ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΕ ΑΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΜΑΣ
Οδηγός Εργασίας και Μαθητείας ΕΠΑΛ 2023
Διαφημιστικό Φυλλάδιο
Οι Τομείς του σχολείου μας
|
|
|
|
ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΑΣΦΑΛΗΣ ΠΛΟΗΓΗΣΗ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
ΑΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΩΡΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ (5 - 3 -2024)
Διαχείριση Άγχους Εξετάσεων (Συνοπτικός Οδηγός)
Διδακτική επίσκεψη στις Μονές Μυρτιάς και Κοσμά του Αιτωλού
Στα πλαίσια του μαθήματος των Θρησκευτικών και με στόχο τη γνωριμία των μαθητών μας με τους θησαυρούς του τόπου μας, οι μαθητές τριών τμημάτων της Β΄ τάξης του σχολείου μας επισκέφτηκαν την Τετάρτη 17 Απριλίου 2024 τα μοναστήρια της Μυρτιάς και του Κοσμά του Αιτωλού στο Θέρμο.
Το ιστορικό μοναστήρι της Μυρτιάς χρονολογείται από το 12ο αιώνα και αποτελεί ένα σπουδαίο βυζαντινό μνημείο. Ο Ηγούμενος της Ιεράς Μονής αναφέρθηκε στο ιστορικό και την τεχνοτροπία της αγιογράφησης με χρώματα από φυτά της φύσης, κρόκο αυγού και ξύδι. Με την τεχνική της νωπογραφίας παρουσιάζεται το έργο σπουδαίων αγιογράφων με πρωτεργάτη το Διγενή Ξένο σύμφωνα με το πνεύμα της Κρητικής Σχολής.
Είχαμε, επίσης, την ευκαιρία να θαυμάσουμε την εφέστιο εικόνα της Μονής που είναι η Παναγία η ‘Ελπίς των Απελπισμένων’. Στη διάρκεια της Τουρκοκρατίας η Μονή αποτέλεσε κέντρο Παιδείας όπου έζησε ο Κοσμάς ο Αιτωλός δημιουργώντας το κρυφό σχολειό που σώζεται μέχρι σήμερα.
Μετά τη μάχη της Μυρτιάς το 1943 τα γερμανικά στρατεύματα κατοχής για αντίποινα πυρπόλησαν τα κτήρια της Μονής. Το 1980 με πρόγραμμα της Μελίνας Μερκούρη έγινε η αναστήλωση του μοναστηριού αναδεικνύοντας τη σπουδαιότητα της παρουσίας του στην περιοχή. Σήμερα το μοναστήρι με πρόγραμμα ΕΣΠΑ θα συνεχίσει να συντηρείται. Στη συνέχεια, επισκεφθήκαμε το μοναστήρι του Κοσμά Αιτωλού, όπου συμμετείχαμε στην παράκληση του Αγίου.
Συνεχίσαμε την περιήγησή μας στο Μέγα Δένδρο, τόπο κατοικίας του Αγίου και φτάσαμε στο μνημείο πεσόντων αεροπόρων της περιοχής, δείγμα τιμής και μνήμης σε όσους αγωνίζονται και σήμερα για τις αξίες και τα ιδανικά της πατρίδας και ελευθερίας.
Στο Θέρμο απολαύσαμε τη γραφική εικόνα του τοπίου. Στην πλατεία της πόλης υπάρχουν προτομές σπουδαίων ανθρώπων της περιοχής με δράσεις και έργα σε παγκόσμιο επίπεδο. Ατενίζοντας τη λίμνη Τριχωνίδα, απολαύσαμε το τοπίο απαράμιλλης ομορφιάς και μοναδικότητας της περιοχής μας.
Συμμετοχή της ομάδας ρομποτικής του 2ου ΕΠΑΛ Αγρινίου/ ΕΚ Αγρινίου στο 13ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας 17-19 Απριλίου 2024 στη Δυτική Ελλάδα
Σήμερα, 17 Απριλίου 2024 και στα πλαίσια της «Δράσης Ευφυή Συστήματα- Αυτοματισμοί», το σχολείο μας συμμετείχε στο 13ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας. Το Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας, είναι μια εκπαιδευτική εκδήλωση η οποία δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να δημιουργήσουν, να αλληλεπιδράσουν και να αναδείξουν τις γνώσεις και τα ταλέντα τους. Κάθε χρόνο, ομάδες εκπαιδευτικής ρομποτικής βάζουν τα δυνατά τους και συνθέτουν τις σκέψεις τους, για να επιλύσουν προβλήματα, που στηρίζονται σε προγραμματισμό, μαθηματικά, τέχνες και μηχανική.
Η εκπαιδευτική ρομποτική καλλιεργείται πλέον συστηματικά στο 2ο ΕΠΑΛ/ΕΚ Αγρινίου με την ομάδα των εκπαιδευτικών Πληροφορικής του σχολείου μας και των μαθητών και των τριών τάξεων του σχολείου.
Φέτος, η ομάδα ρομποτικής του σχολείου μας 2ο ΕΠΑΛ / ΕΚ Αγρινίου προτείνει, ένα σύστημα αυτοματοποιημένου πάρκινγκ με τη χρήση της Τεχνητής Νοημοσύνης. Η πρόταση της ομάδας μας είναι η εξής: Μία μια κάμερα αναγνωρίζει το αυτοκίνητο και όταν εντοπιστεί το αυτοκίνητο πελάτης επιτρέπει την είσοδό του. Στην συνέχεια έναν αυτοοδηγούμενο όχημα παραλαμβάνει το αυτοκίνητο και το οδηγεί στη προκαθορισμένη θέση του, χωρίς την παρέμβαση του οδηγού.
Η ομάδα Ρομποτικής απαρτίζεται από τους εκπαιδευτικούς Πληροφορικής, Παπαθανασίου Λεωνίδα, Τίτη Άγγελο, Μαρκή Γεώργιο, Γεωργίου Ειρήνη, Λουρόπουλο Αθανάσιο και Μαμουζέλου Άννα, καθώς και τους μαθητές, Κλειτσίκα Χαράλαμπο, Καρτσακλή Σωκράτη, Στράτο Αρκούδη, Γαλανό Δημήτρη, Τσιλίκη Ορέστη καi Κοσμά Ελευθερία.
Δείτε την παρουσίαση του Project
https://view.genial.ly/66145d4f01fc6e00145af6b9/presentation-ai-automated-parking
Άνοιξε η εφαρμογή για την υποβολή αίτησης συμμετοχής στις εξετάσεις πιστοποίησης Μεταλυκειακού Έτους-Τάξης Μαθητείας ΕΠΑ.Λ. 1ης περιόδου 2024
Κάντε κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο για να ενημερωθείτε σχετικά :
https://e-wall.net/57251/anoixe-i-efarmogi-gia-tin-ypovoli-aitisis-symmetochis-stis-exetaseis-pistopoiisis-metalykeiakou-etous-taxis-mathiteias-epa-l-1is-periodou-2024/
2o ΕΠΑ.Λ Αγρινίου: Μαθητές συμμετέχουν στο “Let’s do it Greece” και καθαρίζουν περιοχή της πόλης
Την Πέμπτη, 11 Απριλίου 2024 στα πλαίσια των δράσεων του σχολείου μας με θέμα ‘Διδάσκοντας τον Εθελοντισμό’, οι μαθητές τμημάτων της Α, Β και Γ τάξης, του 2ου ΕΠΑ.Λ Αγρινίου, συνοδευόμενοι από τους εκπαιδευτικούς Ανδρέου Αγγελική, Κουτσούκη Αθηνά, Νικητοπούλου Μαρία, Μαγιάννη Κωνσταντίνο, Μανιφάβα Ελπίδα, Χατζησμάλη Νικόλαο και Χονδρονικόλα Αναστασία και σε συνεργασία με την Ακτίνα Εθελοντισμού του Δήμου Αγρινίου, καθάρισαν την περιοχή κοντά στο ΚΤΕΛ. Οι μαθητές μας απομάκρυναν τα σκουπίδια, συμμετέχοντας στην πανελλήνια πρωτοβουλία για το περιβάλλον που διοργανώνει το Let’s do it Greece 2024.
Στόχος της Πανελλήνιας αυτής Περιβαλλοντικής Δράσης “Let’s do it Greece – Γίνε η Αλλαγή που περιμένεις” είναι να αναδειχθεί το όμορφο πρόσωπο της πατρίδας μας, το πρόσωπο της χαράς, της ζωντάνιας και της δημιουργίας αποκλειστικά μέσω εθελοντών, στην πλειοψηφία τους νέων παιδιών, που ευαισθητοποιήθηκαν και αγάπησαν τον εθελοντισμό και το περιβάλλον μέσα από το σχολείο.
Με τη φροντίδα της Ακτίνα Εθελοντισμού του Δήμου Αγρινίου μοιράστηκαν στα παιδιά όλα τα απαραίτητα μέσα ατομικής προστασίας, όπως γάντια και σακούλες για τη συλλογή μικροαπορριμμάτων. Οι υπεύθυνοι της ομάδας του Εθελοντισμού έδωσαν οδηγίες για την ασφαλή συλλογή των απορριμμάτων και υπέδειξαν τα σημεία συγκέντρωσης, ώστε στη λήξη της δράσης να τα παραλάβει το απορριμματοφόρο.
Η συμμετοχή και η ευαισθητοποίηση των μαθητών ήταν συγκινητική. Τους αξίζουν συγχαρητήρια γιατί συνδύασαν τη διάθεση, το κέφι και τη νεανική ζωντάνια με τον εθελοντισμό και τη δοτικότητα και έτσι κατανόησαν με βιωματικό τρόπο τις έννοιες του αλτρουισμού και του εθελοντισμού.
Στα θρανία του 12ου Δημοτικού Σχολείου Αγρινίου οι μαθητές της Α΄ Τάξης του 2ου ΕΠΑΛ Αγρινίου
Την Δευτέρα 8 Απριλίου 2024, οι μαθητές του τμήματος της ΖΔΔ2 με θέμα Εκπαιδευτική Ρομποτική καθώς και ένα τμήμα της Α τάξης στο πλαίσιο της Δράσης Ευφυή Συστήματα-Αυτοματισμοί, επισκέφτηκαν το 12ο Δημοτικό Σχολείο Αγρινίου. Πιο ειδικά οι εκπαιδευτικοί Ειρήνη Γεωργίου, Άννα Μαμουζέλου, Αναστάσιος Μαρνέζος και Μαγιάννης Κωνσταντίνος επισκέφτηκαν και ενημέρωσαν τους μαθητές της Στ΄ Δημοτικού ύστερα από επικοινωνία και συνεργασία με τον διδάσκοντα εκπαιδευτικό της τάξης, στο μάθημα της Πληροφορικής κ. Μέντζο Κωνσταντίνο.
Κατ’ αρχάς, πραγματοποιήθηκε ενημέρωση από τους εκπαιδευτικούς και του ΕΠΑΛ και του κ. Μέντζου για το μάθημα της Ρομποτικής στα σχολεία τους αντίστοιχα.
Οι μαθητές του 2ου ΕΠΑΛ παρουσίασαν στα παιδιά του Δημοτικού σχολείου τα έργα που έχουν ολοκληρώσει στη διάρκεια των μαθημάτων, τα οποία και εντυπωσίασαν τους μικρούς μας φίλους. Αυτά ήταν συστήματα αυτοματισμού φανάρια κυκλοφορίας, μέτρηση θερμοκρασίας και σχετικής υγρασίας στις σχολικές αίθουσες, αισθητήρα φωτοαντίστασης για ανεβοκατέβασμα τεντών κατοικίας, αυτόματη είσοδο αυτοκινήτων με αισθητήρα υπερύθρων, αυτοκινούμενο όχημα κατευθυνόμενο με joystick, αυτοκινούμενο όχημα με αισθητήρα απόστασης (υπερήχων) για αποφυγή εμποδίων.
Κλείνοντας, θα ήθελα να σταθώ στα σημεία που οι βιωματικές προσεγγίσεις και δράσεις αλληλεπίδρασης μεταξύ των δύο σχολείων είναι το πιο σημαντικό στοιχείο. Με τον τρόπο αυτό οι μαθητές ενισχύουν τη δημιουργικότητά τους, αναπτύσσοντας τη φαντασία τους και μαθαίνουν έτσι να σχεδιάζουν και να δημιουργούν δικά τους ρομποτικά έργα.
Συνολικά, η εκπαίδευση στη ρομποτική αναπτύσσει τις δεξιότητες των μαθητών σε πολλούς τομείς, ενθαρρύνοντάς τους να γίνουν καινοτόμοι, δημιουργικοί και επιτυχημένοι στον τομέα της τεχνολογίας.
Πάμε σινεμά ;
Στα πλαίσια της δράσης ‘Νους υγιής εν σώματι υγιεί’ τη Δευτέρα 8 Απριλίου 2024, οι μαθητές και οι μαθήτριες τριών τμημάτων της Α΄ τάξης του σχολείου μας παρακολούθησαν την προβολή της ταινίας “The Fabelmans”, που πρόσφερε το τμήμα πολιτισμού του Δήμου Αγρινίου στον κινηματογράφο Άνεσις. Πρόκειται για την ημιαυτοβιογραφική κατάθεση ψυχής του Στήβεν Σπίλμπεργκ, ο οποίος με τη βοήθεια του σεναριογράφου,Tony Kushner,ξετυλίγει την παιδική του ηλικία, την εφηβεία και τα μετέπειτα χρόνια της ζωής του στην μεταπολεμική Αριζόνα των ΗΠΑ.
Η ταινία “The Fabelmans” αποτελεί μια ιστορία ενηλικίωσης, η οποία βάζει σε πρώτο πλάνο τη λυτρωτική δύναμη του κινηματογράφου που οδηγεί στην αποκάλυψη αλλά και την αντιμετώπιση της αλήθειας, τη διαχείριση των φόβων και, σε τελική ανάλυση, την ανακάλυψη του ίδιου του εαυτού. Οι μαθητές/τριές μας απόλαυσαν την ταινία, ενώ ακολούθησε συζήτηση με τις υπεύθυνες καθηγήτριες της δράσης πάνω σε θέματα που αφορούν τη διαδικασία της ενηλικίωσης, τα πορτραίτα των χαρακτήρων της ταινίας, τις σκηνές που έκαναν ιδιαίτερη εντύπωση κ.ά.
Τελικά οι ταινίες είναι «τα όνειρα που κανείς δεν ξεχνάει»!
Λήξη μαθημάτων σχολικών μονάδων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης διδακτικού έτους 2023-2024
Την Πέμπτη 4 Απριλίου 2024 πραγματοποιήθηκε στο Αμφιθέατρο του σχολείου μας τηλεδιάσκεψη μέσα από την πλατφόρμα webex με το Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών, Παν. Πελοποννήσου.
Συγκεκριμένα ο κ. Χρήστος Αντωνόπουλος, καθηγητής του τμήματος μας καλωσόρισε και μας μίλησε για τον Σχεδιασμό Ενσωματωμένων Συστημάτων & Εφαρμογών και στη συνέχεια, παρουσίασε ο Υπ. Διδάκτορας κ. Σπουρνίας τεχνολογίες από τον χώρο του Internet of Things και Cyberphysical Συστημάτων που έχουν αναπτύξει στο ερευνητικό εργαστήριο ESDA LAB. Στη συνέχεια η WRO ομάδα η οποία καθοδηγείται από τον Καθηγητή κ. Χριστοδούλου έδειξε τεχνολογίες από το χώρο της ρομποτικής.
Επισημάνθηκε ότι η δημιουργία ρομποτικών συστημάτων και η συμμετοχή σε διαγωνισμούς έχει πολλαπλά οφέλη για τους συμμετέχοντες, όπως η ανάπτυξη βασικών αρχών των φυσικών επιστημών, της τεχνολογίας, της μηχανικής και των μαθηματικών, δεξιοτήτων επικοινωνίας και συνεργατικότητας στην επίλυση προβλημάτων, προγραμματισμού και αποτελούν πρότυπα για όλους τους μαθητές των σχολείων.
Αναμφισβήτητα η διεξαγωγή συνεδριών τέτοιου βεληνεκούς γεφυρώνει την δευτεροβάθμια με την τριτοβάθμια εκπαίδευση σε πολλά επίπεδα. Οι μαθητές αποδεσμεύονται από τη βαθμοθηρική σχολική νοοτροπία, σκέφτονται έξω από το κουτί και λαμβάνουν ένα ισχυρό ερέθισμα ερευνητικής προσέγγισης των πραγμάτων. Τέτοιες εκδηλώσεις αποτελούν έναν προθάλαμο ομαλής μεταβίβασης των μαθητών στο χώρο του πανεπιστημίου. Ανοίγουν οι εκπαιδευτικοί ορίζοντες τους και σίγουρα προσδιορίζουν πιο ώριμα την ενδεχόμενη πανεπιστημιακή φοίτηση τους.
Ευχαριστούμε πολύ τον κ. Χρήστο Αντωνόπουλο και όλη την ομάδα για την ενδιαφέρουσα τηλεδιάσκεψη καθώς και για τον χρόνο που μας αφιέρωσαν.
Πανελλήνια Σχολική Ημέρα Φιλοζωίας
Από σήμερα ορίζεται και καθιερώνεται η 4η Απριλίου κάθε έτους ως Πανελλήνια Σχολική Ημέρα Φιλοζωίας στα σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης [άρθρ. 31, ν. 4830/21 (Α΄ 169)].
Στο σχολείο μας πραγματοποιήθηκαν σειρά εκπαιδευτικών δράσεων, ενημερώσεων, παρακολούθηση τανιών και σεμιναρίων για την παροχή πρώτων βοηθειών και φροντίδας σε αδέσποτα ζώα.
Οι εκπαιδευτικοί Ειρήνη Γεωργίου και Αναστάσιος Μαρνέζος πραγματοποίησαν στον προαύλιο χώρο του σχολείου μας ένα παιχνίδι ρόλων, στηριζόμενο στο σενάριο «Τι θα γίνει με τα αδέσποτα έξω από το σχολείο». Το σενάριο χρησιμοποιήθηκε ώστε να συζητηθούν οι διαφορετικές απόψεις και στάσεις απέναντι στα αδέσποτα ζώα. Αφού διαβάστηκε το σενάριο, οι μαθητές/ριες ανέλαβαν το δικό τους ρόλο και χωρίστηκαν σε μικρές ομάδες ώστε να μπορούν να συζητήσουν, πριν την τελική «συνάντηση». Το σενάριο μπορείτε να το δείτε ολόκληρο εδώ .
Το ενδιαφέρον και ο ενθουσιασμός των μαθητών ήταν αυξημένα δεδομένου ότι τα ζώα είναι ένα από τα αγαπημένα θέματα ενασχόλησης. Σκοπός μας ήταν να ευαισθητοποιήσουμε τους μαθητές όσον αφορά τη σχέση του ανθρώπου με τα ζώα και να αγγίξουμε θέματα όπως τα αδέσποτα ζώα.
Επιπλέον, ο εκπαιδευτικός Μαγιάννης Κωνσταντίνος με μαθητές του 2ου ΕΠΑ.Λ Αγρινίου είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν διαδικτυακά την παρουσίαση της Πανελλαδικής Φιλοζωικής και Περιβαλλοντικής Ομοσπονδίας (Π.Φ.Π.Ο).
Κατά την διάρκεια της τηλεσυνάντησης, ο κύριος Δημήτριος Καλαϊτζίδης, μέλος της Π.Φ.Π.Ο, παρουσίασε θέματα που αφορούν τη φιλοζωία και τη βιοποικιλότητα. Τόνισε τους βασικούς στόχους της φιλοζωίας, τους στόχους της εκπαίδευσης για τη φιλοζωία, τη σχέση ανθρώπου-ζώου, τα δικαιώματα των ζώων, τα άγρια ζώα (βιοποικιλότητα), τα ζώα κτηνοτροφίας, τα ζώα συντροφιάς και τα αδέσποτα.
«Η φροντίδα και η αγάπη για τα ζώα είναι υποχρέωση και ευθύνη όλων μας», είναι το μήνυμα που στέλνουν οι μαθητές του σχολείου μας για την Φιλοζωία.
Δημοσιεύθηκε ΦΕΚ με την έγκριση του Κανονισμού Εισαγωγής σπουδαστών/σπουδαστριών στις Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού (ΑΕΝ) για το ακαδημαϊκό έτος 2024-2025.
Eκπαιδευτική – προσκυνηματική εκδρομή στο Άγιον Όρος
Το 2ο ΕΠΑΛ Αγρινίου, στα πλαίσια του πολιτιστικού προγράμματος «Η Μοναστική Πολιτεία του Αγίου Όρους, κομμάτι του Βυζαντινού Πολιτισμού» υλοποίησε το τρέχον σχολικό έτος, εκπαιδευτική – προσκυνηματική εκδρομή στις 7-10 Μαρτίου 2024, στο Άγιον Όρος.
Οι μαθητές αρχικά επισκέφτηκαν τον Ιερό Ναό Αγίου Δημητρίου στην Θεσσαλονίκη και στην συνέχεια προσκύνησαν τον τάφο του Αγίου Παϊσίου στην Σουρωτή Θεσσαλονίκης.
Την επόμενη ημέρα ταξίδεψαν για το Άγιο Όρος, με πρώτο σταθμό στην Ιερά Μονή Ξενοφώντος. Η υποδοχή από τους μοναχούς, εντυπωσίασε τους μαθητές, οι οποίοι έμειναν πολύ ευχαριστημένοι και από την φιλοξενία που τους παρείχαν. Στην Ιερά Μονή Ξενοφώντος, είχαν την ευκαιρία οι μαθητές μας να μιλήσουν με πολλούς μοναχούς. Ιδιαίτερα θερμή ήταν η υποδοχή των παιδιών από τον Ηγούμενο της μονής π. Αλέξιο, ο οποίος συζήτησε μαζί τους για θέματα που τα προβληματίζουν και απηύθηνε πατρικές συμβουλές. Την ίδια ημέρα επισκεφτήκαμε και την Ιερά Μονή Δοχειαρίου, όπου προσκυνήσαμε την ιερή εικόνα “Παναγία Γοργουπήκοος”.
Την επόμενη ημέρα πήγαμε στην πρωτεύουσα του Αγίου Όρους, στις “Καρυές. Επισκεφτήκαμε τον Ιερό Ναό του Πρωτάτου, όπως επίσης την Αθωνιάδα Εκκλησιαστική Ακαδημία και την Ιερά Σκήτη του Αγίου Ανδρέα. Πηγαίνοντας προς την Ιερά Μονή Ιβήρων κάναμε μία στάση στην Ιερά Μονή Κουτλουμουσίου και στο Ιερόν Κελίον της Παναγούδας, όπου ασκήτεψε τα τελευταία χρόνια της ζωής του ο Άγιος Παίσιος ο Αγιορείτης.
Στην Ιερά Μονή Ιβήρων ήταν η δεύτερη και τελευταία διανυκτέρευση των μαθητών στο Άγιο Όρος. Εκεί τους δόθηκε η ευκαιρία να γνωρίσουν τα κειμήλια της Ιεράς Μονής, τα οποία φυλάσσονται εκεί για περισσότερο από χίλια έτη και να δουν τον τρόπο ζωής των μοναχών.
Οι μαθητές, συμμετείχαν, οικειοθελώς, σε μεγάλο βαθμό στο πρόγραμμα των μοναχών, κυρίως στις ακολουθίες, καθώς επίσης και στα Ιερά μυστήρια.
Σχολική εορτή 25ης Μαρτίου
Το 2024 κηρύχθηκε έτος Λόρδου Βύρωνα και Φιλελληνισμού καθώς συμπληρώνονται 200 χρόνια από τον θάνατο του μεγάλου ρομαντικού ποιητή που προσέφερε τη ζωή του στον αγώνα για την ανεξαρτησία της Ελλάδας.
Αυτόν το αγώνα τίμησε και το 2ο ΕΠΑΛ Αγρινίου την Παρασκευή 22 Μαρτίου με μια εκδήλωση όπου παρουσιάστηκαν η πορεία, οι σημαντικότεροι σταθμοί και οι αγωνιστές της Επανάστασης. Την οργάνωση της εκδήλωσης είχαν οι εκπαιδευτικοί Κουτσούκη Αθηνά (ΠΕ89.01) και Δεκίδου Χριστίνα (ΠΕ02) με την συμμετοχή μαθητών και μαθητριών του σχολείου.
Ιδιαίτερα εντυπωσιακή ήταν η συμμετοχή του χορευτικού τμήματος του σχολείου του οποίου υπεύθυνη είναι η εκπαιδευτικός Βετσοπούλου Ελένη (ΠΕ11).
Το 2ο ΕΠΑΛ Αγρινίου πρόσφερε τρόφιμα στα συσσίτια του Αγίου Δημητρίου
Την Τετάρτη 6 Μαρτίου 2023, οι μαθητές του 2ου ΕΠΑ.Λ Αγρινίου, έδειξαν γι’ άλλη μια φορά, έμπρακτα την αγάπη τους! Στο πλαίσιο της δράσης “Διδάσκοντας τον Εθελοντισμό” οι εκπαιδευτικοί Ανδρέου Αγγελική, Ιωακειμίδου Ελένη, Νικητοπούλου Μαρία, Χατζησμάλης Νικόλαος και Χονδρονικόλα Αναστασία με τη συνδρομή των μαθητών του σχολείου, συγκέντρωσαν ένα σημαντικό χρηματικό ποσό και αγόρασαν τρόφιμα με αποδέκτη τα συσσίτια του Αγίου Δημητρίου. Η εκπαιδευτικός Ελένη Ιωακειμίδου με τους μαθητές Κατσιμάρδο Χρήστο, Θεοδωροπούλου Μαρία, Γκογκάι Αικατερίνη και Καντάνη Κωνσταντίνο παρέδωσαν τα τρόφιμα, στον υπεύθυνο των συσσιτίων της Ευαγγελιστρίας πατέρα Κωνσταντίνο Καντάνη. Ο πατέρας Καντάνης ευχαρίστησε τη Διευθύντρια του Σχολείου, τους εκπαιδευτικούς, τους μαθητές και τις οικογένειές τους για την προσφορά Αγάπης.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΚΔΡΟΜΗ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ
Την Τετάρτη, 13/03/2024, με πρωτοβουλία των εκπαιδευτικών, κ. Ζέικου Αικατερίνης, κ. Παππά Αγγελικής, κ. Μανιφάβα Ελπίδας, κ. Νταβαρίνου Μαρίας, κ. Δανιά Βασιλικής, κ. Μαγιάννη Κωνσταντίνου και με την καθοδήγηση της Διευθύντριας του σχολείου κ. Βούλγαρη Χριστίνας, οι μαθήτριες και οι μαθητές της Α τάξης του σχολείου μας είχαν την ευκαιρία να επισκεφθούν τις Αλυκές και το Θεματικό Μουσείο Άλατος στα πλαίσια του μαθήματος της Ερευνητικής Εργασίας στην Τεχνολογία και του περιβαλλοντικού προγράμματος "Λίμνες-Ποτάμια-Βουνά" καθώς αλλά και το Ξενοκράτειο Αρχαιολογικό Μουσείο της Ι.Π. Μεσολογγίου στα πλαίσια της δράσης "Νους υγιής εν σώματι υγιεί" .
Η πρώτη ομάδα, αρχικά, επισκέφθηκε στις Αλυκές Μεσολογγίου, όπου μας υποδέχτηκε ο Διευθυντής της εταιρίας Ελληνικές Αλυκές Α.Ε., κύριος Τσορτανίδης Χαράλαμπος, ο οποίος μίλησε για την διαδικασία παραγωγής του αλατιού στις τεχνητές λεκάνες, τις εγκαταστάσεις και τον εξοπλισμό, τον παραγωγικό προσανατολισμό της εταιρίας αλλά και τη διατήρηση της φυσικής κληρονομιάς στους χώρους των υπό την κυριότητα της αλυκών.
Στη συνέχεια, επισκεφθήκαμε το εντυπωσιακό θεματικό Μουσείο Άλατος στην Τουρλίδα [ https://www.saltmuseum.gr], δίπλα στη δημοτική αλυκή. Εκεί, μας καλωσόρισε ο ιδρυτής του μουσείου, κ. Κορδόσης Νικόλαος και είχαμε τη δυνατότητα να μάθουμε όλα όσα σχετίζονται με το αλάτι από την πρώτη εμφάνισή του στον πλανήτη μέχρι τις μέρες μας, τη σχέση του με την οικονομία, την υγεία, τη γεωργία, την κτηνοτροφία, το περιβάλλον, τον τουρισμό, τη θρησκεία, τις χρήσεις του, να δούμε έργα τέχνης καλλιτεχνών εμπνευσμένων από το αλάτι αλλά και μια μεγάλη συλλογή από αλατιέρες. Την ενημέρωση – περιήγηση, φρόντισαν οι κ. Πασπαλιάρη Βάσια και κ. Τσιρογιάννη Φανή, υπεύθυνες του μουσείου.
Τέλος, ακολούθησε ένας εποικοδομητικός διάλογος με τους μαθητές, οι οποίοι εξέφρασαν τις απορίες και τους προβληματισμούς τους.
Στα πλαίσια της δράσης "Νους υγιής εν σώματι υγιεί" οι μαθητές/τριες με τη συνοδεία τριών εκπαιδευτικών επισκεφθήκαμε και ξεναγηθήκαμε στο Ξενοκράτειο Αρχαιολογικό Μουσείο Ι.Π. Μεσολογγίου [ https://www.efaaitl.gr] εμβαθύνοντας έτσι στην ιστορία του τόπου μας μέσω της μουσειοπαιδαγωγικής προσέγγισης και σε συνδυασμό με τη μελέτη ανάλογων βιβλίων της βιβλιοθήκης του σχολείου μας.
Μας εντυπωσίασε τόσο το ιστορικό κτίριο του Μουσείου με νεοκλασικά χαρακτηριστικά σε κεντρικό σημείο της πόλης, το οποίο χτίστηκε μεταξύ 1885-1889 με δωρεά του Κωνσταντίνου Ξενοκράτη, εθνικού ευεργέτη από την ανατολική Θράκη, ως Δημοτικό Παρθεναγωγείο, και λειτούργησε για πολλά χρόνια ως σχολείο όσο και τα εκθέματα των αρχαιολογικών συλλογών που περιλαμβάνουν περισσότερα από 1200 αντικείμενα από όλη την Αιτωλοακαρνανία, τα οποία αφορούν σε ευρήματα παλαιών, αλλά κυρίως πρόσφατων ανασκαφών.
Και οι δύο ομάδες μαθητών/τριών αποκόμισαν ιδιαίτερες γνώσεις και εμπειρίες από τις επισκέψεις στα άψογα οργανωμένα θεματικά μουσεία της Ι. Π. του Μεσολογγίου.
Επιλογή Τουριστικού Γραφείου για τη διήμερη εκπαιδευτική επίσκεψη σε Ιωάννινα-Καλαμπάκα-Τρίκαλα
Σύμφωνα με το υπ΄αριθμ. 33/11-3-2024 Πρακτικό αξιολόγησης προσφορών, για την εκπαιδευτική επίσκεψη επιλέχθηκε το Τουριστικό Γραφείο Grande Tours, γιατί κατέθεσε την πιο οικονομική προσφορά.
Κάντε κλικ για να δείτε τις προσφορές :
«Σπάω τη σιωπή, ενώνουμε τις φωνές ενάντια στη βία»
Το 2ο ΕΠΑΛ Αγρινίου σε συνεργασία το Δίκτυο Σχολείων Σχολικής Διαμεσολάβησης του Εργαστηρίου ΜΕΚΘΕΜΕ του Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων και με περισσότερα από 520 σχολεία όλων των βαθμίδων (Νηπιαγωγεία, Δημοτικά Σχολεία, Γυμνάσια και Λύκεια) από όλη τη χώρα και ένα από την Ίμβρο, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας, Αθλητισμού και Θρησκευμάτων, του Δήμου Ιωαννιτών και άλλων Δήμων και Διευθύνσεων Εκπαίδευσης (με τη συμμετοχή περισσότερων από 25.000 μαθητών και πάνω από 1.000 εκπαιδευτικών) διοργάνωσε Δράση κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού έχει τίτλο «Σπάμε τη σιωπή, ενώνουμε τις φωνές κατά της βίας» η οποία πραγματοποιήθηκε στις 6 Μαρτίου 2024, ώρα 10.30-11.15 στο ΔΑΚ Αγρινίου ‘Μιχάλης Κούσης’.
28 Φεβρουαρίου - Παγκόσμια Ημέρα Σπανίων Παθήσεων
Την Πέμπτη 29/2/24 ημέρα αφιερωμένη στις σπάνιες παθήσεις, έγινε ενημέρωση στους μαθητές του σχολείου μας με σκοπό την ευαισθητοποίηση σχετικά με τις σπάνιες παθήσεις και τις επιπτώσεις στους ασθενείς αλλά και στο οικογενειακό και κοινωνικό περιβάλλον τους.
Η ομάδα ποδοσφαίρου του 2ου ΕΠΑΛ Αγρινίου ύστερα από συνεχόμενες νίκες με το 4ο ΓΕΛ Αγρινίου, με το ΕΠΑΛ Αμφιλοχίας και με το 3ο ΓΕΛ Αγρινίου θα αντιμετωπίσει το 1ο ΓΕΛ Αγρινίου στον Τελικό Ομίλου του Πανελλήνιου Σχολικού Πρωταθλήματος. Οι αγώνες διεξήχθησαν σε φιλικό κλίμα, κερδίζοντας τις εντυπώσεις τα θεαματικά γκολ που πέτυχαν οι μαθητές μας, χαρίζοντας έτσι την πρόκριση στο σχολείο μας στον τελικό.
Η Διευθύντρια και ο Σύλλογος Διδασκόντων του 2ου ΕΠΑΛ Αγρινίου συγχαίρουν όλους τους μαθητές μας που αγωνίστηκαν στην Α’ φάση του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ποδοσφαίρου Καλή Επιτυχία και καλή πορεία.
Προπονητές: Βετσοπούλου Ελένη ΠΕ11 και Μητρογιώργος Γεώργιος ΠΕ87.02
Σεμινάριο για την αντιμετώπιση εκτάκτων αναγκών
Στα πλαίσια των δράσεων για την αυτοαξιολόγηση των σχολικών μονάδων, πραγματοποιήθηκε στις 27/02/24 σεμινάριο στους καθηγητές του 2ου ΕΠΑΛ Αγρινίου από την Π. Υ. Αγρινίου με θέμα : Αντιμετώπιση εκτάκτων αναγκών (σεισμοί πυρκαγιές πλημμύρες) .
Το 2ο ΕΠΑ.Λ Αγρινίου συμμετέχει στον εορτασμό της Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου 2024
«Όλοι μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο» το κεντρικό μήνυμα εορτασμού της Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου 2024. Στις 13 Φεβρουαρίου 2024 πραγματοποιήθηκε από τους κ. Παπαθανασίου Λεωνίδα και την κ. Ειρήνη Γεωργίου, στους μαθητές της Α΄ και Β΄τάξης του σχολείου μας, ενημερώσεις-παρουσιάσεις για την ασφαλή και ορθή χρήση του Διαδικτύου, αλλά και των κινδύνων που ελοχεύουν σε αυτό.
Η Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου γιορτάζεται παγκοσμίως τον Φεβρουάριο κάθε έτους σε περισσότερες από εκατό χώρες, για να προωθήσει την ασφαλή και θετική χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας για παιδιά και νέους και συντονίζεται από το δίκτυο INSAFE / INHOPE, με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και των εθνικών Κέντρων Ασφαλούς Διαδικτύου σε ολόκληρη την Ευρώπη.
Μέσα από την παρουσίαση και τα video οι μαθητές ευαισθητοποιήθηκαν σε θέματα ασφαλούς χρήσης του Διαδικτύου και ορθής διαχείρισης των social media με στόχο την προστασία τους κατά την πλοήγησή τους στον διαδικτυακό κόσμο. Τονίστηκε η σημασία του να ζητάνε οι ανήλικοι/-ες βοήθεια, αν τους συμβεί κάτι διαδικτυακά, και οι μαθητές ενημερώθηκαν για την υποστήριξη που μπορούν λάβουν μέσω της γραμμής βοήθειας Help-line.gr και της ανοιχτής γραμμής για το παράνομο περιεχόμενο στο Διαδίκτυο SafeLine,gr.
Ενημέρωση για την έκδοση προκήρυξης διαγωνισμού, για την εισαγωγή ιδιωτών στις σχολές Αξιωματικών και Αστυφυλάκων της Ελληνικής Αστυνομίας, με το σύστημ των Πανελλαδικών Εξετάσεων του ΥΠΑΙΘΑ
Κάντε κλικ εδώ για να δείτε την εγκύκλιο (pdf) .
We have 4 guests and no members online