GenAI & Στοχευμένα ερωτήματα  

Την Τετάρτη 22 Ιανουαρίου 2025 και στα πλαίσια της δράσης «Το ΕΠΑ.Λ γέφυρα προς νέους εκπαιδευτικούς και επαγγελματικούς προορισμούς» οι μαθητές/τριες των τμημάτων Α3 και Β4 συμμετείχαν σε εξ αποστάσεως workshop με θέμα ‘GenAI & Στοχευμένα ερωτήματα’ που οργανώθηκε και διενεργήθηκε από τον οργανισμό ‘The Tipping Point’ στο πλαίσιο του προγράμματος ‘Ενδυναμώνοντας μαθητές και μαθήτριες Επαγγελματικής εκπαίδευσης ΙV’, στο οποίο συμμετέχουμε ως σχολείο. 

g1 

Το διαδραστικό εργαστήρι επικεντρώθηκε στη γνωριμία και την εξοικείωση των μαθητών/ τριών με τα εργαλεία και τις έννοιες της Παραγωγικής Τεχνητής Νοημοσύνης. Περιελάμβανε εισαγωγή σε βασικές έννοιες, όπως: Τι είναι η Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) και η Παραγωγική Τεχνητή Νοημοσύνη (GenAI) και ποιος ο τρόπος λειτουργίας των εργαλείων GenAI και η σημασία τους. Έγινε παρουσίαση του τρόπου επικοινωνίας με τα εργαλεία GenAI και επεξήγηση της διαδικασίας δημιουργίας στοχευμένων ερωτημάτων (GenAI prompts). 

 g2

Μέσα από εύστοχα παραδείγματα διερευνήθηκαν οι τρόποι διασύνδεσης της τεχνολογίας με την προσωπική και επαγγελματική ανάπτυξη και ακολούθησε διεξοδική συζήτηση πάνω στη χρήση των εργαλείων AI και πώς αυτή μπορεί να συμβάλει στη λήψη ακαδημαϊκών ή επαγγελματικών αποφάσεων. 

 g3

Ευχαριστούμε θερμά τον οργανισμό ‘TheTippingPoint’ για την ενδιαφέρουσα διαδραστική παρουσίαση και ανυπομονούμε για τις επόμενες συνεδρίες του προγράμματος.

 


 

 «Ο εαυτός σου και η επιλογή σου… 

τα κλειδιά για τη ζωή σου»  

Το Υπουργείο Υγείας σε συνεργασία με το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, και το Κέντρο Ψυχικής Υγείας του Γενικού Νοσοκομείου Αγρινίου συντονίζει και υλοποιεί δράσεις και παρεμβάσεις στο πλαίσιο Αγωγής Υγείας σε σχολικές μονάδες σε εθνικό επίπεδο, με στόχο την ενημέρωση σε θέματα δημόσιας υγείας.

 

al1 

Στο πλαίσιο της δράσης «Διαμορφώνοντας ένα πολυδιάστατο και εξωστρεφές σχολείο – Ενίσχυση σχέσεων και επιδίωξη συνεργασιών με φορείς» την Τρίτη 21Ιανουαρίου 2025 και την Παρασκευή 24 Ιανουαρίου 2025 στο αμφιθέατρο του 2ου ΕΠΑΛ Αγρινίου πραγματοποιήθηκε ενημέρωση/βιωματική δράση ευαισθητοποίησης των μαθητών/τριών, με θέμα «Το Αλκοόλ στον ανθρώπινο οργανισμό πριν και μετά την ενηλικίωση». Τα τμήματα Α1, Α3 και Α4 του 2ου ΕΠΑΛ Αγρινίου μαζί με τους εκπαιδευτικούς Δανιά Βασιλική, Δάρλα Δημήτριο, Μανιφάβα Ελπίδα, Νιαβή Σπυρίδωνα, Σκιαδά Καλλιόπη και Τουφεκούλα Δημήτριο συμμετείχαν στην ενημερωτική εκδήλωση. Ευχαριστούμε θερμά τις εισηγήτριες κ. Γεώργου Νεκταρία – Επισκέπτρια Υγείας και την κ. Καλογεράκη Κωνσταντίνα – Νοσηλεύτρια. 

al2 

Σκοπός της παρέμβασης ήταν η ανάλυση παραγόντων και η ευαισθητοποίηση στα προβλήματα που δυνητικά μπορεί να οδηγήσουν τους εφήβους στην κατάχρηση οινοπνευματωδών ποτών. Κύριοι άξονες της δράσης ήταν οι εξής:  

  • Έννοια του αλκοόλ και χρήση

  • Σύνδρομο του εμβρυικού αλκοολισμού, ως συνέπεια της κατανάλωσης αλκοόλ κατά την εγκυμοσύνη

  • Κοινωνικές επιπτώσεις (επιδράσεις του αλκοόλ στην οδήγηση, εκδήλωση παραβατικών και βίαιων συμπεριφορών, ενίσχυση μη ασφαλών σεξουαλικών συμπεριφορών, ατυχήματα, πρόκληση μόνιμων αναπηριών ή θανάτου)

  • Προβλήματα σωματικής και ψυχικής υγείας / εθισμός

  • Διαταραχές συναισθημάτων

  • Διαταραχές στον εφηβικό εγκέφαλο

  • Προβλήματα μάθησης, δεξιοτήτων και μνήμης

  • Αλκοόλ και Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης ή διαφήμισης 

al3 

Κατά τη διάρκεια της βιωματικής άσκησης οι μαθητές/τριες χωρίστηκαν σε ομάδες και διάβασαν κάποια σενάρια. Κάθε ομάδα απάντησε σε καίρια ερωτήματα, και εξέφρασε συναισθήματα και απόψεις αλληλεπιδρώντας με τους χαρακτήρες των ιστοριών που διάβασε. Μέσω της εξερεύνησης οι ομάδες κατανόησαν τους λόγους για τους οποίους υιοθετούνται κάποιες συμπεριφορές ως απόρροια της κατανάλωσης αλκοόλ. 

al4 

Αποτέλεσε αισιόδοξη διαπίστωση ότι η συγκεκριμένη παρέμβαση κατάφερε να ενδυναμώσει τους μαθητές/τριες εξοπλίζοντάς τους με γνώση και αυτοπεποίθηση ώστε να κάνουν υπεύθυνες επιλογές σχετικά με την υπερβολική χρήση του αλκοόλ στην ανήλικη και ενήλικη ζωή τους. 

 al5

 


 

Προκήρυξη Διαγωνισμού για την εισαγωγή ιδιωτών στις Σχολές Δοκίμων Σημαιοφόρων Λ.Σ.- ΕΛ.ΑΚΤ. και Δοκίμων Λιμενοφυλάκων, το ακαδημαϊκό έτος 2025-2026, με το σύστημα των Πανελλαδικών Εξετάσεων

Δείτε την εγκύκλιο για την προκύρυξη στον σύνδεσμο : https://blogs.sch.gr/2epal-laris/archives/3359 

 
 
Διάκριση Μαθητή στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Ρομποτικής PlaisioBots The Race: 3.0  

Η Δ/ντρια κ. Βούλγαρη Χριστίνα και ο Σύλλογος Διδασκόντων του 2ου ΕΠΑ.Λ Αγρινίου εκφράζουν τα θερμότερα συγχαρητήριά τους στον μαθητή μας, Ορέστη Τσιλίκη, ο οποίος φοιτά στη Β’ τάξη Τομέα Πληροφορικής, για την εξαιρετική του συμμετοχή και τη διάκρισή του στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Ρομποτικής και Καινοτομίας PlaisioBots The Race: 3.0, που διοργανώθηκε από το Πλαίσιο. 

Ο Ορέστης ήταν μέλος της ομάδας Natt Industries, η οποία τιμήθηκε με το Βραβείο Young Inventors για την πρωτοποριακή της προσέγγιση και τη δημιουργικότητά της. Η συμβολή του Ορέστη στην ομάδα ήταν καθοριστική, ενισχύοντας τη δυναμική και την καινοτομία της ρομποτικής λύσης που παρουσίασαν. 

Η επιτυχία του Ορέστη αντικατοπτρίζει τη δέσμευσή του στη μάθηση, τη συνεργασία και την ανάπτυξη δεξιοτήτων στον τομέα της τεχνολογίας και της καινοτομίας. Υπό την καθοδήγηση του Ερευνητικού Ινστιτούτου Υπολογιστικής Σκέψης, Ρομποτικής και Τεχνολογίας MakerLab, ο Ορέστης απέδειξε ότι η νεανική δημιουργικότητα και η επιμονή μπορούν να οδηγήσουν σε σπουδαίες επιτυχίες. 

Πρόκειται για μία σημαντική διάκριση στην εκπαιδευτική μας κοινότητα, καθώς αποτελεί πηγή έμπνευσης για τους συμμαθητές του και ενισχύει τη σημασία της τεχνολογικής εκπαίδευσης και της δημιουργικότητας.

 


 

 

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΜΕΤΑ ΤΟ ΕΠΑ.Λ 

sep03

Την Πέμπτη 16 Ιανουαρίου 2024, είχαμε τη χαρά να φιλοξενήσουμε στο σχολείο μας τον εκπαιδευτικό κ. Τριανταφύλλη Σπυρίδωνα ΠΕ82, υπεύθυνο σε θέματα Επαγγελματικού προσανατολισμού του Κέντρου Διεπιστημονικής Αξιολόγησης και Συμβουλευτικής Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.) Αιτ/νίας, στα πλαίσια της δράσης «Το ΕΠΑ.Λ γέφυρα προς νέους εκπαιδευτικούς και επαγγελματικούς προορισμούς».

sep01

Η συμβουλευτική επίσκεψη είχε στόχο την ενημέρωση των μαθητών της Γ Λυκείου πάνω στις πολλές και διαφορετικές εκπαιδευτικές προοπτικές που ανοίγονται μπροστά τους μετά το πέρας της φοίτησής τους στο ΕΠΑ.Λ.

sep02

Ευχαριστούμε θερμά τον κ. Τριανταφύλλη για τη διεξοδική αναφορά σε όλες τις εκπαιδευτικές διεξόδους και τις διευκρινίσεις που παρείχε στους μαθητές μας και ανανεώνουμε το ραντεβού μας για επόμενες συναντήσεις με τους μαθητές των τάξεων Α και Β.

sep04

 


 

Προθεσμία υποβολής δικαιολογητικών για τη συμμετοχή υποψηφίων στις προκαταρκτικές εξετάσεις των Στρατιωτικών Σχολών ακαδημαϊκού έτους 2025-2026.

 

Προκήρυξη Διαγωνισμού Επιλογής Σπουδαστών/τριών Ανωτάτων Στρατιωτικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (ΑΣΕΙ) [Στρατιωτική Σχολή Ευελπίδων (ΣΣΕ), Σχολή Ναυτικών Δοκίμων (ΣΝΔ), Σχολή Ικάρων (ΣΙ), Στρατιωτικής Σχολής Αξιωματικών Σωμάτων (ΣΣΑΣ), Σχολής Αξιωματικών Νοσηλευτικής (ΣΑΝ), και Ανωτέρων Στρατιωτικών Σχολών Υπαξιωματικών (ΑΣΣΥ), Σχολή Μονίμων Υπαξιωματικών (ΣΜΥ), Σχολή Μονίμων Υπαξιωματικών Ναυτικού (ΣΜΥΝ) και Σχολή Μονίμων Υπαξιωματικών Αεροπορίας (ΣΜΥΑ), Ακαδημαϊκού Έτους 2025-26.

 


 

Ευαισθητοποίηση και Δράση για την Έμφυλη Βία στο σχολείο μας

 

ev1

 

Την Πέμπτη 16 Ιανουαρίου 2025, και στο πλαίσιο της Δράσης «Μαθαίνω να ζω με τον άλλο», ο εκπαιδευτικός και Επίκουρος Καθηγητής της Θεολογικής Σχολής του ΕΚΠΑ, π. Χριστόφορος Χρόνης, ενημέρωσε τους μαθητές των τμημάτων Α4 και Β4 Υγείας σχετικά με την έμφυλη βία. Θα θέλαμε να εκφράσουμε τις θερμές μας ευχαριστίες προς τον π. Χριστόφορο Χρόνη για την εξαιρετική ομιλία του καθώς και την εκπαιδευτικό του σχολείου μας κ. Ιωακειμίδου Ελένη που οργάνωσε και υλοποίησε αυτή την δράση.

 

ev2

 

Η ομιλία του, μέσα από καθημερινά παραδείγματα, μας βοήθησε να κατανοήσουμε καλύτερα ότι η έμφυλη βία, είτε στον ιδιωτικό είτε στον δημόσιο χώρο, αποτελεί παραβίαση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και πηγάζει από την ανισότητα ισχύος μεταξύ των φύλων. Μέσα από την ομιλία του, αναδείχθηκαν οι μορφές της έμφυλης βίας, όπως η λεκτική, ψυχολογική, σωματική και οικονομική κακοποίηση, αλλά και οι σοβαρές συνέπειες που επιφέρει στη σωματική, ψυχική και κοινωνική υγεία των θυμάτων. Τον ευχαριστούμε θερμά που μοιράστηκε μαζί μας τη γνώση και την ευαισθησία του, συμβάλλοντας στην κατανόηση ενός τόσο σημαντικού κοινωνικού ζητήματος.

 

ev3

  


  

Γνωστοποίηση δημοσίευσης στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως της υπ΄ αριθμ. Φ.253.1/389/Α5/3-1-2025 Υπουργικής Απόφασης με θέμα «Συντελεστές βαρύτητας των πανελλαδικά εξεταζόμενων μαθημάτων ΓΕΛ, των ειδικών μαθημάτων, μουσικών μαθημάτων και πρακτικών δοκιμασιών για εισαγωγή στα Α.Ε.Ι., στις Α.Ε.Α., στις σχολές των Α.Σ.Ε.Ι. και Α.Σ.Σ.Υ., στη Σ.Σ.Α.Σ., στις σχολές της Αστυνομικής και Πυροσβεστικής Ακαδημίας, στις Α.Ε.Ν., στις σχολές Δοκίμων Σημαιοφόρων Λιμενικού Σώματος και Λιμενοφυλάκων, καθώς και στις Α.Σ.Τ.Ε. του Υπουργείου Τουρισμού, για το ακαδημαϊκό έτος 2025-2026 και εφεξής.

 
Ενδυνάμωση Κοινωνικής Ευθύνης και Ενεργής Συμμετοχής σε Κοινωφελείς Δράσεις
 
Στα πλαίσια του περιβαλλοντικού προγράμματος «Ανεμογεννήτριες, η καθαρή ενέργεια που επιβαρύνει το περιβάλλον», και στη Δράση Ενδυνάμωση Κοινωνικής Ευθύνης και Ενεργής Συμμετοχής σε Κοινωφελείς Δράσεις, 29 μαθητές του 2ου ΕΠΑΛ Αγρινίου, μαζί με δύο καθηγητές τους, την κα Κουτσούκη Αθηνά και τον κο Νιαβή Σπύρο , είχαν την ευκαιρία να ζήσουν μια μοναδική εμπειρία στο ορειβατικό καταφύγιο Αγρινίου. Το πρόγραμμα διήρκεσε τρεις μέρες, γεμάτες δημιουργικότητα, ομαδικότητα και περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση.
p1
Κατά τη διάρκεια της παραμονής τους, οι μαθητές συμμετείχαν σε ποικίλες δραστηριότητες που στόχευαν όχι μόνο στην ενημέρωση για την αιολική ενέργεια αλλά και στην ενίσχυση της ευθύνης απέναντι στο περιβάλλον. Μέσα από διαδραστικά παιχνίδια, ανακάλυψαν την τεχνολογία πίσω από τις ανεμογεννήτριες, ενώ ειδικές παρουσιάσεις τους έφεραν σε επαφή με τα οφέλη και τις επιπτώσεις τους στο φυσικό τοπίο.
p2
Η δράση περιλάμβανε, επίσης, νυχτερινή πορεία στο βουνό, όπου οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να παρατηρήσουν τον έναστρο ουρανό και να έρθουν πιο κοντά στη φύση, μαθαίνοντας για τη βιοποικιλότητα της περιοχής. Παράλληλα, ανέλαβαν πρωτοβουλίες καθαριότητας τόσο του καταφυγίου όσο και του περιβάλλοντος χώρου, καλλιεργώντας την αίσθηση της υπευθυνότητας.

p3

Μια ιδιαίτερη πρόκληση για τους μαθητές ήταν η διαχείριση της σίτισης της αποστολής, καθώς έπρεπε να οργανωθούν σε ομάδες και να συνεργαστούν για την προετοιμασία των γευμάτων, αποκτώντας πολύτιμες δεξιότητες ομαδικής εργασίας.

p5

 Στο πλαίσιο του δημιουργικού σκέλους του προγράμματος, οι μαθητές εργάστηκαν πάνω σε προσχέδια για τη δημιουργία μακέτας που αφορούσε τις ανεμογεννήτριες. Με ιδιαίτερο ζήλο, κατάφεραν να υλοποιήσουν κάποιες από τις ιδέες τους, ενώ κατασκεύασαν και ένα μικρό δεντρόσπιτο, χρησιμοποιώντας απλά και ανακυκλώσιμα υλικά. Η δραστηριότητα αυτή συνδύαζε δημιουργικότητα και πρακτικές δεξιότητες, ενθαρρύνοντας τη συνεργασία μεταξύ των ομάδων.  

p6

Το πρόγραμμα αποτέλεσε μια ανεπανάληπτη εμπειρία για τους μαθητές, καθώς ενίσχυσε τη σύνδεσή τους με τη φύση, την περιβαλλοντική τους συνείδηση και τις δεξιότητες συνεργασίας και δημιουργικότητας.

p10

Η εμπειρία αυτή αποτέλεσε μόνο την αρχή για μια σειρά δράσεων που στοχεύουν στη βιωματική μάθηση και την περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση. Στο μέλλον, προβλέπονται πρωτοβουλίες όπως παρώμοιες δράσεις, εκπαιδευτικές επισκέψεις, συμμετοχή σε εθελοντικές δραστηριότητες και ανάπτυξη προτάσεων για βιώσιμες λύσεις στο σχολείο και την κοινότητα. 

 


 

Συμμετοχή του 2ου ΕΠΑ.Λ Αγρινίου στο Διαδικτυακό Σεμινάριο «Τεχνητή Νοημοσύνη και Μηχανική Μάθηση»

Τη Δευτέρα 16 Σεπτεμβρίου 2024 , οι εκπαιδευτικοί Αγγελική Παππά και Αικατερίνη Ζέϊκου, στο πλαίσιο της δράσης «Ρομποτική- Ευφυή Συστήματα στις υπηρεσίες του Ανθρώπου», μαζί με τους μαθητές των τμημάτων της Α΄ τάξης, παρακολούθησαν το διαδικτυακό σεμινάριο με τίτλο «Τεχνητή Νοημοσύνη και Μηχανική Μάθηση».

Η συμμετοχή του σχολείου στη συγκεκριμένη διαδικτυακή δράση διήρκεσε μία διδακτική ώρα και πρόσφερε μια μοναδική ευκαιρία σε όλους να εμπλακούν σε ενδιαφέρουσες δραστηριότητες. Μεταξύ αυτών, οι μαθητές είχαν τη δυνατότητα να μάθουν πώς να εκπαιδεύουν έναν υπολογιστή να παίζει παιχνίδια, καθώς και να ασχοληθούν με άλλες δημιουργικές δραστηριότητες, όπως αυτές που είναι διαθέσιμες στους συνδέσμους : Raspberry Pi AI Activities – Supermarket και https://machinelearningforkids.co.uk/.

Η εμπειρία αυτή ενθουσίασε τόσο τους μαθητές όσο και τους εκπαιδευτικούς, προάγοντας τη γνώση και την κατανόηση σε σύγχρονες τεχνολογίες.


 

KIDS SAVE LIVES

a4

Την Τετάρτη 18 Δεκεμβρίου 2024 το σχολείο μας συμμετείχε στο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα του KIDS SAVE LIVES στο θεωρητικό μάθημα με εκπρόσωπο για την πιστοποίηση εκπαιδευτικού την κ. Ξένου Ευρυδίκη κλ. ΠΕ87.01. Η συμμετοχή του σχολείου έγινε στο πλαίσιο των δράσεων του 2ου ΕΠΑΛ και Ε.Κ Αγρινίου «Μαθαίνω να ζω με τον άλλο» και «εθελοντισμός». Περίπου 150 μαθητές και των τριών τάξεων μαζί με τους εκπαιδευτικούς Ανδρέου Αγγελική, Ιωακειμίδου Ελένη Λάππα Αναστασία και Νικητοπούλου Μαρία παρακολούθησαν με ενδιαφέρον ώστε να μάθουν και να γίνει ο καθένας ο Πρώτος Ανταποκρινόμενος που θα βοηθήσει με αλληλεγγύη και γνώσεις ένα θύμα που κινδυνεύει, μέχρι να φτάσει η εξειδικευμένη βοήθεια.

a5

a6

Το θεωρητικό μέρος της παρουσίασης περιλάμβανε Καρδιοπνευμονική Αναζωογόνηση και χρήση Αυτόματου Εξωτερικού Απινιδωτή.

a7

a2

Ευχαριστούμε πολύ για τη συνεργασία!

 


  

Εισαγωγή στις Σχολές Δοκίμων Σημαιοφόρων Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. και Δοκίμων Λιμενοφυλάκων με το σύστημα των Πανελλαδικών Εξετάσεων.

ΦΕΚ 6584 Β 2024_4η ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΚΥΑ ΛΙΜΕΝΙΚΟΥ

 


 

 

«Ενεργοποίηση Επταμελών Επιτροπών για έκδοση Πιστοποιητικού Διαπίστωσης Πάθησης για
την Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση ατόμων που πάσχουν από σοβαρές παθήσεις το ακαδημαϊκό
έτος 2025-2026»

 


 

Το 2ο ΕΠΑΛ και Ε.Κ Αγρινίου εξερευνά τον Κόσμο της Μηχανικής στο Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου 

Την Παρασκευή, 13 Δεκεμβρίου 2024, πραγματοποιήθηκε εκπαιδευτική επίσκεψη του σχολείου μας στο Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου, στο πλαίσιο των δράσεων Ρομποτική - Ευφυή Συστήματα στις υπηρεσίες των ανθρώπων και Eκπαιδευτικές & Επαγγελματικές προοπτικές μετά το ΕΠΑ.Λ .  

Οι μαθητές των Β’ και Γ’ τάξεων του τομέα Πληροφορικής και Υγείας του σχολείου μας συμμετείχαν στην επίσκεψη, συνοδευόμενοι από τους εκπαιδευτικούς Πληροφορικής Παπαθανασίου Λεωνίδα, Μαρκή Γεώργιο, Τίτη Άγγελο, Γεωργίου Ειρήνη και Λουρόπουλο Αθανάσιο. 

h1 

Οι μαθητές επισκέφθηκαν το Εργαστήριο Σχεδιασμού Ενσωματωμένων Συστημάτων και Εφαρμογών του τμήματος. Εκεί, ο υποψήφιος διδάκτορας κ. Σπουρνίας παρουσίασε τεχνολογίες αιχμής από τους τομείς του Internet of Things (IoT) και των Κυβερνοφυσικών Συστημάτων (Cyber-Physical Systems), που έχουν αναπτυχθεί στο ερευνητικό εργαστήριο ESDA LAB. 

Μεταξύ των εφαρμογών που παρουσιάστηκαν ήταν:  

  • Έξυπνος καθρέφτης: Ο καθρέφτης μετρά τη θερμοκρασία του σώματος και τους παλμούς της καρδιάς όταν το άτομο ακουμπά το δάχτυλό του πάνω σε αυτόν.

  • Τον ψηφιακό βοηθό “Αλεξάνδρα”: που εκτελεί φωνητικές εντολές. 

h2 

Ο μηχανικός πληροφορικής κ. Θεόδωρος μίλησε στους μαθητές για την τεχνολογία Digital Twin και παρουσίασε ένα σύστημα προσομοίωσης πτήσης. Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν την προσομοίωση, γεγονός που προκάλεσε μεγάλο ενθουσιασμό. 

h3 

Οι εφαρμογές που παρουσιάστηκαν περιλάμβαναν τον έλεγχο αισθητήρων και διακοπτών για χρήση σε οικιακές και βιομηχανικές εγκαταστάσεις, όπως Συστήματα ασφαλείας, και Ιατρικές εφαρμογές. 

h4 

Η επίσκεψη αυτή αποτέλεσε μια μοναδική ευκαιρία για τους μαθητές μας να γνωρίσουν από κοντά τις καινοτόμες τεχνολογίες και να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους στον τομέα της Πληροφορικής και των Ενσωματωμένων Συστημάτων. 


 

Την Τετάρτη 11/12/2024 το 2ο ΕΠΑΛ Αγρινίου μαζί με τον με τον κ. Σπύρο Τσοβόλα, υπεύθυνο του ΕΚΦΕ Αγρινίου, εξερεύνησαν τη φυσική στις εφαρμογές ρομποτικής. 

 ekfe1

Στο αμφιθέατρο του Σχολείου περίπου 150 μαθητές των Α΄Β΄και Γ΄ τάξεων με τον κ. Τσοβόλα Σπύρο και τους εκπαιδευτικούς Παπαθανασίου Λεωνίδα, Τίτη Άγγελο, Ειρήνη Γεωργίου, Πύργα Ευάγγελο, Νταβαρίνου Μαρία, Ζέϊκου Αικατερίνη και Ιωακειμίδου Ελένη παρακολούθησαν την πραγματοποίηση επίδειξης ρομποτικών συστημάτων και αυτοματισμών που χρησιμοποιούμε στην καθημερινή μας ζωή. Επίσης, ο κ. Τσοβόλας παρουσίασε και διάφορους τρόπους επίλυσης προβλημάτων από τη σκοπιά διαφόρων επιστημών. Η δράση αυτή πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο των δράσεων Ρομποτική και Ευφυή Συστήματα στις Υπηρεσίες του ανθρώπου και Ενδυνάμωση Κοινωνικής Ευθύνης και Ενεργής Συμμετοχής σε Κοινωφελείς Δράσεις. 

ekfe2

ekfe3 

Ευχαριστούμε θερμά για τη συνεργασία! 


 

3 Δεκεμβρίου: Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία

«Η ενσυναίσθηση ακολουθεί της ενημέρωσης και αυτή μπορεί να γίνεται και βιωματικά με τη συνύπαρξη όλων»

b1

Τη Δευτέρα 9 Δεκεμβρίου 2024 και ώρα 10.30 π.μ. στο ΔΑΚ Αγρινίου, στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Ημέρας Ατόμων με Αναπηρία, πραγματοποιήθηκε παρουσίαση και επίδειξη του παραολυμπιακού αθλήματοςBoccia (Μπότσα). Η εκδήλωση τελούσε υπό την αιγίδα του Δήμου Αγρινίου, και συνδιοργανωτές ήταν η εθελοντική ομάδα «Ο.Δ.Ο.Ι. – Όλοι Διαφορετικοί Όλοι Ίσοι», η ΑΜΚΕ «Βιώσιμος Κόσμος», το Αθλητικό Σωματείο «Άγιος Χριστόφορος» και ο «Παναθηναϊκός ΑμεΑ».

b2

***Το μπότσα (ορθή προφορά μπότσα, ιταλ. Boccia) είναι άθλημα για αθλητές με αναπηρία. Είναι διασκευασμένη μορφή του ιταλικού αθλήματος μπότσε και έχει σχεδιαστεί ώστε να παίζεται από άτομα με εγκεφαλική παράλυση ή άλλη κινητική αναπηρία που χρησιμοποιούν αναπηρικό αμαξίδιο. Αποτελεί παραολυμπιακό άθλημα και παίζεται σε περισσότερες από 40 χώρες. Στο πρόγραμμα των Παραολυμπιακών Αγώνων μπήκε για πρώτη φορά το 1984 στην Παραολυμπιάδα της Νέας Υόρκης. Είναι ένα από τα τρία αθλήματα των Παραολυμπιακών Αγώνων που δεν έχουν αντίστοιχο Ολυμπιακό άθλημα.

b3

Στο πλαίσιο της δράσης «Διαμορφώνοντας ένα πολυδιάστατο και εξωστρεφές σχολείο» το τμήμα Α2 του 2ου ΕΠΑΛ Αγρινίου μαζί με τους εκπαιδευτικούς Αναστασοπούλου Γεωργία, Βετσοπούλου Ελένη, Σκιαδά Καλλιόπη και Τουφεκούλα Δημήτρη συμμετείχαν στην εκδήλωση, η οποία αποτέλεσε αφορμή ευαισθητοποίησης σε θέματα αποδοχής της αναπηρίας και της διαφορετικότητας, κατανοώντας ότι και τα άτομα με αναπηρία έχουν δικαίωμα να συμμετέχουν ισότιμα σε κάθε έκφανση της κοινωνικής, επαγγελματικής και αθλητικής δραστηριότητας.

 


 

Μεγάλη Διάκριση του 2ου ΕΠΑΛ Αγρινίου στον Διαγωνισμό «Υδατοκαλλιέργειες»

yd2

Την Παρασκευή 29 Νοεμβρίου2024, οι μαθητές του 2ου ΕΠΑΛ Αγρινίου και συγκεκριμένα της Β΄ τάξης του Τομέα Εφαρμοσμένων Τεχνών, με τους εκπαιδευτικούς Ειρήνη Γεωργίου, Σπύρο Νιαβή, Μαρία Νταβαρίνου, Βασιλική Δανιά, Αγγελική Ανδρέου, Αθηνά Κουτσούκη, Ευάγγελο Πύργα και Ελένη Ιωακειμίδου διακρίθηκαν στον 1ο Μαθητικό Διαγωνισμό του Πανεπιστημίου Πατρών, του τμήματος Αλιείας και Υδατοκαλλιεργειών με τίτλο: "Υδατοκαλλιέργειες", στο πλαίσιο του εορτασμού της «Ημέρας Υδατοκαλλιέργειας», γνωστής παγκοσμίως και ως «Ημέρα του Αγίου Ανδρέα». Στο διαγωνισμό συμμετείχαν με τα Περιβαλλοντικά Προγράμματα «Πράσινες Διαδρομές Ανακύκλωση, Σχολικός Κήπος και Επαναχρησιμοποίηση Υλικών», καθώς και τη δράση «Ενδυνάμωση Κοινωνικής Ευθύνης και Ενεργής Συμμετοχής σε Κοινωφελείς Δράσεις».

Η επιλογή του θέματος βασίστηκε σε προσωπική επιλογή της ομάδας μαθητών και των εκπαιδευτικών, με θέμα που σχετίζεται με την υδατοκαλλιέργεια στην Ελλάδα σήμερα. Ξεχωριστά σχόλια απέσπασε ο μαθητής της Β' τάξης Εφαρμοσμένων Τεχνών, Μυλωνάς Βασίλειος από την πανεπιστημιακή κοινότητα, η οποία ζήτησε και συνεργασία με τον ταλαντούχο μαθητή και της ομάδας.

Συγχαίρουμε επίσης τους καθηγητές του Πανεπιστημίου, κ. Βλάχο και τον κ. Θεοδώρου για την άψογη διοργάνωση του διαγωνισμού.

Ευχαριστούμε όλους τους συντελεστές του Πανεπιστημίου Πατρών, που μας έδωσαν την ευκαιρία να συνδέσουμε το σχολείο μας με την πανεπιστημιακή κοινότητα και να ζήσουμε όλοι εμείς εκπαιδευτικοί και μαθητές του 2ου ΕΠΑ.Λ Αγρινίου μία ξεχωριστή εμπειρία.

yd1

 


 

Η εγκύκλιος για την προφορική ή γραπτή εξέταση υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή ειδικές μαθησιακές δυσκολίες,για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2025

Δείτε εδώ την εγκύκλιο (pdf).


 

« Η Ρομποτική ως Γέφυρα Εκπαίδευσης: Συνεργασία 2ου ΕΠΑΛ και 2ου Δημοτικού Σχολείου Αγρινίου » 

Την Πέμπτη, 28 Νοεμβρίου 2024, στο πλαίσιο της δράσης «Ρομποτική - Ευφυή Συστήματα στις Υπηρεσίες του Ανθρώπου», οι εκπαιδευτικοί του Εργαστηριακού Κέντρου(Ε.Κ.) Αγρινίου κ. Παπαθανασίου Λεωνίδας, κ Τίτης Άγγελος, και του 2ου ΕΠΑΛ Αγρινίου, η κα Γεωργίου Ειρήνη , επισκέφθηκαν το 2ο Δημοτικό Σχολείο Αγρινίου. Η επίσκεψη πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με τον διευθυντή του Δημοτικού, κ. Μπρούτα Νικόλαο, καθώς και τις εκπαιδευτικούς κ. Καραπάνου Αικατερίνη (ΠΕ06) και Σπαή Όλγα (ΠΕ86). 

Δείτε εδώ το ολόκληρο το άρθρο (pdf).


 

ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΗΣ-ΔΗΛΩΣΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΓΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΕΠΑΛ ΕΤΟΥΣ 2025

Κάντε κλικ εδώ για να δείτε την εγκύκλιο (pdf)


 

25 Νοεμβρίου: Διεθνής Ημέρα για την Εξάλειψη της Βίας κατά των Γυναικών
24 Noem 
Στο πλαίσιο ττων δράσεων «Μαθαίνω να ζω με τον άλλο», και «Ενδυνάμωση Κοινωνικής Ευθύνης και Ενεργής Συμμετοχής σε Κοινωφελείς Δράσεις»,το σχολείο μας τιμά τη σημερινή ημέρα, που αποτελεί μια υπενθύμιση πως η βία κατά των γυναικών δεν είναι ιδιωτική υπόθεση, αλλά ένα βαθιά κοινωνικό ζήτημα που μας αφορά όλους. 
Το μήνυμα «Σπάσε τη σιωπή» παραμένει πιο επίκαιρο από ποτέ. Είναι ένα κάλεσμα για τις γυναίκες να μιλήσουν, να ζητήσουν βοήθεια και να διεκδικήσουν το δικαίωμα να ζουν με αξιοπρέπεια και ασφάλεια. Παράλληλα, είναι μια πρόσκληση προς την κοινωνία να σταθεί δίπλα τους με σεβασμό, αλληλεγγύη και υποστήριξη. 
"Δεν υπάρχει καμία δικαιολογία για τη βία κατά των γυναικών και των κοριτσιών" (#NoExcuse).
 
 

«Το Ταξίδι της Τροφής»: Μαθητές και Εκπαιδευτικοί Ανακαλύπτουν τη Δύναμη της Υγιεινής Διατροφής και της Μείωσης Σπατάλης Τροφίμων 

 IMG 2704

Την Τρίτη, 12 Νοεμβρίου 2024,  στο πλαίσιο της δράσης  "«Ενδυνάμωση Κοινωνικής Ευθύνης και Ενεργής Συμμετοχής σε Κοινωφελείς Δράσεις», οι εκπαιδευτικοί του 2ου ΕΠΑΛ Αγρινίου κα. Παπαδογεώργου, κ. Πύργας, Πατέρας Χρόνης,  κα. Σκιαδά, κα Κουτσούκη  και η κα. Γεωργίου, καθώς και οι μαθητές των τμημάτων Α4, Β4, Β6, Β’ Εφαρμοσμένων Tεχνών και Γ’ Γραφικών συμμετείχαν με ενθουσιασμό στο πρόγραμμα «Το Ταξίδι της Τροφής», το οποίο υλοποιείται στο πλαίσιο του «Εθνικού Προγράμματος Άσκησης και Υγιεινής Διατροφής - Αντιμετώπιση της Παιδικής Παχυσαρκίας» του Υπουργείου Υγείας, σε συνεργασία με τη UNICEF και χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας Ελλάδα 2.0. 

Η δράση, σύμφωνα με την κ. Μπάρκα - Κατσένου Χριστιάνα, η οποία παρουσίασε το πρόγραμμα και είναι και η Τοπική Συντονίστρια Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας της οργάνωσης «Μπορούμε» έχει ως στόχο την ευαισθητοποίηση των μαθητών για τη μείωση της σπατάλης τροφίμων και την υιοθέτηση υγιεινών και βιώσιμων διατροφικών συνηθειών. 

Οι μαθητές παρακολούθησαν την παρουσίαση για τη μείωση της σπατάλης τροφίμων και τη σημασία της υγιεινής διατροφής, με τη χρήση εκπαιδευτικού υλικού που έχει αναπτυχθεί από την οργάνωση «Μπορούμε». Παράλληλα, ενδιαφέρθηκαν να υλοποιήσουν Εκπαιδευτικές Επισκέψεις στις Λαϊκές Αγορές, συμμετέχοντας ενεργά στη συλλογή αδιάθετων φρέσκων φρούτων και λαχανικών από πάγκους παραγωγών, προωθώντας τη βιωματική μάθηση. Τα τρόφιμα που θα συλλεχθούν θα παραδοθούν στις Κοινωνικές Υπηρεσίες των Δήμων για τη στήριξη ευάλωτων οικογενειών. 

Οι συμμετέχοντες, μέσα από τις δράσεις αυτές, καλλιέργησαν την αξία του εθελοντισμού και του ενεργού πολίτη, ενώ παράλληλα ανακάλυψαν τη σημασία της μείωσης της σπατάλης τροφίμων και της προώθησης της διατροφικής βιωσιμότητας. 

Περιγραφή προγράμματος (pdf). 

Αυτήν τη στιγμή επισκέπτονται τον ιστότοπό μας 126 επισκέπτες και κανένα μέλος