλείας (password), από την Τρίτη 21 Ιουνίου ως και την Πέμπτη 30 Ιουνίου 2022. Περισσότερα...
Ανοίγει η πλατφόρμα για τα αποτελέσματα Πανελλαδικών Εξετάσεων μέσω γραπτού μηνύματος SMS
Τη δυνατότητα ενημέρωσης μέσω γραπτού μηνύματος SMS έχουν και πάλι οι υποψήφιοι των Πανελλαδικών Εξετάσεων, καθώς θα μπορούν να λάβουν γνώση της βαθμολογίας τους αλλά και της σχολής/τμήματος εισαγωγής τους με γραπτό μήνυμα SMS στο κινητό τους τηλέφωνο.
Οι υποψήφιοι μπορούν να καταχωρίσουν ή να επιβεβαιώσουν το κινητό τους τηλέφωνο στη σελίδα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων smsresults.minedu.gov.gr μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης Δημόσιας Διοίκησης gov.gr, σε ειδική εφαρμογή η οποία θα είναι διαθέσιμη από την Παρασκευή 17 Ιουνίου και έως και την Παρασκευή 24 Ιουνίου, αξιοποιώντας τα στοιχεία συμμετοχής τους στις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2022.
Υπενθυμίζεται ότι το κανάλι του κινητού τηλεφώνου λειτουργεί ανεξάρτητα από την εφαρμογή του ΥΠΑΙΘ results.it.minedu.gov.gr, όπου οι υποψήφιοι, πληκτρολογώντας τον οκταψήφιο κωδικό τους και το αρχικό γράμμα από το επώνυμο, το όνομα, το πατρώνυμο και το μητρώνυμο, σε κεφαλαίους χαρακτήρες , θα μπορούν να ενημερωθούν αναλυτικά για τη βαθμολογία τους και τη σχολή εισαγωγής τους.
Εξεταστικά κέντρα ειδικών μαθημάτων έτους 2022 (ξένες γλώσσες-σχέδια-μουσική)
Σας διαβιβάζουμε το Δελτίο Τύπου αναφορικά με τα Εξεταστικά Κέντρα των Ειδικών Μαθημάτων, το οποίο περιλαμβάνει:
Α. Αναλυτικό Πρόγραμμα Εξετάσεων Ειδικών Μαθημάτων για τους υποψηφίους Γενικών και Επαγγελματικών Λυκείων, οι οποίοι έχουν δηλώσει εξέταση σε ένα ή περισσότερα ειδικά μαθήματα,προκειμένου να αποκτήσουν δικαίωμα συμμετοχής στην επιλογή για εισαγωγή το τρέχον έτος σε σχολή ή τμήμα για το οποίο απαιτείται εξέταση σε ένα ή περισσότερα ειδικά μαθήματα.
Β. Εξεταστικά Κέντρα Αγγλικών (έχουν οριστεί από τις οικείες Δ/νσεις ΔΕ)
Γ. Εξεταστικά Κέντρα Ειδικών Μαθημάτων (πλην Αγγλικών)
Δ. Εξεταστικά Κέντρα υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
Ε. Οδηγίες προς τους υποψηφίους.
Εξεταστικά κέντρα Μουσικών Μαθημάτων «Μουσική Εκτέλεση και Ερμηνεία» και «Μουσική Αντίληψη και Γνώση» έτους 2022
Από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων υπενθυμίζεται ότι οι εξετάσεις των μαθημάτων «Μουσική Εκτέλεση και Ερμηνεία» και «Μουσική Αντίληψη και Γνώση», για τους υποψηφίους Γενικών Λυκείων (ΓΕΛ) και Επαγγελματικών Λυκείων (ΕΠΑΛ), προκειμένου να αποκτήσουν δικαίωμα συμμετοχής στην επιλογή για εισαγωγή το 2022 στα Τμήματα Μουσικών Σπουδών του Ιονίου Πανεπιστηµίου, Μουσικής Επιστήµης και Τέχνης του Πανεπιστηµίου Μακεδονίας και Μουσικών Σπουδών του Πανεπιστηµίου Ιωαννίνων, θα διενεργηθούν στα παρακάτω εξεταστικά κέντρα και με βάση το αναλυτικό πρόγραμμα εξετάσεων που έχει ανακοινωθεί.
Διαβιβαστικό...
Οργάνωση και τρόπος διεξαγωγής Επαναληπτικών Πανελλαδικών Εξετάσεων 2022
Εκδόθηκε από το υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων η εγκύκλιος που αφορά στην οργάνωση και στον τρόπο διεξαγωγής των Επαναληπτικών Πανελλαδικών εξετάσεων μαθημάτων έτους 2022. Η εγκύκλιος...
Παράλληλο Μηχανογραφικό: Οι ειδικότητες για την εισαγωγή καταρτιζόμενων στα Δημόσια Ι.Ε.Κ
Καθορίστηκαν οι ειδικότητες για την εισαγωγή καταρτιζόμενων στα Δημόσια Ι.Ε.Κ, οι οποίες θα συμπεριληφθούν στο Παράλληλο Μηχανογραφικό.
1. Ο υποψήφιος δεν έχει περιορισμό στο πλήθος επιλογών Ι.Ε.Κ. και ειδικοτήτων κατά τη συμπλήρωση του Παράλληλου Μηχανογραφικού Δελτίου.
Γενικές Οδηγίες- Δικαιολογητικά-Πρόγραμμα Υγειονομικής εξέτασης
και πρακτικής δοκιμασίας, υποψηφίων Τ.Ε.Φ.Α.Α.
ακαδημαϊκού έτους 2021-2022
στην Πάτρα
Η υγειονομική εξέταση και οι πρακτικές δοκιμασίες (αγωνίσματα) των υποψηφίων για τα Τ.Ε.Φ.Α.Α., θα διεξαχθούν από Τετάρτη 15 Ιουνίου μέχρι και Τρίτη 28 Ιουνίου 2022, στο Παμπελοποννησιακό Στάδιο Πατρών και στο Κολυμβητήριο "Α. Πεπανός", σύμφωνα με το πρόγραμμα.
Πανελλαδικές εξετάσεις υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
Ημερήσιων και Εσπερινών ΕΠΑΛ έτους 2022
Η εξέταση των υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή ειδικές μαθησιακές δυσκολίες που αναφέρονται στο ν.3699/2008 (ΦΕΚ 199 Α΄), όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 28 του ν.4186/2013 (ΦΕΚ 193 Α΄) και με το άρθρο 51 του ν.4547/2018 (ΦΕΚ 102 Α΄), γίνεται σύμφωνα με τις διατάξεις της αριθμ.Φ.251/22806/Α5/26-2-2021 (ΦΕΚ 897 Β΄) Υπουργικής Απόφασης, όπως τροποποιήθηκε με την αριθ.Φ.251/41927/Α5/2022 (ΦΕΚ 1785 Β΄) Υπουργικής Απόφασης. Με την παρούσα εγκύκλιο περιγράφονται με σύντομο τρόπο οι βασικές πτυχές της διαδικασίας της προφορικής εξέτασης των εξεταζόμενων υποψηφίων και επισημαίνονται ορισμένα σημεία της, προκειμένου να ενισχυθεί η αντικειμενικότητα της εξέτασης. Η Εγκύκλιος...
Πρόγραμμα Υγειονομικής εξέτασης και πρακτικής δοκιμασίας, υποψηφίων Τ.Ε.Φ.Α.Α. ακαδημαϊκού έτους 2021-2022
με έδρα τα Ιωάννινα
Η υγειονομική εξέταση και οι πρακτικές δοκιμασίες (αγωνίσματα) των υποψηφίων για τα Τ.Ε.Φ.Α.Α., θα διεξαχθούν από 15 Ιουνίου μέχρι και 28 Ιουνίου 2022 (εκτός Σαββατοκύριακου), στο Εθνικό Στάδιο Ιωαννίνων "Ζωσιμάδες" (Φώτου Τζαβέλλα 18) και στο κολυμβητήριο του Π.Ε.Α.Κ Ιωαννίνων (8ης Μεραρχίας 24) σύμφωνα με το πρόγραμμα.
Υποβολή ηλεκτρονικού Μηχανογραφικού Δελτίου υποψηφίων
που πάσχουν από σοβαρές παθήσεις
για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
ακαδημαϊκού έτους 2022 - 2023 σε ποσοστό 5%
Από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώθηκε ότι οι υποψήφιοι που πάσχουν από σοβαρές παθήσεις μπορούν να υποβάλουν ηλεκτρονικά, μέσω Διαδικτύου, Μηχανογραφικό Δελτίο με τις προτιμήσεις Τμημάτων και Σχολών που επιθυμούν να εισαχθούν στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση το ακαδημαϊκό έτος 2022-2023, σε ποσοστό 5% επιπλέον των θέσεων εισακτέων, από την Τρίτη 17 Μαΐου μέχρι και Πέμπτη 26 Μαΐου 2022 και ώρα 23:59. Η εφαρμογή του Μηχανογραφικού Δελτίου θα είναι προσβάσιμη κατά τις ανωτέρω ημερομηνίες όλο το 24ωρο στην ηλεκτρονική πλατφόρμα:
https://exams-severeillness.it.minedu.gov.gr/
Για περισσότερες πληροφορίες για τη διαδικασία και τα δικαιολογητικά πατήστε εδώ..
«Δελτίο τύπου για την υγειονομική εξέταση και πρακτική δοκιμασία
των υποψηφίων για εισαγωγή στα ΤΕΦΑΑ ακαδημαϊκού έτους 2022-2023».
Στο Δελτίο τύπου που διαβιβάστηκε από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων αναφέρονται οι Δ/νσεις Δ/θμιας Εκπαίδευσης στις οποίες θα λειτουργήσουν οι επιτροπές υγειονομικής εξέτασης και πρακτικής δοκιμασίας για εισαγωγή στα ΤΕΦΑΑ ακαδημαϊκού έτους 2022-2023, όπως και τα απαραίτητα δικαιολογητικά με τα οποία θα πρέπει να είναι εφοδιασμένοι οι υποψήφιοι κατά την προσέλευσή τους σε αυτές.
Η υγειονομική εξέταση και πρακτική δοκιμασία (Αγωνίσματα) των υποψηφίων για τα Τ.Ε.Φ.Α.Α., θα διεξαχθούν από την Τετάρτη 15 Ιουνίου 2022 μέχρι και την Τρίτη 28 Ιουνίου 2022. Δελτίο Τύπου
Προκήρυξη Εισαγωγής στις Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού Ακαδ. Έτους 2022-2023
Δημοσιεύτηκε η προκήρυξη που αφορά στην εισαγωγή σπουδαστών στις Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού (Α.Ε.Ν.). Όλοι οι υποψήφιοι/ες, από 19-04-2022 μέχρι και 19-05-2022 ημέρα Πέμπτη, πρέπει να υποβάλλουν ηλεκτρονικά αίτηση και στη συνέχεια ακολουθώντας τις σχετικές οδηγίες να υποβάλουν, αυτοπροσώπως ή με εξουσιοδοτημένο πρόσωπο σε οποιαδήποτε Α.Ε.Ν., τα απαραίτητα δικαιολογητικά σύμφωνα με την προκήρυξη. Η Αίτηση...
Διαβάστε εδώ την προκήρυξη
Δημοσιεύτηκε η προκήρυξη του διαγωνισμού για την εισαγωγή φοιτητών στη Σχολή Αξιωματικών και σπουδαστών στη Σχολή Πυροσβεστών της Πυροσβεστικής Ακαδημίας, με το σύστημα των εξετάσεων σε πανελλαδικό επίπεδο, το ακαδημαϊκό έτος 2022 – 2023. Οι υποψήφιοι πρέπει να συμπληρώσουν και να καταχωρήσουν ηλεκτρονικά την αίτηση-υπεύθυνη δήλωση σε ηλεκτρονική εφαρμογή που θα λειτουργήσει ειδικά για το Διαγωνισμό, στην ιστοσελίδα του Πυροσβεστικού Σώματος, www.fireservice.gr, από Τετάρτη 23/03/2022 έως και το Σάββατο 09/04/2022 (συμπεριλαμβανομένου του Σαββατοκύριακου). Η εκτυπωμένη αίτηση και τα απαραίτητα δικαιολογητικά όπως αυτά περιγράφονται στην προκήρυξη, υποβάλλονται από τους υποψήφιους από την Τετάρτη 23/03/2022 έως και Κυριακή 10/04/2022 είτε με συστημένη επιστολή, είτε αυτοπροσώπως στη διεύθυνση της Πυροσβεστικής Ακαδημίας.
Προσόντα, προϋποθέσεις και διαδικασίες εισαγωγής σπουδαστών στην
Πυροσβεστική Ακαδημία με το σύστημα των Πανελλαδικών εξετάσεων
Δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης το νέο Προεδρικό Διάταγμα, το οποίο ορίζει τα προσόντα, τις προϋποθέσεις, τα κωλύματα κατάταξης, τις κατηγορίες υποψηφίων και τη διαδικασία για την εισαγωγή σπουδαστών στη Σχολή Πυροσβεστών και φοιτητών στη Σχολή Αξιωματικών της Πυροσβεστικής Ακαδημίας με το σύστημα των εξετάσεων σε πανελλαδικό επίπεδο. Το ΦΕΚ...
Συντελεστές βαρύτητας Πανελλαδικά
Εξεταζόμενων μαθημάτων ΕΠΑ.Λ.
Με εγκύκλιό του το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων γνωστοποιεί τη δημοσίευση στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως της υπ ́ αριθμ. Φ.153.1/148498/Α5/18-11-2021 (ΦΕΚ 5400 Β’) Υ.Α. που αφορά στον καθορισμό των συντελεστών βαρύτητας των πανελλαδικά εξεταζόμενων μαθημάτων ΕΠΑΛ, και της Φ.253.1/148469/Α5/18-11-2021 (ΦΕΚ 5399 Β ́) Υ.Α. που αφορά στον καθορισμό των συντελεστών βαρύτητας των πανελλαδικά εξεταζόμενων μαθημάτων ΕΠΑΛ, ειδικών μαθημάτων και πρακτικών δοκιμασιών για εισαγωγή στην Τριτ/θμια Εκπ/ση το ακαδημαϊκό έτος 2022- 2023 και εφεξής.
Προκήρυξη Διαγωνισμού για την Εισαγωγή Σπουδαστών στις Σχολές Αξιωματικών και Αστυφυλάκων της Ελληνικής Αστυνομίας με το Σύστημα των Πανελλαδικών Εξετάσεων
Δημοσιεύτηκε η προκήρυξη που αφορά την εισαγωγή σπουδαστών στις σχολές αξιωματικών και αστυφυλάκων της Ελληνικής Αστυνομίας. Η κατάθεση των δικαιολογητικών από τους υποψήφιους θα πρέπει να γίνει αυτοπροσώπως, μέχρι 27-2-2022 ώρα 15.00 στο Αστυνομικό Τμήμα του τόπου κατοικίας τους. Η προκήρυξη
Προκήρυξη εισαγωγής Ιδιωτών στις Σχολές Δοκίμων Σημαιοφόρων
Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. και Δοκίμων Λιμενοφυλάκων
Ακαδ. Έτους 2022-23 με το σύστημα των Πανελλαδικών εξετάσεων
Εκδόθηκε από το υπουργείο Ναυτιλίας η εγκύκλιος για την εισαγωγή των υποψηφίων στις Σχολές Δοκίμων Σημαιοφόρων Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. και Δοκίμων Λιμενοφυλάκων με το σύστημα των Πανελλαδικών Εξετάσεων.Οι υποψήφιοι πρέπει να συμπληρώνουν Ηλεκτρονικά την Αίτηση – Υπεύθυνη Δήλωση από 04/02/2022 ημέρα Παρασκευή έως και 18/02/2022 ημέρα Παρασκευή.
Η διαδικασία υποβολής, καθώς και τα απαιτούμενα δικαιολογητικά θα διεκπεραιώνονται Εξ' ολοκλήρου Ηλεκτρονικά, σύμφωνα με τις οδηγίες της προκήρυξης. Η Προκήρυξη...
Ηλεκτρονική Υποβολή Αιτήσεων Υποψηφίων
Η προκήρυξη για την εισαγωγή των υποψηφίων
στις Στρατιωτικές Σχολές
Δημοσιεύτηκε η προκήρυξη του διαγωνισμού για την εισαγωγή σπουδαστών στα Ανώτατα Στρατιωτικά Εκπαιδευτικά Ιδρύματα και στις Ανώτερες Στρατιωτικές Σχολές Υπαξιωματικών για το Ακ. Έτος 2022-23 με το σύστημα των Πανελλαδικών Εξετάσεων.
Η υποβολή της Αίτησης και των απαιτούμενων δικαιολογητικών θα ξεκινήσει από την Τρίτη 1 Φεβρουαρίου 2022 και ώρα 08:00 έως την Παρασκευή 18 Φεβρουαρίου 2022 και ώρα 24:00 και θα γίνεται ηλεκτρονικά, μέσω σχετικής εφαρμογής στην διεύθυνση https://www.asei-assy.mil.gr/ .
Ο/Η υποψήφιος/α εγγράφεται στην εφαρμογή χρησιμοποιώντας τη διεύθυνση του ηλεκτρονικού του ταχυδρομείου (e-mail) και διαχειρίζεται προσωπικά την αίτησή του/της (επεξεργασία, προσωρινή αποθήκευση, οριστικοποίηση, μεταφόρτωση εγγράφων, αποστολή) πλήρως ηλεκτρονικά.
Η εφαρμογή περιλαμβάνει αναλυτικές οδηγίες συμπλήρωσης της αίτησης και υποβολής των δικαιολογητικών και είναι διασυνδεμένη με αντίστοιχο ηλεκτρονικό κόμβο του ΥΠΑΙΘ, για την αυθεντικοποίηση των στοιχείων του υποψηφίου. Περισσότερα στην προκήρυξη...
Συντελεστές Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής (Ε.Β.Ε.) σχολών, τμημάτων ή εισαγωγικών κατευθύνσεων, καθώς και Συντελεστές Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής (Ε.Β.Ε.) ειδικών μαθημάτων και πρακτικών δοκιμασιών πανελλαδικών εξετάσεων 2022
Από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώθηκε ότι υπεγράφη και αποστάλθηκε προς δημοσίευση στο Εθνικό Τυπογραφείο η αριθ.Φ.251/165669/A5/17-12-2021 Υπουργική Απόφαση στην οποία συγκεντρώνονται οι Συντελεστές Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής (Ε.Β.Ε.) Σχολών, Τμημάτων ή Εισαγωγικών Κατευθύνσεων, καθώς και οι Συντελεστές Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής (Ε.Β.Ε.) ειδικών μαθημάτων και πρακτικών δοκιμασιών για την συμμετοχή των υποψηφίων των πανελλαδικών εξετάσεων στη διαδικασία επιλογής για εισαγωγή στα Α.Ε.Ι., στις Α.Ε.Α., στις σχολές των Α.Σ.Ε.Ι. και Α.Σ.Σ.Υ., στη Σ.Σ.Α.Σ., στις σχολές της Αστυνομικής και Πυροσβεστικής Ακαδημίας, στις Α.Ε.Ν., στις σχολές Δοκίμων Σημαιοφόρων Λιμενικού Σώματος και Λιμενοφυλάκων και στις Α.Σ.Τ.Ε., όπως αυτοί προτάθηκαν από τα Πανεπιστημιακά Ιδρύματα και τα Συναρμόδια Υπουργεία και θα ισχύσουν για τις επόμενες πανελλαδικές εξετάσεις (πανελλαδικές 2022).
Η σχετική απόφαση σε μορφή pdf
Ελάχιστο απαιτούμενο ύψος των υποψηφίων για κατάταξη στην Ελληνική Αστυνομία
"Τα προσόντα των υποψηφίων και οι προκαταρκτικές εξετάσεις, στις οποίες υποβάλλονται, είναι κοινές και για τα δύο φύλα με εξαίρεση το ελάχιστο απαιτούμενο ανάστημα, το οποίο είναι τουλάχιστον ένα μέτρο και εβδομήντα εκατοστά (1,70 μ.) για τους άνδρες και ένα μέτρο και εξήντα τρία εκατοστά (1,63 μ.) για τις γυναίκες".
Με την προωθούμενη ρύθμιση επιχειρείται διαφοροποίηση μόνο ως προς το προσόν του ύψους, ώστε να είναι διαφορετικό για άνδρες και διαφορετικό για τις γυναίκες, λαμβάνοντας υπ’ όψη τις τελευταίες νομολογιακές επί του θέματος εξελίξεις (Συμμόρφωση με τις υπ’ αρ. 902-907/2021 αποφάσεις της Ολομέλειας του Συμβουλίου της Επικρατείας).
Παράταση υποβολής Αίτησης-Δήλωσης για τις πανελλαδικές εξετάσεις μέχρι 15-12-2021
Όπως έχει ήδη ανακοινωθεί από το Υπουργείο Παιδείας, όλοι οι υποψήφιοι (μαθητές και απόφοιτοι) που επιθυμούν να συμμετάσχουν στις πανελλαδικές εξετάσεις 2022 των ΓΕΛ ή των ΕΠΑΛ, πρέπει να υποβάλουν στο Λύκειό τους σχετική Αίτηση-Δήλωση.
Λόγω έντονων καιρικών φαινομένων και για την καλύτερη εξυπηρέτηση των υποψηφίων, η προθεσμία υποβολής της Αίτησης-Δήλωσης παρατείνεται και λήγει οριστικά έως και την Τετάρτη 15 Δεκεμβρίου 2021. Ως τότε όλοι οι υποψήφιοι θα πρέπει να έχουν υποβάλει την Αίτησή τους, μέχρι τη λήξη του ωραρίου λειτουργίας των αντίστοιχων ημερήσιων ή εσπερινών Λυκείων.
Υποβολή Αίτησης–Δήλωσης για συμμετοχή στις
Πανελλαδικές Εξετάσεις των ΓΕΛ ή ΕΠΑΛ έτους 2022
Όπως προβλέπεται από τη νομοθεσία, όλοι οι υποψήφιοι που επιθυμούν να συμμετάσχουν στις Πανελλαδικές εξετάσεις έτους 2022 των Γενικών Λυκείων (ΓΕΛ) και των Επαγγελματικών Λυκείων (ΕΠΑΛ), για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, πρέπει να υποβάλουν στο Λύκειό τους Αίτηση-Δήλωση υποψηφιότητας συμμετοχής στις εξετάσεις αυτές.
Η προθεσμία για φέτος ορίζεται από Τετάρτη 1-12-2021 ως και Δευτέρα 13-12-2021 για όλους τους υποψηφίους που επιθυμούν να συμμετάσχουν στις Πανελλαδικές εξετάσεις των Γενικών Λυκείων (ΓΕΛ) και των Επαγγελματικών Λυκείων (ΕΠΑΛ). Επισημαίνεται ότι η ανωτέρω προθεσμία είναι αποκλειστική και μετά την παρέλευσή της δεν γίνεται δεκτή καμία Αίτηση-Δήλωση. Ο υποψήφιος (μαθητής ή απόφοιτος) μπορεί να προμηθεύεται την Αίτηση – Δήλωση που αναλογεί στην περίπτωσή του είτε από το διαδίκτυο, είτε από το Λύκειό του. Στη συνέχεια θα συμπληρώνει την Αίτηση - Δήλωση σύμφωνα με τις οδηγίες που αναγράφονται στο έντυπο και θα προσέρχεται στο Λύκειό του, για την οριστική ηλεκτρονική υποβολή της. Στην επίσημη ιστοσελίδα του Υπουργείου Παιδείας www.minedu.gov.gr, στο σύνδεσμο ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ, αναρτώνται τα κατά περίπτωση υποδείγματα της Αίτησης-Δήλωσης και οι σχετικές εγκύκλιοι που περιγράφουν πλήρως τη διαδικασία και τα αναλυτικά δικαιολογητικά για κάθε κατηγορία υποψηφίου (ΓΕΛ ή ΕΠΑΛ, μαθητής ή απόφοιτος). Επίσης, αποστέλλονται ήδη στα Λύκεια οι σχετικές εγκύκλιοι με τα αντίστοιχα υποδείγματα της Αίτησης-Δήλωσης.
Έναρξη διαδικασιών για την έκδοση Πιστοποιητικών Επταμελών Επιτροπών υποψηφίων που πάσχουν από σοβαρές παθήσεις
για την Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση το ακαδημαϊκό έτος 2022-2023
Από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώθηκε ότι οι υποψήφιοι με σοβαρές παθήσεις που ενδιαφέρονται για να εισαχθούν στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση το ακαδημαϊκό έτος 2022-2023, καλούνται να αποστείλουν Αίτηση με τα απαραίτητα δικαιολογητικά από την Πέμπτη 25 Νοεμβρίου έως και την Παρασκευή 17 Δεκεμβρίου 2021 σε μια από τις Επταμελείς Επιτροπές οι οποίες έχουν συγκροτηθεί σε 14 Νοσοκομεία της χώρας.
Επισημαίνουμε ότι η υποβολή της αίτησης και των δικαιολογητικών στις ανωτέρω ημερομηνίες, λόγω των ειδικών συνθηκών (COVID-19) θα πρέπει να γίνει ταχυδρομικώς με συστημένη επιστολή και απόδειξη παραλαβής ή ταχυμεταφορά (courier) σε μία μόνο από τις Επταμελείς Επιτροπές των Νοσοκομείων και με καταληκτική ημερομηνία της ταχυδρομικής σήμανσης την Παρασκευή 17 Δεκεμβρίου 2021. Για το σκοπό αυτό οι υποψήφιοι πρέπει να συμβουλεύονται τα στοιχεία ταχυδρομικής αποστολής από τον συνημμένο στην εγκύκλιο πίνακα και εκτός από την ακριβή διεύθυνση του Νοσοκομείου που θα επιλέξουν, θα πρέπει αναφέρουν την ένδειξη «Για την Επταμελή Επιτροπή Εξέτασης δικαιολογητικών υποψηφίων με σοβαρές παθήσεις».
Για την εγκύκλιο (pdf) πατήστε εδώ.
Για την αίτηση (doc) πατήστε εδώ
Καθορισμός συντελεστών βαρύτητας των πανελλαδικά εξεταζόμενων μαθημάτων των Επαγγελματικών Λυκείων
για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση το ακαδημαϊκό έτος 2022-2023 και εφεξής.
Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοίνωσε τις Υπουργικές Αποφάσεις, με τις οποίες καθορίζονται οι συντελεστές βαρύτητας των πανελλαδικά εξεταζόμενων μαθημάτων Γενικού Λυκείου, Επαγγελματικού Λυκείου, των ειδικών μαθημάτων και πρακτικών δοκιμασιών για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, για το ακαδημαϊκό έτος 2022-2023 και εφεξής, όπως αυτοί ορίστηκαν από κάθε Πανεπιστημιακό Ίδρυμα για κάθε Τμήμα/Σχολή/Εισαγωγική Κατεύθυνσή του. Υπενθυμίζεται ότι, σύμφωνα με τον Νόμο 4777/2021 (Α΄25) ο συντελεστής βαρύτητας που αποδίδεται σε κάθε ένα από τα τέσσερα (4) πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα εκφράζεται σε ποσοστό επί τοις εκατό (%) και δεν μπορεί να είναι μικρότερος του 20%. Το άθροισμα των συντελεστών αποδίδει το 100%.
Στις περιπτώσεις των Σχολών, Τμημάτων ή Εισαγωγικών Κατευθύνσεων, η εισαγωγή στις οποίες προϋποθέτει την εξέταση σε ειδικό μάθημα ή πρακτικές δοκιμασίες, ο συντελεστής βαρύτητας που αποδίδεται στο ειδικό μάθημα ή τις πρακτικές δοκιμασίες είναι είτε 10% είτε 20%. Οι Σχολές, Τμήματα ή Εισαγωγικές Κατευθύνσεις, η εισαγωγή στις οποίες προϋποθέτει την εξέταση σε ένα (1) ή δύο (2) ειδικά μαθήματα με επιλογή των υποψηφίων μεταξύ περισσοτέρων, αποδίδουν τον ίδιο συντελεστή βαρύτητας σε όλα τα ειδικά μαθήματα επιλογής, ο οποίος είναι είτε 10% είτε 20%. Στις περιπτώσεις των Σχολών, Τμημάτων ή Εισαγωγικών Κατευθύνσεων, στις οποίες εξετάζονται δύο (2) ειδικά μαθήματα το άθροισμα των συντελεστών βαρύτητας που τους αποδίδονται είναι το 20% και το ποσοστό που αποδίδεται σε κάθε ένα από τα ειδικά μαθήματα δεν μπορεί να είναι μικρότερο του 8%. Τα ποσοστά που αποδίδουν τα ειδικά μαθήματα προστίθενται στο 100% που αποδίδουν τα τέσσερα (4) πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα.
Η ΥΑ για τους συντελεστές βαρύτητας ΕΠΑΛ
Εισαγωγή αθλητών στην Tριτοβάθμια Eκπαίδευση για
το ακαδημαϊκό έτος 2021-2022
Εκδόθηκε από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων η εγκύκλιος που αφορά στην «Εισαγωγή αθλητών στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση για το ακαδημαϊκό έτος 2021-2022». Η εγκύκλιος...
Ύλη Πανελλαδικών Μαθημάτων ΕΠΑΛ σχολ. έτους 2021-22
Σχολικό Έτος 2022-23
Εγκύκλιος 'Εναρξης Λειτουργίας Εφαρμογής Μηχανογραφικού Σχολικής Μονάδας
Εκδόθηκε εγκύκλιος που αφορά στην έναρξη λειτουργίας (από 19/06/2023) της εφαρμογής Μηχανογραφικού Σχολικής Μονάδας για τη δημιουργία κωδικού ασφαλείας των υποψηφίων για την ηλεκτρονική υποβολή Μηχανογραφικού Δελτίου (Μ.Δ.) και Παράλληλου Μηχανογραφικού Δελτίου (Π.Μ.Δ.).
Για να δείτε την εγκύκλιο κάντε κλικ εδώ
Δελτίο Τύπου
Σχετικά με την υγειονομική εξέταση και πρακτική δοκιμασία (αγωνίσματα) των υποψηφίων για
τα ΤΕΦΑΑ ακαδ. έτους 2023-24, με έδρα από τις ΔΔΕ Λάρισας και Τρικάλων.
Δελτίο τύπου Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων
Το πρόγραμμα των πανελλαδικών εξετάσεων 2022-23
Κάντε κλικ εδώ για να το δείτε
Οδηγίες και Πρόγραμμα Υγειονομικής Εξέτασης και Πρακτικής Δοκιμασίας των υποψηφίων για τα ΤΕΦΑΑ , ακαδημαϊκού έτους 2023 - 2024
Για να δείτε τα έγγραφα κάντε κλικ στους Συνδέσμους :
α) Πρόγραμμα-Οδηγίες Α Αθήνας (τροποποίηση)
β) Πρόγραμμα-Οδηγίες Φ.26.5/3800/18-5-2023
δ) Πρόγραμμα - Οδηγίες Δ Αθήνας (Ανακοινοποίηση)
ε) Πρόγραμμα _ Οδηγίες ΔΔΕ Πειραιά
στ) Πρόγραμμα - Οδηγίες ΔΔΕ Ανατ. Αττικής
Δελτίο Τύπου για εισαγωγή στα ΤΕΦΑΑ 2023-24
Σας διαβιβάζουμε το από 5-5-2023 Δελτίο Τύπου , όπου αναφέρονται οι Δ/νσεις Δ/θμιας Εκπαίδευσης που θα λευτουργήσουν
οι επιτροπές εξέτασης και πρακτικής δοκιμασίας για εισαγωγή στα ΤΕΦΑΑ ακαδημαϊκού έτους 2023-24 , όπως και τα
απαραίτητα δικαιολογητικά με τα οποία θα πρέπει να είναι εφοδιασμένοι οι υποψήφιοι κατά την προσέλευσή τους σε αυτές.
Κάντε κλικ εώ για να δείτε το Δελτίο Τύπου (pdf) .
Η απόφαση της υπουργού Ν. Κεραμέως
Από https://www.esos.gr/arthra/82825/o-arithmos-eisakteon-stin-tritovathmia-ekpaideysi
Καθορίστηκε με απόφαση της υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων ο αριθμός εισακτέων σπουδαστών στις Σχολές, τα Τμήματα και τις Εισαγωγικές Κατευθύνσεις των Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (Α.Ε.Ι.), των Ανώτατων Εκκλησιαστικών Ακαδημιών (Α.Ε.Α.), των Ανώτερων Σχολών Τουριστικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.Τ.Ε.) και της ΑΣΠΑΙΤΕ .
Ο συνολικός αριθμός εισακτέων στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα, στην ΑΣΠΑΙΤΕ και στις Ανώτατες Εκκλησιαστικές Ακαδημίες, για το ακαδημαϊκό έτος 2023-2024 ανέρχεται σε 68.574 (στους οποίους θα προστεθούν και οι εισακτέοι στις Στρατιωτικές και Αστυνομικές Σχολές και στις Ακαδημίες της Πυροσβεστικής, του Εμπορικού Ναυτικού και του Λιμενικού Σώματος) από 68.394 πέρσι (αύξηση 180 θέσεων).
Προκήρυξη για την εισαγωγή σπουδαστών σπουδαστριών στις ΑΕΝ 2023-2024
Προκήρυξη για την εισαγωγή συνολικά 1.716 σπουδαστών/σπουδαστριών (860 Πλοιάρχων και 856 Μηχανικών) στις Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού για το ακαδημαϊκό έτος 2023-2024, εκδόθηκε από το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής.
Βήματα για τη συμμετοχή στο διαγωνισμό εισαγωγής στις σχολές της Πυροσβεστικής Ακαδημίας
Εκδόθηκε σήμερα από το Αρχηγείο του Πυροσβεστικού Σώματος η προκήρυξη διαγωνισμού για την εισαγωγή υποψηφίων στις Σχολές Αξιωματικών και Πυροσβεστών της Πυροσβεστικής Ακαδημίας, για το ακαδημαϊκό έτος 2023-2024.
Η ηλεκτρονική υποβολή της Αίτησης – Υπεύθυνης Δήλωσης στην ιστοσελίδα του Πυροσβεστικού Σώματος θα γίνεται από την Δευτέρα 13-03-2023 έως και την Δευτέρα 20-03-2023.
Συντονιστικές Οδηγίες ως προς την Διεξαγωγή των Προκαταρκτικών Εξετάσεων για εισαγωγή στα ΑΣΕΙ-ΣΣΑΣ-ΣΑΝ-ΑΣΣΥ
Για να δείτε τις οδηγίες σχετικά με την διεξαγωγή των Προκαταρκτικών Εξετάσεων (ΠΚΕ) των υποψηφίων, για εισαγωγή τους στα ΑΣΕΙ-ΣΣΑΣ-ΣΑΝ-ΑΣΣΥ ακαδημαϊκού έτους 2023-24, κάντε κλικ εδώ (pdf).
Ενημέρωση για την έκδοση προκήρυξης διαγωνισμού για την εισαγωγή ιδιωτών στις σχολές Αξιωματικών και Αστυφυλάκων της Ελληνικής Αστυνομίας με το σύστημα των Πανελλαδικών Εξετάσεων του ΥΠΑΙΘ.
Κάντε κλικ εδώ για να δείτε την Προθεσμία Υποβολής Δικαιολογητικών (pdf)
Κάντε κλικ εδώ για να δείτε την Προκήρυξη (pdf)
Προθεσμία υποβολής δικαιολογητικών για τη συμμετοχή υποψηφίων στις προκαταρκτικές εξετάσεις των Σχολών Δοκίμων Σημαιοφόρων Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. και Δοκίμων Λιμενοφυλάκων με το σύστημα των Πανελλαδικών Εξετάσεων ακαδημαϊκού έτους 2023-2024.
Κάντε κλικ εδώ για να δείτε την Προθεσμία Υποβολής Δικαιολογητικών (pdf)
Κάντε κλικ εδώ για να δείτε την Προκήρυξη (pdf)
Προκήρυξη Διαγωνισμού Επιλογής Σπουδαστών Ανωτάτων Στρατιωτικών ΕκπαιδευτικώνΙδρυμάτων (ΑΣΕΙ) , [Σχολή Ευελπίδων (ΣΣΕ), Σχολή Ναυτικών Δοκίμων (ΣΝΔ), Σχολή Ικάρων (ΣΙ)] , Στρατιωτικής Σχολής Αξιωματικών Σωμάτων (ΣΣΑΣ), Σχολής Αξιωματικών Νοσηλευτικής (ΣΑΝ), και Ανωτέρων Στρατιωτικών Σχολών Υπαξιωματικών (ΑΣΣΥ), [Σχολή Μονίμων Υπαξιωματικών (ΣΜΥ), Σχολή Μονίμων Υπαξιωματικών Ναυτικού (ΣΜΥΝ) και Σχολή Μονίμων Υπαξιωματικών Αεροπορίας (ΣΜΥΑ)], Ακαδημαϊκού Έτους 2023 -24 - Οδηγίες για Προκαταρκτικές Εξετάσεις (ΠΚΕ).
Πατήστε εδώ για να δείτε την προκήρυξη (pdf) .
Υποβολή δικαιολογητικών για προφορική ή γραπτή εξέταση υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, βάσει του Ν.3699/2008, στις Πανελλαδικές Εξετάσεις ΓΕΛ και ΕΠΑΛ έτους 2023, για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.
Πατήστε εδώ για να ανοίξετε το ΦΕΚ .
Καθορίστηκαν με απόφαση η οποία δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης τα «Γραπτώς Εξεταζόμενα» μαθήματα στις απολυτήριες εξετάσεις της Γ’ τάξης των ΕΠΑ.Λ. στο πλαίσιο της Τράπεζας Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας, η εξεταστέα ύλη και ο τρόπος αξιολόγησης αυτών κατά το σχολικό έτος 2022-2023.
Ειδικότερα:
«Γραπτώς Εξεταζόμενα» μαθήματα
Τα «Γραπτώς εξεταζόμενα» μαθήματα στις απολυτήριες εξετάσεις της Γ’ τάξης των Ημερήσιων και Εσπερινών ΕΠΑ.Λ., στο πλαίσιο της Τράπεζας Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας, είναι τα ακόλουθα:
Εξεταστέα ύλη και τρόπος αξιολόγησης των «Γραπτώς Εξεταζόμενων» μαθημάτων κατά τις απολυτήριες εξετάσεις
Η εξεταστέα ύλη και ο τρόπος αξιολόγησης των «Γρα- πτώς Εξεταζόμενων» μαθημάτων στις απολυτήριες εξετάσεις της Γ’ τάξης των Ημερήσιων και Εσπερινών ΕΠΑ.Λ. καθορίζεται ως εξής ανά μάθημα:
1. ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
Α. ΕΞΕΤΑΣΤΕΑ ΥΛΗ
Όπως καθορίζεται στην υπό στοιχεία Φ6/88415/ Δ4/18-07-2022 (Β’ 3876) υπουργική απόφαση.
Β. ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ
1.1. Για την εξέταση στο μάθημα «Νέα Ελληνικά» δίνονται στους/στις μαθητές/τριες δύο (2) κείμενα (ένα λογοτεχνικό και ένα μη λογοτεχνικό), που δεν εμπεριέχονται στα βιβλία τα οποία έχουν οριστεί ως εξεταστέα ύλη στη Γ’ ΕΠΑΛ, τα οποία ανταποκρίνονται στην αντιληπτική ικανότητά τους και σχετίζονται με θεματικό κύκλο οικείο από τη σχολική διδασκαλία. Το ένα κείμενο αναφέρεται στο γνωστικό αντικείμενο της Γλώσσας και είναι μη λογοτεχνικό (δημοσιογραφικό κείμενο ή επιστημονικό ή πληροφοριακό άρθρο, συνέντευξη, κριτική, ομιλία, επιστολή, επιφυλλίδα ή δοκίμιο), ενώ το άλλο αναφέρεται στο γνωστικό αντικείμενο της Λογοτεχνίας και είναι ποιητικό ή πεζό (διήγημα ή απόσπασμα από μυθιστόρημα ή θεατρικό έργο). Τα δύο κείμενα έχουν θεματική συνάφεια και συνοδεύονται από σύντομο εισαγωγικό σημείωμα χωρίς ερμηνευτικά σχόλια. Το μη λογοτεχνικό κείμενο μπορεί να είναι διασκευασμένο για τις ανάγκες της αξιολόγησης.
Οι μαθητές/τριες καλούνται να απαντήσουν σε ερωτήματα που περιλαμβάνονται σε τρεις (3) δραστηριότητες που συνοδεύουν κάθε κείμενο, από τις οποίες:
α. μία (1) αφορά στην κατανόηση του κειμένου, μπορεί να διαιρείται σε δύο ερωτήματα ίδιας περίπου βαρύτητας και βαθμολογείται με 15 μονάδες,
β. μία (1) αφορά στην προσέγγιση της δομής και της γλώσσας του κειμένου, μπορεί να διαιρείται σε δύο (2)
ερωτήματα και βαθμολογείται με 10 μονάδες,
γ. μία (1) αφορά στην ερμηνεία-παραγωγή λόγου και βαθμολογείται με 25 μονάδες.
Συνολικά, οι δραστηριότητες κατανόησης και προσέγγισης της γλώσσας των δύο κειμένων βαθμολογούνται με 50 (2Χ15+2Χ10) μονάδες και οι δραστηριότητες παραγωγής λόγου με 50 (2X25) μονάδες.
1.2. Όσον αφορά στο μη λογοτεχνικό κείμενο, οι υποψήφιοι/-ες καλούνται να απαντήσουν σε ερωτήματα που περιλαμβάνονται σε τρεις (3) δραστηριότητες που το συνοδεύουν:
α. Με την πρώτη δραστηριότητα, που αφορά στην κατανόηση του κειμένου, ελέγχεται η ικανότητα των υποψηφίων:
αα. με ποικίλες ερωτήσεις ανοικτού και κλειστού τύπου να εντοπίζουν και να παρουσιάζουν τις πληροφορίες που περιέχονται στο κείμενο, τις βασικές ιδέες και τα επιχειρήματα του συγγραφέα, το πρόβλημα που θέτει, τις θέσεις που υποστηρίζει, να συσχετίζουν το βασικό μήνυμα του κειμένου με τις περιστάσεις επικοινωνίας και τον σκοπό για τον οποίο γράφτηκε, καθώς και με τους τρόπους και τα μέσα πειθούς που αξιοποιούνται στο κείμενο ή/και
ββ. να αποδίδουν περιληπτικά και να πυκνώνουν το νόημα μέρους του κειμένου λαμβάνοντας υπόψη συγκεκριμένο επικοινωνιακό πλαίσιο.
β. Με τη δεύτερη δραστηριότητα, που αφορά στην προσέγγιση της δομής και της γλώσσας του κειμένου, ελέγχεται η ικανότητα των υποψηφίων:
αα. να αναγνωρίζουν τη βασική δομή του κειμένου ή τη δομή και τον τρόπο ανάπτυξης μιας παραγράφου, ββ. να εντοπίζουν τις διαρθρωτικές λέξεις/φράσεις που βοηθούν στη συνοχή και νοηματική αλληλουχία του κειμένου,
γγ. να αποδίδουν το περιεχόμενο των παραγράφων ή ενοτήτων του κειμένου με πλαγιότιτλους,
δδ. να μετασχηματίζουν λέξεις ή φράσεις ή μέρη ή και ολόκληρο το κείμενο αλλάζοντας τη γραμματική μορφή, τη σύνταξη, το λεξιλόγιο (συνώνυμα ή συνώνυμες φράσεις, αντώνυμα, παράγωγα, σύνθετα κ.λπ.), τα σημεία στίξης, σύμφωνα με συγκεκριμένες περιστάσεις επικοινωνίας και
εε. να σχολιάζουν το επικοινωνιακό αποτέλεσμα, να ερμηνεύουν λέξεις-φράσεις του κειμένου με βάση τα κειμενικά συμφραζόμενα και το επικοινωνιακό πλαίσιο.
Η συγκεκριμένη δραστηριότητα μπορεί να αναπτύσσεται σε δύο (2) ερωτήματα.
γ. Με την τρίτη δραστηριότητα, που αφορά στην παραγωγή λόγου, ζητείται από τους/τις υποψήφιους/-ες να συντάξουν δικό τους κείμενο, ενταγμένο σε επικοινωνιακό πλαίσιο σε συνάρτηση με το κείμενο αναφοράς, στο οποίο κρίνουν ή σχολιάζουν σημεία του κειμένου ή αναπτύσσουν τεκμηριωμένα προσωπικές απόψεις. Το κείμενο αναπτύσσεται με τη μορφή κειμένου επιχειρηματολογίας (δημόσια ομιλία, επιστολή, άρθρο) και έχει έκταση 200-250 λέξεις.
1.3. Όσον αφορά στο λογοτεχνικό κείμενο, οι υποψήφιοι/-ες καλούνται να απαντήσουν σε ερωτήματα που περιλαμβάνονται στις παρακάτω δραστηριότητες:
α. Με την πρώτη δραστηριότητα, που αφορά στην κατανόηση του κειμένου, ελέγχεται η ικανότητα των υποψηφίων:
αα. με ποικίλες ερωτήσεις ανοικτού και κλειστού τύπου να εντοπίζουν στο κείμενο πληροφορίες όπως πρόσω- πα, χώρο, χρόνο, κοινωνικό πλαίσιο δράσης των προσώπων, τα γεγονότα/αίτια που κατευθύνουν τη δράση των αφηγηματικών ηρώων, τα βασικά θέματα, ιδέες που απασχολούν τον/τη λογοτέχνη και τη στάση που υιοθετεί απέναντι σε αυτά/αυτές, τεκμηριώνοντας την άποψή τους με στοιχεία του κειμένου,
ββ. να αναλύουν κάποιον από τους χαρακτήρες με βάση τα δεδομένα του κειμένου,
γγ. να επισημαίνουν τα σύμβολα, τις φωνές, τις σιωπές σε ένα ποιητικό ή θεατρικό κείμενο και να παρουσιάζουν με δικά τους λόγια το νόημα που τους δίνουν.
Η συγκεκριμένη δραστηριότητα μπορεί να αναπτύσσεται σε δύο (2) ερωτήματα ίδιας βαρύτητας περίπου. Μόνο ένα από αυτά μπορεί να είναι ερώτηση ανοικτού τύπου και η απάντηση στην ερώτηση ανοικτού τύπου μπορεί να κυμαίνεται από 50 έως 60 λέξεις.
β. Με τη δεύτερη δραστηριότητα, που αφορά στην προσέγγιση της γλώσσας του κειμένου, ελέγχεται η ικανότητα των υποψηφίων με ερωτήσεις ποικίλων τύπων:
αα. να διακρίνουν «τι» λέει το κείμενο από το «πώς» το λέει το κείμενο και να αναγνωρίζουν τα βασικά σημεία οργάνωσης της αφηγηματικής πλοκής ή της ποιητικής γραφής,
ββ. να εντοπίζουν μέσα στο κείμενο συγκεκριμένους δείκτες (αφηγηματικούς τρόπους, αφηγηματικές τεχνικές, τα ρηματικά πρόσωπα κ.ά.),
γγ. να εντοπίζουν εκφραστικά μέσα -τρόπους (μεταφορές, παρομοιώσεις, επαναλήψεις, αντιθέσεις, εικόνες κ.λπ.) και να ερμηνεύουν τη λειτουργία τους στο κείμενο.
Η συγκεκριμένη δραστηριότητα μπορεί να αναπτύσσεται σε δύο (2) ερωτήματα, στα οποία η βαθμολογία επιμερίζεται.
γ. Με την τρίτη δραστηριότητα, που αφορά στην ερμηνεία και την παραγωγή λόγου σε ένα θέμα αναγνωστικής ανταπόκρισης, ζητείται από τους/τις υποψήφιους/-ες να αξιολογήσουν ιδέες, αξίες, στάσεις, συμπεριφορές που αναδεικνύονται στο κείμενο με βάση είτε τα κειμενικά συμφραζόμενα είτε τα ιστορικά και ιδεολογικά συμφραζόμενα της εποχής παραγωγής του έργου (εφόσον τους δίνονται σχετικές πληροφορίες), να τις συγκρίνουν με αυτές του σήμερα ή να τις συσχετίσουν με προσωπικές εμπειρίες, βιώματα, συναισθήματα κ.λπ.
Η έκταση του μαθητικού κειμένου μπορεί να κυμαίνεται από 100 έως 150 λέξεις.
Τα κείμενα, η τρίτη δραστηριότητα του γνωστικού αντικειμένου της Γλώσσας που βαθμολογείται με 25 μονάδες και η τρίτη δραστηριότητα του γνωστικού αντικειμένου της Λογοτεχνίας, που επίσης βαθμολογείται με 25 μονάδες, λαμβάνονται με κλήρωση από την Τράπεζα Θεμάτων. Οι υπόλοιπες δραστηριότητες ορίζονται από τους/τις διδάσκοντες/-ουσες το μάθημα.
2. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ (ΑΛΓΕΒΡΑ)
Α. ΕΞΕΤΑΣΤΕΑ ΥΛΗ
Όπως καθορίζεται στην υπό στοιχεία Φ6/88415/ Δ4/18-07-2022 (Β’ 3876) υπουργική απόφαση.
Β. ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ
Για την εξέταση του μαθήματος «Μαθηματικά (Άλγεβρα)», ισχύουν τα εξής:
α. Δίνονται στους/στις μαθητές/-τριες τέσσερα (4) θέματα από την εξεταστέα ύλη, τα οποία μπορούν να αναλύονται σε υποερωτήματα, με τα οποία ελέγχεται η δυνατότητα αναπαραγωγής γνωστικών στοιχείων, η γνώση εννοιών και ορολογίας και η ικανότητα εκτέλεσης γνωστών αλγορίθμων, η ικανότητα του/της μαθητή/- τριας να αναλύει, να συνθέτει και να επεξεργάζεται δημιουργικά ένα δεδομένο υλικό, καθώς και η ικανότητα επιλογής και εφαρμογής κατάλληλης μεθόδου.
β. Τα τέσσερα (4) θέματα που δίνονται στους/στις μαθητές/-τριες διαρθρώνονται ως εξής:
αα. Το πρώτο θέμα αποτελείται από ερωτήματα θεωρί- ας που αφορούν έννοιες, ορισμούς λήμματα, προτάσεις, θεωρήματα και πορίσματα. Με το θέμα αυτό ελέγχεται η κατανόηση των βασικών εννοιών, των σπουδαιότερων συμπερασμάτων, καθώς και η σημασία τους στην οργάνωση μιας λογικής δομής.
ββ. Το δεύτερο θέμα αποτελείται από μία άσκηση που είναι εφαρμογή ορισμών, αλγορίθμων ή προτάσεων (ιδιοτήτων, θεωρημάτων, πορισμάτων).
γγ. Το τρίτο θέμα αποτελείται από μία άσκηση που απαιτεί από τον/τη μαθητή/-τρια ικανότητα συνδυασμού και σύνθεσης εννοιών και αποδεικτικών ή υπολογιστικών διαδικασιών.
δδ. Το τέταρτο θέμα αποτελείται από μία άσκηση ή ένα πρόβλημα που η λύση της/του απαιτεί από τον/τη μαθητή/-τρια ικανότητες συνδυασμού και σύνθεσης γνώσεων, αλλά και την ανάληψη πρωτοβουλιών για την ανάπτυξη στρατηγικών επίλυσής της/του.
γ. Η βαθμολογία κατανέμεται ανά είκοσι πέντε (25) μονάδες στο καθένα από τα τέσσερα θέματα. Η κατανομή της βαθμολογίας στα επιμέρους ερωτήματα μπορεί να διαφοροποιείται και καθορίζεται στη διατύπωση των θεμάτων.
δ. Στο μάθημα των Μαθηματικών (Άλγεβρα) στη Γ’ τάξη Ημερήσιου και Εσπερινού Γενικού Λυκείου, το δεύτερο και το τέταρτο θέμα λαμβάνονται με κλήρωση από την Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας, ενώ το πρώτο και το τρίτο θέμα επιλέγονται από τους/ τις διδάσκοντες/-ουσες το μάθημα.
3. ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ
Ο τρόπος και το κριτήριο αξιολόγησης για τα γραπτώς εξεταζόμενα μαθήματα της Γ’ τάξης ΕΠΑ.Λ. που έχουν καθοριστεί ανά ειδικότητα, περιλαμβάνει τέσσερα (4) ισόβαθμα θέματα, που βαθμολογούνται με 25 μονάδες το καθένα. Το πρώτο και το τρίτο θέμα ορίζονται από τους/τις διδάσκοντες/-ουσες το μάθημα. Το δεύτερο και το τέταρτο θέμα λαμβάνονται με κλήρωση από την Τράπεζα Θεμάτων.
Συγκεκριμένα, η εξέταση των μαθημάτων ειδικότητας που έχουν χαρακτηριστεί ως «γραπτώς εξεταζόμενα» σύμφωνα με το άρθρο 1 της παρούσας και τους πίνακες του παραρτήματος Ι της υπό στοιχεία Φ4/72379/ Δ4/09.05.2019 (Β’ 1675) υπουργικής απόφασης, πραγματοποιείται ως εξής:
Έναρξη διαδικασιών για την έκδοση Πιστοποιητικών Επταμελών Επιτροπών υποψηφίων που πάσχουν από σοβαρές παθήσεις για την Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση το ακαδημαϊκό έτος 2023-2024
Από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται ότι σύμφωνα με την με αρ. πρωτ. Φ.152/ 148604/ Α5/30-11-2022 Εγκύκλιο, οι υποψήφιοι με σοβαρές παθήσεις που ενδιαφέρονται για να εισαχθούν στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση το ακαδημαϊκό έτος 2023-2024, καλούνται να αποστείλουν Αίτηση με τα απαραίτητα δικαιολογητικά από την Τετάρτη 30 Νοεμβρίου έως και την Παρασκευή 23 Δεκεμβρίου 2022. σε μια από τις Επταμελείς Επιτροπές οι οποίες έχουν συγκροτηθεί σε 14 Νοσοκομεία της χώρας.
Επισημαίνουμε ότι η υποβολή της αίτησης και των δικαιολογητικών στις ανωτέρω ημερομηνίες, λόγω των ειδικών συνθηκών που διαμορφώθηκαν στα Νοσοκομεία για την αντιμετώπιση της πανδημίας (COVID-19), θα πρέπει να γίνει ταχυδρομικά με συστημένη επιστολή και απόδειξη παραλαβής ή ταχυμεταφορά (courier) σε μία μόνο από τις Επταμελείς Επιτροπές των Νοσοκομείων και με καταληκτική ημερομηνία της ταχυδρομικής σήμανσης την Παρασκευή 23 Δεκεμβρίου 2022. Για το σκοπό αυτό οι υποψήφιοι πρέπει να συμβουλεύονται τα στοιχεία ταχυδρομικής αποστολής από τον συνημμένο στην εγκύκλιο πίνακα και εκτός από την ακριβή διεύθυνση του Νοσοκομείου που θα επιλέξουν, θα πρέπει αναφέρουν την ένδειξη «Για την Επταμελή Επιτροπή Εξέτασης δικαιολογητικών υποψηφίων με σοβαρές παθήσεις».
Για την εγκύκλιο (pdf) πατήστε εδώ.
Για την αίτηση (doc) πατήστε εδώ
Για το ΦΕΚ με την ΚΥΑ (pdf) πατήστε εδώ.
Εκ νέου τροποποίηση συντελεστών Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής
Εκδόθηκε απόφαση για την εκ νέου συγκέντρωση συντελεστών Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής (Ε.Β.Ε.) σχολών, τμημάτων ή εισαγωγικών κατευθύνσεων, καθώς και των συντελεστών Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής (Ε.Β.Ε.) ειδικών μαθημάτων και πρακτικών δοκιμασιών.
Για να την διαβάσετε κάντε κλίκ εδώ : Απόφαση με τους νέους συντελεστές Ε.Β.Ε.
Διδακτέα-Εξεταστέα Ύλη των Πανελλαδικών Εξεταζόμενων Μαθημάτων 2022-23 των Τομέων μας
Σχολικό Έτος 2016-17
Προκήρυξη Εισαγωγής στις Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού
Δημοσιεύτηκε η προκήρυξη για την εισαγωγή σπουδαστών στις Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού (Α.Ε.Ν.). Έως την Πέμπτη 6/7/2017, η κατάθεση των δικαιολογητικών για τους υποψήφιους της πρώτης γενικής κατηγορίας και έως την Πέμπτη 10/8/2017 για τους υποψηφίους της δεύτερης γενικής κατηγορίας.
Διαβάστε εδώ την προκήρυξη.
Μηχανογραφικό Δελτίο ΕΠΑ.Λ. 2017
Δημοσιεύτηκαν από το Υπουργείο Παιδείας τα Μηχανογραφικά Δελτία των Πανελλαδικών Εξετάσεων ΕΠΑ.Λ. 2017. Οι υποψήφιοι μπορούν να τα εκτυπώσουν και να μελετήσουν τις σχολές ανάλογα με τον τομέα αποφοίτησής τους.
Μηχανογραφικό Δελτίο ΕΠΑ.Λ. (νέο σύστημα)
Μηχανογραφικό. Δελτίο ΕΠΑ.Λ. Ομάδα Α (παλαιό σύστημα - μόνο για το 10% των θέσων χωρίς νέα εξέταση)
Προκήρυξη Διαγωνισμού για την Εισαγωγή Σπουδαστών στις Σχολές Ανθυποπυραγών και Πυροσβεστών της Πυροσβεστικής Ακαδημίας Ακαδημαϊκού Έτους 2017-2018
Δημοσιεύτηκε η προκήρυξη που αφορά την εισαγωγή σπουδαστών στις σχολές Ανθυποπυραγών και Πυροσβεστών της Πυροσβεστικής Ακαδημίας. Οι υποψήφιοι πρέπει να υποβάλουν ηλεκτρονικά αίτηση-υπεύθυνη δήλωση για τη συμμετοχή στο Διαγωνισμό στην ιστοσελίδα του Πυροσβεστικού Σώματος, www.fireservice.gr σε ηλεκτρονική εφαρμογή που θα λειτουργήσει ειδικά για το Διαγωνισμό, τις ημερομηνίες από την Δευτέρα 19/06/2017 έως και την Τρίτη 27/06/2017. Στη συνέχεια οι υποψήφιοι εκτυπώνουν το αποδεικτικό της ηλεκτρονικής υποβολής (εις διπλούν) και πρέπει να μεταβούν στις έδρες των Διοικήσεων Πυροσβεστικών Υπηρεσιών Νομών (ΔΙ.Π.Υ.Ν.) κατά τις ημερομηνίες από την Τρίτη 20/06/2017 έως και την Τετάρτη 28/06/2017 και από ώρα 09:00΄ έως ώρα 18:00΄ (συμπεριλαμβανομένου του Σαββατοκύριακου) για να καταθέσουν όλα τα δικαιολογητικά. Διαβάστε την προκήρυξη εδώ
Προκήρυξη Διαγωνισμού για την Εισαγωγή Σπουδαστών στις Σχολές Αξιωματικών και Αστυφυλάκων της Ελληνικής Αστυνομίας
Δημοσιεύτηκε η προκήρυξη που αφορά την εισαγωγή σπουδαστών στις σχολές αξιωματικών και αστυφυλάκων της Ελληνικής Αστυνομίας. Η κατάθεση των δικαιολογητικών από τους υποψήφιους θα πρέπει να γίνει έως τις 15-6-2017 και ώρα 15:00 στα Αστυνομικά τμήματα του τόπου κατοικίας τους. Διαβάστε την προκήρυξη εδώ
Πρόγραμμα Πανελλαδικών Μαθημάτων ΕΠΑ.Λ. 2017
Προκήρυξη Εισαγωγής Σπουδαστών/στριών
στις Στρατιωτικές Σχολές 2017
Δημοσιεύτηκε η προκήρυξη για την εισαγωγή σπουδαστών/στριών στις Στρατιωτικές Σχολές. Αιτήσεις μέχρι και την Παρασκευή 19 Μαΐου 2017 (σφραγίδα ταχυδρομείου).
Καθορίστηκε με το ΦΕΚ B' 545/22-2-1017 η πρόσβαση των αποφοίτων ΕΠΑ.Λ. στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση (ΑΕΙ και ΤΕΙ) σε τμήματα συναφή με τους τομείς που λειτουργούν στα ΕΠΑ.Λ. Για το σχολείο μας ισχύουν τα παρακάτω:
Τμήματα ΑΕΙ-ΤΕΙ συναφή με τον Τομέα Πληροφορικής
Τμήματα ΑΕΙ-ΤΕΙ συναφή με τον Τομέα Υγείας-Πρόνοιας
Τμήματα ΑΕΙ-ΤΕΙ συναφή με τον Τομέα Αισθητικής-Κομμωτικής
Τμήματα ΑΕΙ-ΤΕΙ συναφή με τον Τομέα Δομικών Έργων
Τμήματα ΑΕΙ-ΤΕΙ συναφή με τον Τομέα Εφαρμοσμένων Τεχνών
Τμήματα κοινά για όλους τους τομείς
Καθορισμός Διδακτέας - Εξεταστέας Ύλης Πανελλαδικώς Εξεταζόμενων Μαθημάτων Γ' τάξης ΕΠΑΛ 2016-2017
We have 68 guests and no members online