Εθελοντική Αιμοδοσία
Την Τρίτη 8 Απριλίου 2025 πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας εθελοντική αιμοδοσία κατά την οποία πήραν μέρος μαθητές και καθηγητές του 2 ΕΠΑΛ.Η δράση οργανώθηκε από τις εκπαιδευτικούς Πέρρου Σταυρούλα και Ράπτη Σπυριδούλα.Παρόλο που το ποσοστό των ενηλίκων μαθητών ήταν μικρό η προσέλευση ήταν ικανοποιητική.
ΔΕΝ ΖΕΙ ΧΩΡΊΣ ΠΑΤΡΊΔΑ
Η ΑΝΘΡΏΠΙΝΗ ΨΥΧΉ
Κωστής Παλαμάς
Κύπρος
1 Απριλίου 1955
Σήμερα 1 Απριλίου 2025 συμπληρώθηκαν 70 χρόνια από την έναρξη του απελευθερωτικού αγώνα της ΕΟΚΑ (Εθνική Οργάνωση Κυπρίων Αγωνιστών) το 1955. Από το 1878 η Τουρκία είχε παραχωρήσει την Κύπρο στην Αγγλία, η οποία κράτησε το νησί στην κατοχή της μέχρι το 1960. Ο ηρωικός αγώνας για την ελευθερία της περιόδου 1955-1959 συνέβαλε στη θεμελίωση της Κυπριακής Δημοκρατίας ως ανεξάρτητου κράτους.
Εξαιτίας της γεωγραφικής της θέσης η Κύπρος γνώρισε πολλούς κατακτητές, αλλά κράτησε ζωντανή μέσα στους αιώνες την Ελληνική της ταυτότητα.
Με αφορμή την 1η Απριλίου του 1955 μαθητές και μαθήτριες του σχολείου μας παρακολούθησαν μια μικρή παρουσίαση που ετοίμασε η Φιλόλογος κ. Αγγελική Παππά με τα ιστορικά γεγονότα εκείνης της περιόδου. Επιπλέον, συνομίλησαν και έδειξαν ενδιαφέρον για το πλούσιο ιστορικό παρελθόν της Κύπρου, τις ομορφιές του τόπου και τη δύναμη που κρύβει μέσα του ο Κυπριακός λαός.
Στις 31/3/2025 ημέρα Δευτέρα έγινε ενημέρωση στο αμφιθέατρο του σχολείου στους μαθητές της Γ'Λυκείου από την επισκέπτρια υγείας του Γενικού νοσοκομείου Αγρινίου κα Φωτίου για την εθελοντική αιμοδοσία. Η παρουσίαση ήταν άρτια και διαφωτιστική και η κα Φωτίου έλυσε απορίες μαθητών σε σχέση με τον εθελοντισμό και τις μεγάλες ανάγκες της χώρας μας για εθελοντική προσφορά αίματος.
Eυχαριστούμε το τμήμα Αιμοδοσίας και την κα.Φωτίου, για την παρουσία της και για την άψογη συνεργασία.
Δελτίο τύπου για την υγειονομική εξέταση και πρακτική δοκιμασία των υποψηφίων για εισαγωγή στα ΤΕΦΑΑ ακαδημαϊκού έτους 2025-2026
Προκήρυξη για την εισαγωγή σπουδαστών/-στριών στις Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού (Α.Ε.Ν.) ακαδημαϊκού έτους 2025-2026.
Διαβάστε εδώ την προκύρηξη (pdf)
Εορτασμός της 25ης Μαρτίου
Με περηφάνια και συγκίνηση γιορτάσαμε και φέτος την Εθνική Επέτειο της 25ης Μαρτίου στο σχολείο μας, τιμώντας τον διπλό συμβολισμό της ημέρας: τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου και την Επανάσταση του 1821. Οι μαθητές και οι μαθήτριες τίμησαν την ιστορική αυτή ημέρα με σεβασμό και δημιουργικότητα, ζωντάνεψαν τις μνήμες του Αγώνα μέσα από θεατρικά δρώμενα που παρουσίασαν, παραδοσιακά τραγούδια και χορούς, αναβιώνοντας το πνεύμα του 1821. Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με τον εθνικό ύμνο και ένα θερμό χειροκρότημα από μαθητές και εκπαιδευτικούς.
Μέσα από αυτή τη γιορτή, οι μαθητές μας είχαν την ευκαιρία να μάθουν για την ιστορία και τις θυσίες των προγόνων μας, διατηρώντας άσβεστη τη φλόγα της ελευθερίας και της εθνικής υπερηφάνειας.
Η εκδήλωση αποτέλεσε μια ευκαιρία για ουσιαστικό ιστορικό αναστοχασμό και ενίσχυση της εθνικής συνείδησης, υπενθυμίζοντας σε όλους μας τις αξίες και τα ιδανικά που οδήγησαν στον αγώνα του 1821 και αναδεικνύοντας το διαχρονικό μήνυμα του αγώνα για Ελευθερία και Ανεξαρτησία. Η 25η Μαρτίου είναι μια ημέρα που μας ενώνει ως έθνος και μας υπενθυμίζει την αξία της ελευθερίας, της πίστης και της θυσίας.
Θερμά συγχαρητήρια αξίζουν στους μαθητές που συνέβαλαν με μεράκι και υπευθυνότητα στην άρτια προετοιμασία και επιτυχή υλοποίηση της εκδήλωσης. Την διοργάνωση της γιορτής ανέλαβαν οι εκπαιδευτικοί Κουτσούκη Αθηνά και Δεκίδου Χριστίνα με την πολύτιμη συμβολή της Ελένης Βετσοπούλου και του Σπύρου Νιαβή.
Μιλώντας για τις εξαρτήσεις
Στο πλαίσιο της δράσης «Διαμορφώνοντας ένα πολυδιάστατο και εξωστρεφές σχολείο – Ενίσχυση σχέσεων και επιδίωξη συνεργασιών με φορείς», την Τετάρτη 12 Μαρτίου 2025 στο αμφιθέατρο του 2ου ΕΠΑΛ Αγρινίου πραγματοποιήθηκε το Πρόγραμμα Βραχέων Συναντήσεων Γονέων: ‘συνδέ-ΣΟΥ’
Το πρόγραμμα υλοποιείται από το Κέντρο Πρόληψης των Εξαρτήσεων & Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας ΠΕ Αιτωλ/νίας «ΟΔΥΣΣΕΑΣ» - Ο.ΚΑ.ΝΑ, σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αιτωλ/νίας.
Μαθητές του 2ου ΕΠΑΛ Αγρινίου στο Βερολίνο μέσω του προγράμματος Erasmus+
Το 2ο ΕΠΑ.Λ Αγρινίου πραγματοποίησε με επιτυχία εκπαιδευτική κινητικότητα στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus+ της Ευρωπαϊκής Ένωσης, με τίτλο Εκπαίδευση στις μεθόδους πρόληψης, ελέγχου και διαχείρισης λοιμώξεων (covid, γρίπη Η1Ν1, κλπ), δίνοντας τη δυνατότητα σε 28 μαθητές του τομέα Υγείας – Πρόνοιας – Ευεξίας, συνοδευόμενους από 4 εκπαιδευτικούς, να ζήσουν μια μοναδική εμπειρία εκπαίδευσης και πολιτιστικής ανταλλαγής στο Βερολίνο.
Η εκπαιδευτική αποστολή πραγματοποιήθηκε κατά το διάστημα από 19 Φεβρουαρίου έως 5 Μαρτίου, με στόχο την απόκτηση πρακτικών γνώσεων και δεξιοτήτων στον τομέα της υγείας, καθώς και την επαφή με καινοτόμες μεθόδους και καλές πρακτικές που εφαρμόζονται σε ευρωπαϊκά υγειονομικά ιδρύματα. Οι συμμετέχοντες μαθητές είχαν την ευκαιρία να επισκεφθούν σύγχρονες δομές υγείας, να παρακολουθήσουν σεμινάρια και να ενημερωθούν από επαγγελματίες του χώρου πάνω στα πρωτόκολλα που εφαρμόστηκαν την εποχή της πανδημίας αλλά και κατά την μετά-Covid εποχή.
Παράλληλα, η εμπειρία στο Βερολίνο ενίσχυσε τις γλωσσικές και κοινωνικές δεξιότητες των μαθητών, καθώς και την ευρωπαϊκή τους συνείδηση, μέσα από δραστηριότητες πολιτιστικής και ιστορικής ενημέρωσης. Οι μαθητές επισκέφθηκαν ιστορικά μνημεία, μουσεία και άλλους σημαντικούς χώρους της γερμανικής πρωτεύουσας, αποκτώντας πολύτιμες γνώσεις και βιώματα.
Με την ολοκλήρωση της κινητικότητας δόθηκαν πιστοποιητικά παρακολούθησης στους συμμετέχοντες από τον φορέα.
Η αποτίμηση του προγράμματος θα πραγματοποιηθεί μέσα από την παρατήρηση, τη συλλογή ερωτηματολογίων και τις συνεντεύξεις των συμμετεχόντων, με τα αποτελέσματα να καταγράφονται σε μια τελική έκθεση. Η παρουσίαση και διάχυση των συμπερασμάτων θα γίνει σε προσεχή ενημερωτική εκδήλωση, που θα διοργανωθεί από τη διεύθυνση του 2ου ΕΠΑΛ Αγρινίου.
Το πρόγραμμα Erasmus+ αποτελεί ένα σημαντικό εργαλείο εκπαίδευσης και επαγγελματικής ανάπτυξης, και το 2ο ΕΠΑΛ Αγρινίου συνεχίζει δυναμικά να συμμετέχει σε δράσεις διεθνούς συνεργασίας, ενισχύοντας τις ευκαιρίες μάθησης και απασχόλησης για τους μαθητές του.
Η Διεύθυνση και ο Σύλλογος Διδασκόντων του σχολείου συγχαίρουν όλους τους συμμετέχοντες και ευχαριστούν θερμά τους εταίρους του προγράμματος για την υποστήριξη και τη φιλοξενία.
Δελτίο Τύπου
Υπενθύμιση προθεσμίας προκήρυξης διαγωνισμού για την εισαγωγή φοιτητών/ριών στη Σχολή Αξιωματικών και σπουδαστών/ριών στη Σχολή Πυροσβεστών της Πυροσβεστικής Ακαδημίας, με το σύστημα των πανελλαδικών εξετάσεων, το ακαδημαϊκό έτος 2025-2026.
«Ενώνουμε τις Φωνές μας: Το 2ο ΕΠΑΛ Αγρινίου, το ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.Λ. και τα Δημοτικά Σχολεία 11ο & 21ο Αγρινίου κατά της Σχολικής Βίας»
Ενημέρωση για την έκδοση προκήρυξης διαγωνισμού για την εισαγωγή υποψηφίων στις σχολές Αξιωματικών και Πυροσβεστών της Πυροσβεστικής Ακαδημίας ακαδημαϊκού έτους 2025-2026.
Δράση "Ημέρα κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού"
Τα σχολεία μας, 2ο ΕΠΑΛ Αγρινίου και Ενιαίο Ειδικό Επαγγελματικό Γυμνάσιο - Λύκειο Αγρινίου, συμμετέχουν στη δράση "Ημέρα κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού" στις 6 Μαρτίου με τους εκπαιδευτικούς Ειρήνη Γεωργίου, Εύη Ξένου Λαμπρινή Βελούδα, Μαντώ Ζήβα, την Κοινωνική Λειτουργό Ελένη Δασκαλοπούλου, την ψυχολόγο Αντιγόνη Βλάχου και τον νοσηλευτή Χρήστο Καρακοβούνη.
Στο πλαίσιο αυτής της σημαντικής πρωτοβουλίας, ο μαθητής της Β΄ τάξης του Τομέα Εφαρμοσμένων Τεχνών, Αβράμπος Χρήστος, έγραψε το τραγούδι που ακολουθεί. Το τραγούδι αυτό αποτελεί μια ισχυρή φωνή ενάντια στον σχολικό εκφοβισμό. Μέσα από τους στίχους του, το τραγούδι μεταφέρει ένα ισχυρό μήνυμα ελπίδας και ενότητας.
Φωνάζουμε όλοι μαζί ΔΥΝΑΤΑ
Στην αυλή του σχολείου
Τα παιδιά τραγουδούν
Παιχνίδια ανταλλάζουν
Χαμόγελα μοιράζουν .
Στη σχολική αυλή
Μια σιωπή βαριά
Ο εκφοβισμός χτυπάει με φόβο σκληρό
Τα λόγια του πονάει σαν μαχαίρι κοφτερό
Και η καρδιά του παιδιού
Ραγίζει σαν φωτιά .
Μα δεν είναι αργά για να βάλουμε φρένο ,
Η αγάπη και η συμπαράσταση είναι το κλειδί ,
Όλοι μαζί μπορούμε να χτίσουμε μια γέφυρα
Να διώξουμε τη σκιά και να ζήσουμε ελεύθεροι .
Ας μιλήσουμε ,ας ακουστούμε , ας στηρίξουμε
Γιατί κανείς δεν είναι μόνος του στη ζωή
Σε ένα κόσμο χωρίς φόβο κ’ βία
«Μέσα από την ευχή...
...και πάλι παιδί»
Στο πλαίσιο της δράσης «Διαμορφώνοντας ένα πολυδιάστατο και εξωστρεφές σχολείο – Ενίσχυση σχέσεων και επιδίωξη συνεργασιών με φορείς», τη Δευτέρα 17 Φεβρουαρίου 2025 στο αμφιθέατρο του 2ου ΕΠΑΛ Αγρινίου πραγματοποιήθηκε ενημέρωση για το εκπαιδευτικό πρόγραμμα Αστέρι της Ευχής από το Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος). Αφορμή ήταν η 15η Φεβρουαρίου, Παγκόσμια Ημέρα κατά του Παιδικού Καρκίνου, μία ημέρα πολύ σημαντική για τη μεγάλη οικογένεια του Make-A-Wish παγκοσμίως.
Υπενθυμίζεται ότι, σύμφωνα με την σχετική προκήρυξη του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής η προθεσμία της υποβολής ηλεκτρονικά Αίτησης-Δικαιολογητικών των υποψηφίων για τη συμμετοχή τους στις προκαταρκτικές εξετάσεις (ΠΚΕ) των Σχολών Λιμενικού Σώματος λήγει την Τετάρτη 12 Φεβρουαρίου 2025.
Η προκήρυξη διαγωνισμού εισαγωγής ιδιωτών στις Σχολές Δοκίμων Σημαιοφόρων Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. και Δοκίμων Λιμενοφυλάκων, ακαδημαϊκού έτους 2024-2025 είναι αναρτημένη στο διαδίκτυο στην ιστοσελίδα του Λιμενικού Σώματος: www.hcg.gr.
"Το 2ο ΕΠΑΛ ταξιδεύει με την Αφρίν στον καιρό της πλημμύρας"
Στο πλαίσιο του Περιβαλλοντικού Προγράμματος «Πράσινες Διαδρομές Ανακύκλωση, Σχολικός Κήπος και επαναχρησιμοποίηση Υλικών», την Τετάρτη 5 Φεβρουαρίου οι μαθητές και οι μαθήτριες τμημάτων της Α΄ τάξης του σχολείου μας, μαζί με τους εκπαιδευτικούς Πύργα Ευάγγελο, Νταβαρίνου Μαρία και Μανιφάβα Ελπίδα, παρακολούθησαν την προβολή της ταινίας «Η Αφρίν στον καιρό της πλημμύρας», του Άγγελου Ράλλη, που προβάλλεται στον Δημοτικό Κινηματογράφο «Άνεσις».
Η δράση υλοποιείται δωρεάν για Σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Στην προβολή ήταν παρών και ο σκηνοθέτης, ο οποίος συνομίλησε με τα παιδιά και τους εκπαιδευτικούς που παρευρέθηκαν στο σινεμά.
Η εκπαιδευτική δράση διοργανώνεται από το Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Ολυμπίας για Παιδιά και Νέους, στο πλαίσιο του Κινηματογραφικού Αφιερώματος «Περιβάλλον και Κοινωνία. Το εικαστικό αριστούργημα του Άγγελου Ράλλη αποτελεί μια κραυγή αγωνίας για την κλιματική αλλαγή, βρίσκοντας ένα ιδιαίτερο σημείο ισορροπίας ανάμεσα στο ντοκιμαντέρ και τη μυθοπλασία. Μια ταινία που πραγματεύεται το θέμα της με έναν τρόπο ποιητικό και συνάμα ρεαλιστικό, καταδεικνύοντας το γεγονός ότι οι συνέπειες της κλιματικής κρίσης βιώνονται ήδη με τρόπο δραματικό από τους πιο αδύναμους του πλανήτη.
Η προβολή αυτής της πολυβραβευμένης ταινίας, σε συνδυασμό με τη συζήτηση με τον σκηνοθέτη, αποτελεί μια μοναδική εμπειρία για τους μαθητές, γεμάτη έμπνευση, σκέψη και συναίσθημα. Γιατί, τελικά, ο κινηματογράφος δεν είναι απλώς εικόνες είναι μια δύναμη που αφυπνίζει και ενώνει.
Θεματική: Το επάγγελμα του/της Αισθητικού
Την Τρίτη 5 Φεβρουαρίου 2025 και στα πλαίσια της δράσης «Το ΕΠΑ.Λ γέφυρα προς νέους εκπαιδευτικούς και επαγγελματικούς προορισμούς» οι μαθητές/τριες των τμημάτων Α3 και Β4 συμμετείχαν σε εξ αποστάσεως συνεδρία με θέμα ‘Το επάγγελμα του/της Αισθητικού’ που οργανώθηκε και διενεργήθηκε από τον οργανισμό The Tipping Point in Education στο πλαίσιο του προγράμματος ‘Ενδυναμώνοντας μαθητές και μαθήτριες Επαγγελματικής εκπαίδευσης ΙV’, στο οποίο συμμετέχουμε ως σχολείο.
Ομιλήτρια στη συνεδρία ήταν η κα Χαροκοπάκη Αργυρώ, σύμβουλος επαγγελματικού προσανατολισμού και λέκτορας στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, η οποία κατάφερε με σαφήνεια να παρουσιάσει τις εκπαιδευτικές και επαγγελματικές διεξόδους των μαθητών/τριών του ΕΠΑ.Λ που ενδιαφέρονται για το επάγγελμα του/της αισθητικού. Τέθηκαν και απαντήθηκαν ερωτήματα όπως ποιες είναι οι εκπαιδευτικές επιλογές μετά το ΕΠΑ.Λ για να μπορεί κάποιος να κατοχυρώσει επαγγελματικά δικαιώματα αν θέλει να γίνω αισθητικός, αν υπάρχουν προγράμματα πρακτικής άσκησης ή μαθητείας που θα βοηθήσουν στην απόκτηση εμπειρίας, ποιες δεξιότητες είναι σημαντικό να αναπτυχθούν κατά τη διάρκεια των σπουδών αλλά και ποιες οριζόντιες δεξιότητες θεωρούνται σημαντικές στο συγκεκριμένο επάγγελμα, ποιες είναι οι προϋποθέσεις για να ανοίξει κάποιος/α ινστιτούτο αισθητικής κ.ά. Επίσης, έγινε συζήτηση πάνω στην επιρροή που μπορεί να έχουν τα social media στην προώθηση υπηρεσιών και στα γενικότερα κριτήρια που οδηγούν στην επιλογή του καταλληλότερου για κάθε άτομο επαγγέλματος.
Ευχαριστούμε ιδιαίτερα την κα Χαροκοπάκη Αργυρώ και τον οργανισμό The Tipping Point in Education που δώσανε στους μαθητές μας την ευκαιρία να συνομιλήσουν με μία μέντορα ώστε να ενημερωθούν αναλυτικά και να λύσουν απορίες σε ζητήματα που αφορούν το άμεσο ακαδημαϊκό και επαγγελματικό τους μέλλον.
Την Τετάρτη 22 Ιανουαρίου 2025 και στα πλαίσια της δράσης «Το ΕΠΑ.Λ γέφυρα προς νέους εκπαιδευτικούς και επαγγελματικούς προορισμούς» οι μαθητές/τριες των τμημάτων Α3 και Β4 συμμετείχαν σε εξ αποστάσεως workshop με θέμα ‘GenAI & Στοχευμένα ερωτήματα’ που οργανώθηκε και διενεργήθηκε από τον οργανισμό ‘The Tipping Point’ στο πλαίσιο του προγράμματος ‘Ενδυναμώνοντας μαθητές και μαθήτριες Επαγγελματικής εκπαίδευσης ΙV’, στο οποίο συμμετέχουμε ως σχολείο.
Το διαδραστικό εργαστήρι επικεντρώθηκε στη γνωριμία και την εξοικείωση των μαθητών/ τριών με τα εργαλεία και τις έννοιες της Παραγωγικής Τεχνητής Νοημοσύνης. Περιελάμβανε εισαγωγή σε βασικές έννοιες, όπως: Τι είναι η Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) και η Παραγωγική Τεχνητή Νοημοσύνη (GenAI) και ποιος ο τρόπος λειτουργίας των εργαλείων GenAI και η σημασία τους. Έγινε παρουσίαση του τρόπου επικοινωνίας με τα εργαλεία GenAI και επεξήγηση της διαδικασίας δημιουργίας στοχευμένων ερωτημάτων (GenAI prompts).
Μέσα από εύστοχα παραδείγματα διερευνήθηκαν οι τρόποι διασύνδεσης της τεχνολογίας με την προσωπική και επαγγελματική ανάπτυξη και ακολούθησε διεξοδική συζήτηση πάνω στη χρήση των εργαλείων AI και πώς αυτή μπορεί να συμβάλει στη λήψη ακαδημαϊκών ή επαγγελματικών αποφάσεων.
Ευχαριστούμε θερμά τον οργανισμό ‘TheTippingPoint’ για την ενδιαφέρουσα διαδραστική παρουσίαση και ανυπομονούμε για τις επόμενες συνεδρίες του προγράμματος.
«Ο εαυτός σου και η επιλογή σου…
…τα κλειδιά για τη ζωή σου»
Το Υπουργείο Υγείας σε συνεργασία με το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, και το Κέντρο Ψυχικής Υγείας του Γενικού Νοσοκομείου Αγρινίου συντονίζει και υλοποιεί δράσεις και παρεμβάσεις στο πλαίσιο Αγωγής Υγείας σε σχολικές μονάδες σε εθνικό επίπεδο, με στόχο την ενημέρωση σε θέματα δημόσιας υγείας.
Στο πλαίσιο της δράσης «Διαμορφώνοντας ένα πολυδιάστατο και εξωστρεφές σχολείο – Ενίσχυση σχέσεων και επιδίωξη συνεργασιών με φορείς» την Τρίτη 21Ιανουαρίου 2025 και την Παρασκευή 24 Ιανουαρίου 2025 στο αμφιθέατρο του 2ου ΕΠΑΛ Αγρινίου πραγματοποιήθηκε ενημέρωση/βιωματική δράση ευαισθητοποίησης των μαθητών/τριών, με θέμα «Το Αλκοόλ στον ανθρώπινο οργανισμό πριν και μετά την ενηλικίωση». Τα τμήματα Α1, Α3 και Α4 του 2ου ΕΠΑΛ Αγρινίου μαζί με τους εκπαιδευτικούς Δανιά Βασιλική, Δάρλα Δημήτριο, Μανιφάβα Ελπίδα, Νιαβή Σπυρίδωνα, Σκιαδά Καλλιόπη και Τουφεκούλα Δημήτριο συμμετείχαν στην ενημερωτική εκδήλωση. Ευχαριστούμε θερμά τις εισηγήτριες κ. Γεώργου Νεκταρία – Επισκέπτρια Υγείας και την κ. Καλογεράκη Κωνσταντίνα – Νοσηλεύτρια.
Σκοπός της παρέμβασης ήταν η ανάλυση παραγόντων και η ευαισθητοποίηση στα προβλήματα που δυνητικά μπορεί να οδηγήσουν τους εφήβους στην κατάχρηση οινοπνευματωδών ποτών. Κύριοι άξονες της δράσης ήταν οι εξής:
Έννοια του αλκοόλ και χρήση
Σύνδρομο του εμβρυικού αλκοολισμού, ως συνέπεια της κατανάλωσης αλκοόλ κατά την εγκυμοσύνη
Κοινωνικές επιπτώσεις (επιδράσεις του αλκοόλ στην οδήγηση, εκδήλωση παραβατικών και βίαιων συμπεριφορών, ενίσχυση μη ασφαλών σεξουαλικών συμπεριφορών, ατυχήματα, πρόκληση μόνιμων αναπηριών ή θανάτου)
Προβλήματα σωματικής και ψυχικής υγείας / εθισμός
Διαταραχές συναισθημάτων
Διαταραχές στον εφηβικό εγκέφαλο
Προβλήματα μάθησης, δεξιοτήτων και μνήμης
Αλκοόλ και Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης ή διαφήμισης
Κατά τη διάρκεια της βιωματικής άσκησης οι μαθητές/τριες χωρίστηκαν σε ομάδες και διάβασαν κάποια σενάρια. Κάθε ομάδα απάντησε σε καίρια ερωτήματα, και εξέφρασε συναισθήματα και απόψεις αλληλεπιδρώντας με τους χαρακτήρες των ιστοριών που διάβασε. Μέσω της εξερεύνησης οι ομάδες κατανόησαν τους λόγους για τους οποίους υιοθετούνται κάποιες συμπεριφορές ως απόρροια της κατανάλωσης αλκοόλ.
Αποτέλεσε αισιόδοξη διαπίστωση ότι η συγκεκριμένη παρέμβαση κατάφερε να ενδυναμώσει τους μαθητές/τριες εξοπλίζοντάς τους με γνώση και αυτοπεποίθηση ώστε να κάνουν υπεύθυνες επιλογές σχετικά με την υπερβολική χρήση του αλκοόλ στην ανήλικη και ενήλικη ζωή τους.
Προκήρυξη Διαγωνισμού για την εισαγωγή ιδιωτών στις Σχολές Δοκίμων Σημαιοφόρων Λ.Σ.- ΕΛ.ΑΚΤ. και Δοκίμων Λιμενοφυλάκων, το ακαδημαϊκό έτος 2025-2026, με το σύστημα των Πανελλαδικών Εξετάσεων
Δείτε την εγκύκλιο για την προκύρυξη στον σύνδεσμο : https://blogs.sch.gr/2epal-laris/archives/3359
Η Δ/ντρια κ. Βούλγαρη Χριστίνα και ο Σύλλογος Διδασκόντων του 2ου ΕΠΑ.Λ Αγρινίου εκφράζουν τα θερμότερα συγχαρητήριά τους στον μαθητή μας, Ορέστη Τσιλίκη, ο οποίος φοιτά στη Β’ τάξη Τομέα Πληροφορικής, για την εξαιρετική του συμμετοχή και τη διάκρισή του στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Ρομποτικής και Καινοτομίας PlaisioBots The Race: 3.0, που διοργανώθηκε από το Πλαίσιο.
Ο Ορέστης ήταν μέλος της ομάδας Natt Industries, η οποία τιμήθηκε με το Βραβείο Young Inventors για την πρωτοποριακή της προσέγγιση και τη δημιουργικότητά της. Η συμβολή του Ορέστη στην ομάδα ήταν καθοριστική, ενισχύοντας τη δυναμική και την καινοτομία της ρομποτικής λύσης που παρουσίασαν.
Η επιτυχία του Ορέστη αντικατοπτρίζει τη δέσμευσή του στη μάθηση, τη συνεργασία και την ανάπτυξη δεξιοτήτων στον τομέα της τεχνολογίας και της καινοτομίας. Υπό την καθοδήγηση του Ερευνητικού Ινστιτούτου Υπολογιστικής Σκέψης, Ρομποτικής και Τεχνολογίας MakerLab, ο Ορέστης απέδειξε ότι η νεανική δημιουργικότητα και η επιμονή μπορούν να οδηγήσουν σε σπουδαίες επιτυχίες.
Πρόκειται για μία σημαντική διάκριση στην εκπαιδευτική μας κοινότητα, καθώς αποτελεί πηγή έμπνευσης για τους συμμαθητές του και ενισχύει τη σημασία της τεχνολογικής εκπαίδευσης και της δημιουργικότητας.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΜΕΤΑ ΤΟ ΕΠΑ.Λ
Την Πέμπτη 16 Ιανουαρίου 2024, είχαμε τη χαρά να φιλοξενήσουμε στο σχολείο μας τον εκπαιδευτικό κ. Τριανταφύλλη Σπυρίδωνα ΠΕ82, υπεύθυνο σε θέματα Επαγγελματικού προσανατολισμού του Κέντρου Διεπιστημονικής Αξιολόγησης και Συμβουλευτικής Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.) Αιτ/νίας, στα πλαίσια της δράσης «Το ΕΠΑ.Λ γέφυρα προς νέους εκπαιδευτικούς και επαγγελματικούς προορισμούς».
Η συμβουλευτική επίσκεψη είχε στόχο την ενημέρωση των μαθητών της Γ Λυκείου πάνω στις πολλές και διαφορετικές εκπαιδευτικές προοπτικές που ανοίγονται μπροστά τους μετά το πέρας της φοίτησής τους στο ΕΠΑ.Λ.
Ευχαριστούμε θερμά τον κ. Τριανταφύλλη για τη διεξοδική αναφορά σε όλες τις εκπαιδευτικές διεξόδους και τις διευκρινίσεις που παρείχε στους μαθητές μας και ανανεώνουμε το ραντεβού μας για επόμενες συναντήσεις με τους μαθητές των τάξεων Α και Β.
Αυτήν τη στιγμή επισκέπτονται τον ιστότοπό μας 121 επισκέπτες και κανένα μέλος